MT İzmir - MT Manisa Bomba Çeşme Gezisi,Yat Turu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
offff offffff offffff
bu günde teknede olmak vardı
gezmediğimiz koy kalmadı ama bizim ekip gerekirse bi ada bile keşfeder:p

bi dahakine cumadan çıkalım yolaaaaa
kesmedi böle 1.5 günn
bende hala enerji var
ama keşke wallace dinleseymişim sözünü
omuzlarımmmm yanıyorrrrrrrrrrrrr:pr:

ya şuleyle volkan vardı fotolarda onlar hangi arada geldilerrrr
5 dak erken kaçmaya gelmiyorr yanınızdan

bu arada bi çok arkadaşla vedalaşamadımmmm
üzgünümmmm beni affedin ama otobüse yetişicektimmm
zaten zar zorrr yer ayarladımmm
az kaldı mahsur kalacaktımmmm çeşmede
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
biz geç kaldık diye çeşme otobanında yapıştırdık da geldik ama geldiğimiz de kimsecikler yok :queen::queen::queen:

mstafa abi çökerkene :D

daha sonra tekneye bindik

ilk durak EŞŞEK ADASI hemen fotoları çekiniyoz

ben çekinmezsem eksik kalırım

yorum yok!!! ama çok ısrar etti dedi abi bizi attılar bu adaya ordan bir tek ver dedi bende hazırladım sigarayı


bu eşşek adanın ağası gibi birşey çünkü hep en yüksekte duruyor ve etrafa piskopat gibi bakıyor.

tekneye geri gidiyoruz öğle yemeği yenecek
,
eşşek adasının bir kıyısı

mustafa abi






öğle yemeği
Resim104.jpg

Resim105.jpg


yemekten sonra dansöz vardı aslında dansöz sayılmaz oryantal bişeyi diyelim :p neyse işte yanlız arkadaş urfalıymış.birde şöyle muhabbet geçti çok komikti

motorlarınız nasıl büyük mü?
bir üye : bizimkiler büyük .
sizce benim motorum kaç ?
bu cümleden sonra 2-3 sn herkes sustu milletin suratına bakıyorum afallaştı herkes :D
sonra biri dedi ki
senin motorun idare eder işte ..
bence rektefe görmesi lazım :p








hazırlandık artık kıyıya varacak tekne son kareler
Resim120.jpg

Resim124.jpg

tekneden inicez biz hazırız :)


Resim141.jpg

çeşmeden ayrıldık yolda çay molası verdik

yanlış yer seçimi :)

guzel bahcede BALIK-EKMEK yemek için durduk

mustafa abinin küheylan bizi bekliyor

konak ' a geldik son iki kare




bu kadar :D
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
ARKADAŞLAR...

benim makinede 161 adet foto çekilmiş FORRAP(tuncerim) alacağın olsun kardeşim acımamışın basmışın denklanşöre:cherry:
şimdi ben bu fotoların hepsini bir kerede yüklersem topik ne olur :queen:::evil::::stretche
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Murat, güzel eğlenmişsiniz. Her çekilen fotoğrafın içindeki gülen insanların varlığı ve neşenin dışa vurumundan anlaşıldığı üzere eğlenmenin dozu da hep aynı yüksek seviyede kalmış.

Bunun dışında vücutçular da artmaya başlamış Bu güzel bir şey. Ancak kollar biraz bulk görünüyor, önce biraz şişirip sonra da definisyon yapmak gerek diyorum. :)
 
Katılım
8 Şub 2006
Mesajlar
55
Çok güzel bir geziydi..Herkesin gönlüne sağlık..Emeği geçen arkadaşlara teşekkürler.:)
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Süper bir gezi olmuş, iyi eğlenmişsiniz tebrikler. :mrgreen:
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
128
Bravo izmir-manisa

Paylaşıma teşekkür İzmir Manisa güzel gezi olmuş selamlar :rendeer:,
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
152
Mt Izmir-mt Manisa gurubu arkadaşalar iyi bir gezi olmuş paylaştığınız için teşekkür ediyorum rahmi abı tebrikler gençlere taş çıkartıyorsun görüşmek üzere
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
EVETTTTT,,

BENİM MÜKEMMEL MT DOSTLARIM..
HEPİNİZE SONSUZ TEŞEKKÜRLER..UMARIM HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLMUŞTUR,,ELİMDEN GELDİĞİ KADAR SİZLERİ MEMNUN ETMEYE ÇALIŞTIM,,UMARIM MUAFFAK OLMUŞUMDUR....

BU ARADA CANIM RAHMİ ABİM (GÜRELİ)

BİZLERE PATLATTIĞIN ŞAMPANYA İÇİN SANA SONSUZ TEŞEKKÜRLER..




BY ORGANİZATÖR.
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
süper gezi olmuş. :cat: yazın ağustos sonu geliyorum oraya motorumla. İnşallah tüm izmir mt ile tanışırız. resimlerde herkez pilot 1500 fit uçuyor he he gece resimlerinde fenaa döktürmüşsünüz :cat::rendeer::rendeer:
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
27
Mükemmel bir gezi oldu ben cumartesi yetişemedim gece dahada güzel olmuş gibi ama pazar günüde süperdi teknedeki zenneye hasta kaldım :p bir muhabbet açtı benim motor sizce kaç basar diye herkes şaşırdı komple :p:p Gelen herkese sonsuz teşekkürler en kısa sürede bir daha yapmak üzere böyle geziler gezide emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler...
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
34
Arkadaşlar düzenleyenlerin, düşünenlerin ellerine sağlık güzel bir gezi oldu ama azıcık yanmışız galiba benim durumum çok vahim tekrar gezilerde görüşmek üzereeeeeeee:mrgreen:
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
380
Güzel gezi olmuş, tebrikler.
Peki hiç denize giren olmadı mı? Fotoğraflarda göremedim ama.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
harbi harbi denize girenlerin fotoları benim makinede akşamüstünü bekleyin :queen:
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
24
tek kelimeyle "wonderful" :cat:

resimlere bakmaya doyamadım paylaşımlar için sağolun gelmiş kadar oldum
zaten manisa mt'nin gezilerinin kötü olduğacağını sanmıyorum tebrikler ::coool::
ilerleyen günlerde daha iyilerini göreceğimizi biliyorum :rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2006
Mesajlar
123
iskender abi cok gusel yakalamıssın beni tekne'nin 2.katından atlarken
zuahahaha badozlama girmissim vallahi bende isticektim bu fotografı senden ama gerek kalmadı thanks :cherry:

Serkan abi hani nerde senin cektigin fotograflar:silent:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst