Mt İzmir HalaOğlu Daveti Ve APV41 Doğum Günü Resimlerle..

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeşim sen ciddimisin birde izmirden yazmışsın==???

abijim zaten izmirden başka yaygara yaratan, geziler yapan, eglenen insanları hiç fark edemedin mi cidden :pr: :silent: :cyclopsan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben bu topiği açan arkadaşın ciddiyetinden şüpheliyim doğrusu. hani başka il desen neyse. sitenin en hareketli ili izmir, her hafta gezilerin toplantıların yapıldığı il de izmir, burada izmir motor grupları bulamadım nasıl dersin pes doğrusu!!!
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
mitoz bölünme ile çoğalıyolar hatta bu ara halaoğluda bi grup kurup lider olacak gibin.........:p
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet biz bölündükçe daha da çoğalan türüz :bounce:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
13
izmirdenim

slm bu siteyi yeni buldum ve üye oldum izmir foça yaşıyorum izmirde bi motorsiklet grubu varsa buna katılmak isterim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cagri3585' Alıntı:
slm bu siteyi yeni buldum ve üye oldum izmir foça yaşıyorum izmirde bi motorsiklet grubu varsa buna katılmak isterim

İzmir Gezginleri olarak hava çok anormal olmadıkça her pazar gezi yaparız. Bu haftaki rota Dikili. Ayrıca her perşembe akşamı bir kafede toplantı yaparız. Bekleriz..
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
halaoğlu hayırdır hazır boşanmışken 3. izmir grubunuda ben kuriim mi diyon ....:p
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lem barışşşş okan abi adı üstünde bu gurubun abisi :p gurup demek okan abi demek tek gurup var İZMİR TAYFASI ............ :p

sevgili denyo açtığın topiği bu topikle birleştirdim tüm siteyi gezdim ama izmirde kimseyi göremedim demişsin al sana izmir gurubu kendini bir izmir gurubu toplantısının topiğinde bul.... :p ayın 20 sinde seni de buluşma da görmek isteriz....
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
neli lemmmm karışık olsun benimki kumru sevmem sandviç ekmeğine karışık isterim kaşar peyniri erisin yanınada turşu biberr ....... :p canım çekti lemmm gece vakti sipariş edeyim bariii hehe
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
123
sayın BBRR valla benim hic mi hic niyetim olmaz gurup kurmayla inşallah boşanırsam tabi az kaldı zaten ben tekbaşıma gurubum ama sayın arkadaşlarım ısrar ederlerse gel başımızda bulun sana 1000ytl maaş +benzin+yemek+ssk belki düşünürüm öbürtürlü kabul etmem.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
OKAN ABİ SENİN İÇİN bu gezegeni yakarız be yakarız sen gel istediğin maaş olsun yalnız bu sana geçerli başka davalara emsal oluşturmasın :p beni nasılsa hiçbir motor grubu kabul etmiyor artık bir abi sen kaldın ben maaşını açıktan yollarım kimse duymasın :cat:
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Bunu da ilk defa görüyüorum.

Nasıl oldu da denyonun topiği ile halaoğlu nunki birbirine karıştı böyle çok enteresan !

Egeknn, sen çok dolaşıyorsun buralarda. Yoksa senin eserinmi bu iş, modere edeyim derken:mrgreen:
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
123
evet arkadaşlar şu ana kadar gelenleri (bana ulaşanlar)ı biliyorum bana ulaşamayanlarıda burdan sayarsam ona göre rezerve yaptıracagım şu ana kadar 35 kişi oldu gelenler belirtirse sevinirim şimdiden herkeze teşekkür ederim.
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
123
o desene ozaman oturacak yer kalmadı 200 kişlik restorantta oh oh ne güzel yani bizden başka kimse yok muzik,dans,eglence,muhabet,aşk,dram,vb aklıma gelmiyenler evlenirkende 600-700 kişi vardı boşanırkende sevdim ben bu işi napsam acaba????????..........:pale:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Okan abimm umarım umduğun kadar kalabalık olur herşeyin hayırlısı diyorum bu toplantının amacı boşanma mevzuunu kutlamak inşallah kutladığımıza değer :p allah hep yüzünü güldürsün inşallah

( öpüjemm abii :cherry: )
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst