MT İzmir - MT Manisa Bomba Çeşme Gezisi,Yat Turu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
bu gezide bişi anladımki arkadaşlar kesinlik ile fotoğraf makinesi ile gitmeyeceksin geziye (yükleyeceğim diye ebem koşalandı :queen: )
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
belifeless,benim gibi düşünenler olduğuna sevindim,gerçi bu işe herkes sıcak bakacaktır diye düşünüyorum.Senaristliğime ve oyunculuğuma güvenirim hatta:p
Ciddi anlamda yakın zamanda böyle bişeyler organize edelim diyorum:wiinkk:

lodos amma ağladın be abi şurada 10 tane fotoğraf upload ettin.Bak wallace'ım hiç ağlayıp sızlandı mı?Cık cık cık...Bundan sonra seni fotoğrafları upload etmekten sorumlu üye seçiyorum:pVar mı itirazı olan:)
 
Katılım
29 Eyl 2006
Mesajlar
123
bu gezide bişi anladımki arkadaşlar kesinlik ile fotoğraf makinesi ile gitmeyeceksin geziye (yükleyeceğim diye ebem koşalandı :queen: )

hahaha kolay degil abi ole fotografcilik :queen:
allah razı olsun ama cok gusel fotograflar cekmişsin
hem ben bu gezi'de cok eglendim bir dahaki gezi icin planlar falan yapalim isterseniz uyar mi :cherry::cherry:
1 sonraki gezi ne zaman MT ?:queen::bounce:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
yahu roller belli zaten tuncay az çok
dondurmacı çaycı (wallace),organizatör(mecit), dansöz(göksu), zenne(ahmet):p uykucu(dondurmania) daha ne roller yapanlar varda neysee (anladın sen onuu).....
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ağu 2005
Mesajlar
23
Fotoğraflar süper ama dialoglar müthişş.. Çok güldüm okurken :)
Bu güzel organizasyondan sonra, eminim herkes gözü kapalı diğer etkinliklerde de yer almak isteyecektir. :bounce:

Katılamayanların ruh hali ortada :pr:

Selamlar..:wiinkk:
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
71
yahu roller belli zaten tuncay az çok
dondurmacı çaycı (wallace),organizatör(mecit), dansöz(göksu), zenne(ahmet):p uykucu(dondurmania) daha ne roller yapanlar varda neysee (anladın sen onuu).....

abla bikere ben dansöz deilim:salut: o müzige karsı olan hassaslıgımdan dolayı kaynaklanan haraketliligim sonucu ortaya cıkmıs ve benı suan pişmanlık duygusu içinde bırakan figürleri birdaha asla yapmamaya karar verdim :salut:

rol konusuna gelincede pamuk prenses den asagı kurtarmaz:bounce:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
Fotoğraflar süper ama dialoglar müthişş.. Çok güldüm okurken :)
Bu güzel organizasyondan sonra, eminim herkes gözü kapalı diğer etkinliklerde de yer almak isteyecektir. :bounce:

Katılamayanların ruh hali ortada :pr:

Selamlar..:wiinkk:

bir dahakine artık ıskalamassınız geziyi :)




bu arada bana bi rol yakıştırmayın hafızam zayıftır(yaşlılık işte :cherry: ) tüm ekip çuvallamasın :queen:
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
Fotoğraflar süper ama dialoglar müthişş.. Çok güldüm okurken :)
Bu güzel organizasyondan sonra, eminim herkes gözü kapalı diğer etkinliklerde de yer almak isteyecektir. :bounce:

Katılamayanların ruh hali ortada :pr:

Selamlar..:wiinkk:

gelirsiniz diye düşündük. artık bir daha ki gezimize bekleriz. çok şey kaçırdınızzzz. çokkkkk. :p
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
arkadaşlar bi fikrim geldi aklıma tabiki herkeze uyar uymaz ama bidahaki geziyi 'KUŞADASI ADALANT SU PARKI' olsa olmazmı ne eylenilir orda da
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
şu adalant işi bana uyar...uygun bi tarihte yapılabilir bi organizasyon

hem GÜRKAY'ı tanıyorlar orada :cherry:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
arkadaşlar bi fikrim geldi aklıma tabiki herkeze uyar uymaz ama bidahaki geziyi 'KUŞADASI ADALANT SU PARKI' olsa olmazmı ne eylenilir orda da

süper olur
günü birlik mi kalmalı mı? yemeli içmeli mi? hemen yapalım organizasyonu çevirelim gazları da para bitti yaw:queen::queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Adaland işi olur,aklımda vardı benim zaten.Çok sağlam fiyatlar alınabilir gurupça gittiğimiz için.Tanıdığı olan varsa konuşsun.
Bu gün gidip ileriki toplantılarımız için bowling organizasyonu yapmak için bowling yerleriyle konuştum (Hilton,Orkide bowling planet vs.) fiyat aldım.
Bu toplantıdan sonra orada olabilir buluşmamız:)Halı saha maçından sonra bowling turnuvası olabilir:) Bakalım duruma göre...

Bi arada bir bankaya gidip herkes için "organizasyon kredisi" hakkında yardım alacağım:pPara kalmadı bütün gurupta:)

yahu roller belli zaten tuncay az çok

Tuncay...Hımmm anlıyorum Özge:)
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
gelirim motorla evinin etrafında döner dururum çeşme limanda döndüğüm gibi.
Hakkaten abi o gün neden gelince kere o direğin önünde döndün hahahhaaa Teknenin tepesinden güzel bir görüntü idi.:queen::queen::bounce::bounce:


Forrap la haftasonu dialograından bir kısmı:

Wallace: Tuncer senin Tshirt ün bedeni neydi?
Forrap: Bilmiyorum abi etiketi kopardım ya L ya da M emin değilim ama.

Bir kaç saat sonra başka bir üye,
Başka bir üye: Tuncer senin Tshirt ün bedeni neydi?
Forrap: Bilmiyorum abi etiketi kopardım ya L ya da M emin değilim ama.


ve başka bir üye.... Yazık Forrap hiç üşenmeden bütün efendiliği ile herkese tek tek aynı cevabı verdi.


Sonra,

Wallace: Tuncer Tavla turnuvası birincisine Tshirt hediye edelim mi? Senin kinin bedeni neydi?
Forrap: Abi benim tshirtü hediye etmeyecez di mi?
Wallace: yok be abi soranlara beden söyleyecem de.
Forrap:Bilmiyorum abi etiketi kopardım ya L ya da M emin değilim ama.

bu böyle devam etti durdu

Bir de denizdekiler ve teknedekilerin diyologları vardı ki şahane.
Wallace: Duyulmaz su nasıl?
Duyulmaz: süper abi
Wallace: soğuk mu?
Duyulmaz: Yok abi değil atla gel

Wallace cesaretlenir tam atlayacak bir bakar Racingiski suda

Wallace: İski su nasıl?
Racingiski: abi buz gibi sakın gelme otur çayını iç sen

Wallace geri çekilir, Hayaletfilo teknenin en tepesinden balıklama atlar

Wallace: Hayalet su nasıl?
Hayalet: Süper abi gel

Wallace: ben en iyisi bir çay içeyim.
Lodos: Olm ne çayı hasta etme adamı yürü denize

Ya var ya şu çeşme turundan iki perdelik komedi oyunu çıkar yazsam mı acaba????

Hayaletfilo tee 3 kattan denize altlayınca kaptan bile nooluyor diye baktı.Denizdeydik foto çekemedik haliyle ama güzel bi görüntüydü hehheee!!!!

Tuncere ben de Tshirt bedenini sordum itiraf ediyorum
L ya da XL diyordu en son.:cat::p:p:mrgreen::mrgreen:Ya devreler yanmış tabi 1000 sefer aynı soru sorulunca cidden Tuncer senin T-shirt .... şaka şaka sormayacağım :bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:

bak hala uyundurmaktan bahsediyorr yaaa delii olucammm şimdiiii
geliyorumm başına
özlem: hadi kalk bi tavla atalım laflayalımmm azcıkkk
onur: nerdeyiz
özlem: deeeenizdeeee gidiyoruzzz hala
onur: iii sen beni koya gelince uyandırrr

gelmişiz koyaaa
özlem: onur kalk hadiii denizeee girelimmmm
onur: yahuu bırakta uyuyayım acıkkk denize mi girilirrr bu soğuktaa :queen:

Bunların görüntülü belgeleri var elimizde,ama Onur da kısmen haklı şimdi herkesin içinde seninki kadar bir enerji patlaması yok,olamaz zaten.Patlama demişken bepanteni bulduk da trinitrogliserin bulamadım.Neyse ama ince ince kaşıntılar olduğuna göre iyi oluyoruz.

Domates olduk haaa:pr::pr::pr::pr: Pigment maddesi yokmuş biz de
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
abla bikere ben dansöz deilim:salut: o müzige karsı olan hassaslıgımdan dolayı kaynaklanan haraketliligim sonucu ortaya cıkmıs ve benı suan pişmanlık duygusu içinde bırakan figürleri birdaha asla yapmamaya karar verdim :salut:

rol konusuna gelincede pamuk prenses den asagı kurtarmaz:bounce:

unutmaaa yaşadığın hiç birşeyden pişman olmayacaksın
olacaksanda yaşamayacaksınn!!!


arkadaşlar bi fikrim geldi aklıma tabiki herkeze uyar uymaz ama bidahaki geziyi 'KUŞADASI ADALANT SU PARKI' olsa olmazmı ne eylenilir orda da

way be süper olur gürkay
sayenizde manisada kaldığım bir ay boyunca civarda ne varsa öğreniyorumm
ayvalık,zeytini,çeşmeden sonra adaland :queen:

süper olur para bitti yaw:queen::queen:
hiiiç karıştırma orasını murattt
battık battıkkk

Tuncay...Hımmm anlıyorum Özge:)

ya klavye sürçmüşşş pardonnnn

Bunların görüntülü belgeleri var elimizde,ama Onur da kısmen haklı şimdi herkesin içinde seninki kadar bir enerji patlaması yok,olamaz zaten.Patlama demişken bepanteni bulduk da trinitrogliserin bulamadım.Neyse ama ince ince kaşıntılar olduğuna göre iyi oluyoruz.

Domates olduk haaa:pr::pr::pr::pr: Pigment maddesi yokmuş biz de

ya o geçen haftaya ait bi enerjiydiii
müsamere bitmiş,yeni evime taşınmışım
hayatım düzene giriyorrr olsuuun o kadar
amabi de göksu vardı benim gibi hakkını yemeyelim lütfenn
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Patlama demişken bepanteni bulduk da trinitrogliserin bulamadım.Neyse ama ince ince kaşıntılar olduğuna göre iyi oluyoruz.

Domates olduk haaa:pr::pr::pr::pr: Pigment maddesi yokmuş biz de

Sen geç tshirt muhabbetine dalganı:)Ben hiç yanmadım yine...Zaten önceden de söylediğim gibi,yandığımı hiç hatırlamam.Bir tek soyulma olayı olur ileride o kadar:)
Nihahaha...
Yanmaz yapışmaz tava gibiyim:p


belifeless,benimde klavyem sürçmüş kusura bakma,yoksa Özlem yazardım biliyosun:)
 
Katılım
29 Eyl 2006
Mesajlar
123
arkadaşlar bi fikrim geldi aklıma tabiki herkeze uyar uymaz ama bidahaki geziyi 'KUŞADASI ADALANT SU PARKI' olsa olmazmı ne eylenilir orda da

abi cok iyi fikir orayida dagitiriz :queen::queen:
valla bu gidisLe bu yaz etiket olacak bu motor camiası demedi demeyin
butun cesme tanidi bizi gerisi gelir artık :cherry::cherry:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
forrapcan orkidenın salon güzel ama bowlıngı kotu abı gercekten tavan basık oldugu ıcın zevkı cıkmıo parkbornova ıle konusyum ıstersen ben hıltona gıtmedm bılmıyorum,bowlıng ısı super olur 8 hazıran toplantı mac 15 ınde de sadece bowlıng derım ben:cherry:
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Oways ki oways ne geziydi bu böle ben anca kendime gelebildim..Arkadaşlar sizleri tanımaktan çok memnun oldum.Ahmet Gezi fotoromanın gerçekten harika olmuş hele özlemin o tavlada yenilme anını aynen yansıtmışsın...Kahvaltıda iiki mecit ve ahmet bizim masadaydı yoksa yetmiyecekti bize bişey bundan sonraki etkinliklerdede aynı kahvaltı masasını paylaşmaktan mutlu olucam kardeşlerim..Tabi Serkan ve iskender de katılacaklardır bu önerime.Mecitcim kardeşim şu organizatör olayı sana cuk oturdu kardeşim bi dediğimizi 2 etmedin valla helal olsun ne diyeyim.Hepinizi çok seviyorum iyiki varsınız Selam ve Sevgiler...Bu hafta sonu Kapıdağ Motosiklet şenliklerindeyim sizlerden gelen olursa haberim olsun ..


Tuncay abi,seni tanıdığıma çok memnun oldum,kahvaltı olayına gelirsek...:p:p:p biz kahvaltı masası takımını bozmayalım,ama bi daha ki sefere bitircem söz.Yiyemediklerimin arkamdan ağlamasına mani oldunuz...Teşekkürler.:queen::queen::queen:

Zaten zeytin de yiyemedik,kahvaltı da edemedik.2 çay içtim ama o da yetti.:cyclopsan:cyclopsan:pale:

Özlemin tavla yenilme anı bambaşkaydı yaa.O anı yaşatabildiysek ne mutlu:cherry::cherry::cherry:


Adaland işi olur,aklımda vardı benim zaten.Çok sağlam fiyatlar alınabilir gurupça gittiğimiz için.Tanıdığı olan varsa konuşsun.
Bu gün gidip ileriki toplantılarımız için bowling organizasyonu yapmak için bowling yerleriyle konuştum (Hilton,Orkide bowling planet vs.) fiyat aldım.
Bu toplantıdan sonra orada olabilir buluşmamız:)Halı saha maçından sonra bowling turnuvası olabilir:) Bakalım duruma göre...

Bi arada bir bankaya gidip herkes için "organizasyon kredisi" hakkında yardım alacağım:pPara kalmadı bütün gurupta:)



Tuncay...Hımmm anlıyorum Özge:)

Şimdi Cemal abi bişey soracam,Özge yukarıda bana zenne rolu vermiş ama benim külbastım daha iyi olur.O da kendini pambuk prenses ZENNEdiyor.Bi de pambuk prens Necati tiplemesi buluruz.Dadından yenmez.

Bundan 2 sene önce,o zamanlar -saçlarım beyaz değildi- Eski EGS diye tabir edilen yer.EGS park,Mavişehir tarafında.Bowling salonu zaten alabildiğine büyük,basık da değildi.Bilmem kaç şerit bowling bantı vardı.Çok da kaliteydi hani.Orayı da düşünebilirsiniz.Bi fikir attım kuyuya,çıkarın bakalım.:mrgreen::mrgreen::p Artık eskileri hatırlamaya başladığıma göre yaşlanıyoruz...

Bowling olayı cidden iyi olur ha...Organizasyondan iliğimiz kemiğimiz kuruma noktasına geldii ama gerekirse ön tekeri satar tek teker gelirim o geziye heheyyyyt kaçar mı bee!!! .:mrgreen::mrgreen::p:p:queen::queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst