Mt İzmir HalaOğlu Daveti Ve APV41 Doğum Günü Resimlerle..

Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
jarmen' Alıntı:
ok "kuvva" bilmiyordum. İzmir'li İzmir'liyi böyle mi karşılar ama? Açıkçası biraz bozuldum. Yine de canınız sağolsun. Sevgilerimle.


Jarmen

Kuvva ( Murat ) abimiz izmirdeki gurubumuzun yüzbaşısı dır :p ama sevgi kelebeği hehe ya demek istediğini yanlış anladın sanırım bozulacak bişey yok sana da selamlar aramızda bir izmirli daha görmekten mutluluk duyarız bozulma alınma ilk toplantıya mutlaka gel tanışalım en sevdiğin kişi murat abi olmazsa ben bu izmiri terk eder MARMARİS e yerleşirim :cherry:
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Mod amca,
Hani fotolar? Şöyle çekerim böyle çekerim demekle olmuyor biliyorsun.
Yap vazifeni. Bas şu fotoları. Yoksa birdahaki toplantıda seni ''Yönetim istifa !!!''
pankartlarıyla karşılarım.
Zaten, Derin'den, Derin den kuyunu kazanlar var. Bak karışmam, söylemedi deme.
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
halaoğlu,güzel bir geceydi..teşekkür ederim.arzularına biran önce kavuşmanı diliyorum.
JARMEN,hoşgeldin arkadaşım aramıza...toplantılarımızı takip edersen,seninle şahsen de görüşmek isteriz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
37
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
okram' Alıntı:
Mod amca,
Hani fotolar? Şöyle çekerim böyle çekerim demekle olmuyor biliyorsun.
Yap vazifeni. Bas şu fotoları. Yoksa birdahaki toplantıda seni ''Yönetim istifa !!!''
pankartlarıyla karşılarım.
Zaten, Derin'den, Derin den kuyunu kazanlar var. Bak karışmam, söylemedi deme.

Harbiden be
nerede bu fotolar delirecez ulan? Ben pek merak etmekteyim dışarıdan nasıl gözüküyorduk diye. Acele edelim lütfen...
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
jarmen' Alıntı:
ok "kuvva" bilmiyordum. İzmir'li İzmir'liyi böyle mi karşılar ama? Açıkçası biraz bozuldum. Yine de canınız sağolsun. Sevgilerimle.

sevgili jarmen, tam tersine yeni birisinin gelmesi beni ve tüm m.t.izmir'i çok mutlu eder ve hemen tanışmak isteriz, bizleri tanıyınca peşin fikirli olduğuna üzülebilirsin, ayrıca adını bağişlarsan çok memnun olurum, seni aramızda görmek isteriz, savgi ve saygıyla kal.:rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
BANA yeni kurucu listesi yaptırmayın :queen: birbirinizi yemeyin MARMARİSE NE ZAMAN YERLEŞİYORUZ :wiinkk:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hehe biri kurucu listesimi yapıyo???? lem tek kurucu var oda Barış :p

İzmirin marmaris ilçesine yerleşecek arkadaşların listesimi yoksa bu??? :cherry:

resimler geliyooooooooooooo
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bütün devrik liderler marmarise yerleşiyor ben antalya yada bodruma yerleşeyim bari :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
37
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geliyo geliyo nereye geliyo yıl oldu be kardeşim
Neyse bir dahaki sefere video çekeriz CD olarak herkese dağıtırız. Nasıl olur ama?
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
resimler harika çıkmış kanka eline sağlık hele şu yan yatmış çamura batmış olan yılın resmi olmaya aday hani benim makinedeki resimleride basacaktım ya gerek kalmadı bu kadar resim yeter birde bu yeni resim tekniği çok güzel olmuş hani kalbinde kötülük varsa resimleri göremiyorsun sanki resim yokmuş gibi görünüyor yinede eline sağlık vaktini gününü harcamışsın bizim için nelere katlanmışsın yorulmuşsun sen olmasan biz ne yapardık acaba resimsiz ilgisiz lidersiz allah senden razı olsun iyiki varsın ( herşeyi denedim yalakalık dahil ) :pr: :rendeer: :bounce:
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
anladım....bu resimleri kenan bekletiyor 27 martda tekrar bizi okhan abi toplarsa o günkü resimlerle yayınlayacak....
harikasın valla kenannnn..
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
bugün yarınn yayınlanır atık resimler bende bekliomm artıkk resimlerii ama yapacak bişi yok
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
::blusssh:















































APV 41 in doğum günü ne özel gelen meyve ve pasta :p











MT İzmir Folklör Ekibi :p





İyiki doğğduuunnn cenkiiisssssss :p














Karakız baktı dansözlükte para yok solist olmaya karar verdi az kaldı yapıcak bu kız bişiler :p



Rakı ve şalgamm ::haapppy:











Gecenin yıldızı karakız ::alkiis::





::stretche







Marko Egeknn TenTen35



 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
sevgili, kardeşim resimler harikulade beklediğimize değmiş, ellerin dert görmesin, bir dün ve bugün görüşmedik hepinizi özledim, sevgiyle kalın gönül dostlarım.
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
123
eline saglık nerdeyse senesi geliyordu
olsun bastınya karakız gene döktürmüş acaba dansöz olacak diyoduk şarkıcı oldu he
güzel olmuş be ben farkında bile degildim şimdi görünce daha cok hoşuma gitti
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Fotoğraflar için teşekkürler....
Geç olmuş mühim değil güç olmasın da :)
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Yaw bu masadaki su şişelerinin sayısı katılanlardan daa mı fazla yoksa bana mı öyle geldi ? :silent:

:cherry: :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst