Mt İzmir HalaOğlu Daveti Ve APV41 Doğum Günü Resimlerle..

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bide onlar bitmiş şişe sen dolularına baksan iice fena...:mrgreen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
BEN BİŞİ DEMİYORUM toplantınızı yapında sonra konuşacağım :queen:
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
vay be,erkenden kalkmışız,asıl eğlence biz kalktıktan sonra başlamış,halaoğlu özel olarak bir daha davet edermisin izmir motosiklet camiasını,sen çağırınca herkes geliyor:p harika bir geceydi,katılan tüm arkadaşlarave özellikle okhan abiye sonsuz teşekkürler:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Her şeye rağmen toplantı toplantıdır...:) Bu arada nice senelereeeeee..:rendeer:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ledo' Alıntı:
Yaw bu masadaki su şişelerinin sayısı katılanlardan daa mı fazla yoksa bana mı öyle geldi ? :silent:

:cherry: :cherry:



:p Ledo Su şişelerinden daha kalabalıktık hararetli bir geceydi eylence dorukta olduğundan milletinde oynayıp zıplamaktan içi yandı herhal... :cherry: 30 un üzerinde bir katılım vardı toplantıya gerçi msn den yada cepten mesaj atsak 30 kişi toplanıyoz :cherry: hani öle 400 sayfa yazıp 40 kişi toplanmıyoz :p lem istanbula gelecez elbet bakalım kaç kişi karşılayacak bizi çanakkale gezisinde bile adınızı görmek isterdim ama.... tık yok fuarda inşallah :rendeer:
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
bu ne yaw hep aynı insanların resmini koymuşunuz milletde az kişi var sanıoo en çok da benim resmim var niyeysee:p bide hep ben yıldızımm olmuo ama başkalarına da şans verinn onlarda yıldız olsunn ::koop:: ::koop::
 
Son düzenleme:
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
MT ailesinin bir ferdi olarak izmirli arkadaşlarımızı tebrik ediyorum...Ama benim pastam nerde....:p
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben birdahaki marmaris e geldiğimizde sana kuzu çevirmezmiyim...

8 katlı pasta yaptırmazmıyım

22 çeşit meyveden oluşan meyve tabağı hazırlamazmıyımmmmm

:p az kaldı kanka mart sonu nisan başı gibi ordayız
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya
daha önce gelemediğime üzülmüştüm zaten,
fotoğrafları gördüm bu kez ve yani üzüntüm katlandı arkadaşlar.
süper eğlenmişsiniz walla tebrikler.
zaten benim biricik menajerim (halaoğlu) çağırırda eğlence süper olmaz mı :p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sağol tess benim de doğum günüm iyidi sen olsaydın daha iyi olacaktı ama birdahaki seneye inşallah :rendeer:
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
sayın BBRR sizi yaz gelmeden izmir'e bekliyoruz, birde bizim buraların havasını ve çoçkusunu yaşayın, bekliyoruz.
sağlıkla kal.
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İzmirin yolunu unutmuştur o beee :p
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
254
arkadaşlar bari haberleşelimde antalya grubu izmir tayfası ortada buluşalım.Marmariste Barış Abimizin elini öperiz yeniden.Tostların tadı damağımızdan birtürlü gitmiyor.Aythakan,fromalanya,powerbyaydın ve metal yemedik yanında yattık valla.
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mart sonu nisan başı gibi gidecez yine marmarise ortak yer belirleyelim güzel olur sizlerlede tanışmış oluruz hem bak bize o tosttan yedirmedi barış ah alacağın olsunnn
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
123
sayın izmir moderatör'üm bildiginiz gibi mart ayı canakkale,istanbul gibi gezilerimiz var.Tabiki bizler sayın BBRR 'leyle ve antalyadaki arkadaşlarla tanışmak istiyoruz.Bu tanışma ve gezi programını başka bir aya sarksa daha iyi olmazmı acizane üyenizden bir öneri illa şu gün gidilecek dersen tabiki gene gidilir sayın moderatörüm.:rendeer: :cat:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Bu arada o pastanın üzerinde "motorsiklet.net" yazılmış.. Sitenin adını bile doğru yazdıramamışsınız daha :p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
o pastayı yapan ve yazıyı yazan arkadaş gerekli şekilde cezalandırıldı 2 motorun arkasına bağlanıp 5 km sürüklendi ve ardından denize atılıp 3 saat bekletildi çıkarılıp çarmıha gerildi 1 gün güneşte kurutulduktan sonra köpeklere yem edildi şimdi herkez onu arıyor sakın kimseye bir şey söyleme :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst