bu gezide bişi anladımki arkadaşlar kesinlik ile fotoğraf makinesi ile gitmeyeceksin geziye (yükleyeceğim diye ebem koşalandı :queen: )
yahu roller belli zaten tuncay az çok
dondurmacı çaycı (wallace),organizatör(mecit), dansöz(göksu), zenne(ahmet)uykucu(dondurmania) daha ne roller yapanlar varda neysee (anladın sen onuu).....
Fotoğraflar süper ama dialoglar müthişş.. Çok güldüm okurken![]()
Bu güzel organizasyondan sonra, eminim herkes gözü kapalı diğer etkinliklerde de yer almak isteyecektir. :bounce:
Katılamayanların ruh hali ortadar:
Selamlar..:wiinkk:
Fotoğraflar süper ama dialoglar müthişş.. Çok güldüm okurken![]()
Bu güzel organizasyondan sonra, eminim herkes gözü kapalı diğer etkinliklerde de yer almak isteyecektir. :bounce:
Katılamayanların ruh hali ortadar:
Selamlar..:wiinkk:
arkadaşlar bi fikrim geldi aklıma tabiki herkeze uyar uymaz ama bidahaki geziyi 'KUŞADASI ADALANT SU PARKI' olsa olmazmı ne eylenilir orda da
arkadaşlar bi fikrim geldi aklıma tabiki herkeze uyar uymaz ama bidahaki geziyi 'KUŞADASI ADALANT SU PARKI' olsa olmazmı ne eylenilir orda da
yahu roller belli zaten tuncay az çok
gelirim motorla evinin etrafında döner dururum çeşme limanda döndüğüm gibi.
Hakkaten abi o gün neden gelince kere o direğin önünde döndün hahahhaaa Teknenin tepesinden güzel bir görüntü idi.:queen::queen::bounce::bounce:
Forrap la haftasonu dialograından bir kısmı:
Wallace: Tuncer senin Tshirt ün bedeni neydi?
Forrap: Bilmiyorum abi etiketi kopardım ya L ya da M emin değilim ama.
Bir kaç saat sonra başka bir üye,
Başka bir üye: Tuncer senin Tshirt ün bedeni neydi?
Forrap: Bilmiyorum abi etiketi kopardım ya L ya da M emin değilim ama.
ve başka bir üye.... Yazık Forrap hiç üşenmeden bütün efendiliği ile herkese tek tek aynı cevabı verdi.
Sonra,
Wallace: Tuncer Tavla turnuvası birincisine Tshirt hediye edelim mi? Senin kinin bedeni neydi?
Forrap: Abi benim tshirtü hediye etmeyecez di mi?
Wallace: yok be abi soranlara beden söyleyecem de.
Forrap:Bilmiyorum abi etiketi kopardım ya L ya da M emin değilim ama.
bu böyle devam etti durdu
Bir de denizdekiler ve teknedekilerin diyologları vardı ki şahane.
Wallace: Duyulmaz su nasıl?
Duyulmaz: süper abi
Wallace: soğuk mu?
Duyulmaz: Yok abi değil atla gel
Wallace cesaretlenir tam atlayacak bir bakar Racingiski suda
Wallace: İski su nasıl?
Racingiski: abi buz gibi sakın gelme otur çayını iç sen
Wallace geri çekilir, Hayaletfilo teknenin en tepesinden balıklama atlar
Wallace: Hayalet su nasıl?
Hayalet: Süper abi gel
Wallace: ben en iyisi bir çay içeyim.
Lodos: Olm ne çayı hasta etme adamı yürü denize
Ya var ya şu çeşme turundan iki perdelik komedi oyunu çıkar yazsam mı acaba????
bak hala uyundurmaktan bahsediyorr yaaa delii olucammm şimdiiii
geliyorumm başına
özlem: hadi kalk bi tavla atalım laflayalımmm azcıkkk
onur: nerdeyiz
özlem: deeeenizdeeee gidiyoruzzz hala
onur: iii sen beni koya gelince uyandırrr
gelmişiz koyaaa
özlem: onur kalk hadiii denizeee girelimmmm
onur: yahuu bırakta uyuyayım acıkkk denize mi girilirrr bu soğuktaa :queen:
Walaa gelseydim senkronize atlayış yapardık hayaletfilo aga :queen:Hayaletfilo tee 3 kattan denize altlayınca kaptan bile nooluyor diye baktı.Denizdeydik foto çekemedik haliyle ama güzel bi görüntüydü hehheee!!!!
abla bikere ben dansöz deilim:salut: o müzige karsı olan hassaslıgımdan dolayı kaynaklanan haraketliligim sonucu ortaya cıkmıs ve benı suan pişmanlık duygusu içinde bırakan figürleri birdaha asla yapmamaya karar verdim :salut:
rol konusuna gelincede pamuk prenses den asagı kurtarmaz:bounce:
arkadaşlar bi fikrim geldi aklıma tabiki herkeze uyar uymaz ama bidahaki geziyi 'KUŞADASI ADALANT SU PARKI' olsa olmazmı ne eylenilir orda da
hiiiç karıştırma orasını muratttsüper olur para bitti yaw:queen::queen:
Tuncay...Hımmm anlıyorum Özge![]()
Bunların görüntülü belgeleri var elimizde,ama Onur da kısmen haklı şimdi herkesin içinde seninki kadar bir enerji patlaması yok,olamaz zaten.Patlama demişken bepanteni bulduk da trinitrogliserin bulamadım.Neyse ama ince ince kaşıntılar olduğuna göre iyi oluyoruz.
Domates olduk haaar:
r:
r:
r: Pigment maddesi yokmuş biz de
Patlama demişken bepanteni bulduk da trinitrogliserin bulamadım.Neyse ama ince ince kaşıntılar olduğuna göre iyi oluyoruz.
Domates olduk haaar:
r:
r:
r: Pigment maddesi yokmuş biz de
arkadaşlar bi fikrim geldi aklıma tabiki herkeze uyar uymaz ama bidahaki geziyi 'KUŞADASI ADALANT SU PARKI' olsa olmazmı ne eylenilir orda da
Oways ki oways ne geziydi bu böle ben anca kendime gelebildim..Arkadaşlar sizleri tanımaktan çok memnun oldum.Ahmet Gezi fotoromanın gerçekten harika olmuş hele özlemin o tavlada yenilme anını aynen yansıtmışsın...Kahvaltıda iiki mecit ve ahmet bizim masadaydı yoksa yetmiyecekti bize bişey bundan sonraki etkinliklerdede aynı kahvaltı masasını paylaşmaktan mutlu olucam kardeşlerim..Tabi Serkan ve iskender de katılacaklardır bu önerime.Mecitcim kardeşim şu organizatör olayı sana cuk oturdu kardeşim bi dediğimizi 2 etmedin valla helal olsun ne diyeyim.Hepinizi çok seviyorum iyiki varsınız Selam ve Sevgiler...Bu hafta sonu Kapıdağ Motosiklet şenliklerindeyim sizlerden gelen olursa haberim olsun ..
Adaland işi olur,aklımda vardı benim zaten.Çok sağlam fiyatlar alınabilir gurupça gittiğimiz için.Tanıdığı olan varsa konuşsun.
Bu gün gidip ileriki toplantılarımız için bowling organizasyonu yapmak için bowling yerleriyle konuştum (Hilton,Orkide bowling planet vs.) fiyat aldım.
Bu toplantıdan sonra orada olabilir buluşmamızHalı saha maçından sonra bowling turnuvası olabilir
Bakalım duruma göre...
Bi arada bir bankaya gidip herkes için "organizasyon kredisi" hakkında yardım alacağımPara kalmadı bütün gurupta
Tuncay...Hımmm anlıyorum Özge![]()