Mt İzmir HalaOğlu Daveti Ve APV41 Doğum Günü Resimlerle..

Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
123
gerci bugün boşanamadım 27 marta atıldı ama olsun boşandın sayıyorum gene kendimi bir dahamı evlilik düşünmem lazım akşam görüşmek üzere
 
Katılım
25 Ocak 2006
Mesajlar
41
Zaten bu mahkemeler gün ata ata bitiremiyo hayırlısı bosanırsın ınsallah.Bugun gelemıyorum toplantıya uzgunumm sıze ıyı eglenceler.Moderatörümü cok öpme bak ( öpüjemmmm:) ) Hasta zaten
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
okan abim olsun ya sıkma canını 27 sinde boşanırsın bidaha davet verirsin nolcek yaniii :p Valla akşam hasta masta gelicem bensiz tadı çıkmaz biliyom :wiinkk:
 
Katılım
11 Şub 2006
Mesajlar
7
walla ben çok eğlendim çok güzel bi geceydi herkese tşkler! çok sıcak insanlarsınız walla böle giderse her toplantıda davetsiz misafiriniz olarak geliriim

respect is everything :cat: (bass'çı:mrgreen: )
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
gerci bugün boşanamadım 27 marta atıldı ama olsun boşandın sayıyorum gene kendimi bir dahamı evlilik düşünmem lazım akşam görüşmek üzere
bi kutlamada o gün olur sorun yok :cherry:
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
1
işte ben geldim :) selam herkese cumartesi gecesini hatırlayanlar varsa tanışmıştık ben mustafa muratın arkadaşı aranızda olmaktan gercekten cok memnunum ayrıca yakın bi zamanda hayırlısıyla motorumla aranızda olcam eger beni kabul ederseniz :) herkese kazasız belasız güzel günler dilerim yakında görüşmek üzere by...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin GoLYaT35 :rendeer:

nedemek kabul ederseniz... kabul edildin bu biline, varmı itirazı olan varsa şimdi el kaldırsın yoksa; itiraz yok!! :p :mrgreen:
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
jarmen' Alıntı:
selaaaam izmir tayfası !

jarmen merhaba, fakat sanırım yanlış yere girdin tanışmak istiyorsan formlarda tanışta başlık atabilirsin::gazete::
ayrıca izmir tayfası yok m.t. izmir var.
okan abi sayende güzel bir geceydi umarım arzularını gerçekleştirebilirsin bizler her daim senin yanındayız.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
123
Sayın MTüyeleri dün akşam gelen veya gelemeyip tel katılan tüm arkadaşlara sonsun teşekkür ederim.Boşanamadım diye akşamakadar sinirliydim ama gelenleri gördükce sinirin yerine neşelenmeyi bildim.bir kusurum olduysa her kezden özür dilerim.İZMİR MT iyiki varsınız
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Okan abicim bizde sana bu güzel gece için teşekkür ederiz abi hiç bir şeyi dert etmeye deymez herşey olacağına varır sen güzel canını sıkma :wiinkk:

Sağlık herşeyin başı allah başka dert vermesin
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
11
Bu topikten şimdi haberim oldu.
kusura bakmayın biraz geç ama bilsayar ile aramda bi küslik vardı da ;)
Neyse Okan abicim ikimiz de aynı dertten muzdaribiz. Neyse bakalım benim ki 2 senedir sürüyor ama ben umudumu yitirmedim ümit ile bekliyorum Nüfus Kağıdında Bekar yazılacak günü.
Bu arada bir ara tekrardan buluşup sohbet edelim.
Özlettiniz.. ;)
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lemmm ne şanssız adamsınız yawww 15 Dk. sürmüştü benimki hehe :p
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
123
esasında neye kızıyorum evlenirken bu kadar süründürmüyorlar boşarken yok,şahit,yok nafaka,nerde calışıyor,boşanırsanız bakabilecekmisin,bu kadının piskolojisi ne olacak,yok hayatında başka bir kadın var,birazda bizleri düşünse kanunen 3 sene fiilen 4,5 sene ayrıyız bunu bukadar uzatmanın ne anlamı var hadi bilemedein 3veya4 ay icinde bitirmeleri lazım.ama kanun böyle bir daha evlenirsem es kaza aramızda cok kesin antlaşma yapacagım veya nikahsız yaşayacagım artık evlenmekten vede bayanlardan kokmaya başladım BEKARLIK SULTANLIK BE kim nederse desin.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
OKAN ABİ akıllı ol sen yandın diye bizide yakma :mrgreen: benim hayatımın anlamı hayatım herşeyim eşim :rendeer: ben bu kalbi onsuz olursa yakarım :wiinkk: BEKARLIK SULTANLIK DEMEYİN EVDE PEYNİR EKMEK YEMEYİN :farao:
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
APV41' Alıntı:
OKAN ABİ akıllı ol sen yandın diye bizide yakma :mrgreen: benim hayatımın anlamı hayatım herşeyim eşim :rendeer: ben bu kalbi onsuz olursa yakarım :wiinkk: BEKARLIK SULTANLIK DEMEYİN EVDE PEYNİR EKMEK YEMEYİN :farao:

Cengiz, bu satırları yazarken yenge yanındaydı herhalde. Geçen gün öyle demiyordun. Tatlı su kocası. :mrgreen:
 
Katılım
15 Şub 2006
Mesajlar
86
ok "kuvva" bilmiyordum. İzmir'li İzmir'liyi böyle mi karşılar ama? Açıkçası biraz bozuldum. Yine de canınız sağolsun. Sevgilerimle.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
derin çaktırma bulaşık çok :mrgreen: camları daha yeni sildim kızları sen kaçırma ben geleceğim :p
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Sevgili Golyat35,Promise,Jarmen, hepiniz hoşgeldiniz.:rendeer:
Jarmen'e özel not: Kuvva'nın yazısını, onu tanımadığından yanlış algıladığını düşünüyorum.Emin ol toplantılarımızdan birine katılma imkanın olursa, İzmirli'nin İzmirli'yi bildiğin gibi karşıldığına hiç şaşırmıyacaksın.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst