- Katılım
- 21 Eyl 2005
- Mesajlar
- 2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
jarmen' Alıntı:ok "kuvva" bilmiyordum. İzmir'li İzmir'liyi böyle mi karşılar ama? Açıkçası biraz bozuldum. Yine de canınız sağolsun. Sevgilerimle.
Jarmen
Kuvva ( Murat ) abimiz izmirdeki gurubumuzun yüzbaşısı dır
















































