esasında neye kızıyorum evlenirken bu kadar süründürmüyorlar boşarken yok,şahit,yok nafaka,nerde calışıyor,boşanırsanız bakabilecekmisin,bu kadının piskolojisi ne olacak,yok hayatında başka bir kadın var,birazda bizleri düşünse kanunen 3 sene fiilen 4,5 sene ayrıyız bunu bukadar uzatmanın ne anlamı var hadi bilemedein 3veya4 ay icinde bitirmeleri lazım.ama kanun böyle bir daha evlenirsem es kaza aramızda cok kesin antlaşma yapacagım veya nikahsız yaşayacagım artık evlenmekten vede bayanlardan kokmaya başladım BEKARLIK SULTANLIK BE kim nederse desin.