- Katılım
- 9 Nis 2006
- Mesajlar
- 114
- Konu Yazar
- #1
Merhaba Arakadaslar Bu Pazar Saat 13:00 De Mavisehir Sahilde Soyle Mt Olarak Bi Barbekü Mangal Partisi Yapsak Sonrada Kucuk Bir Izmir Turu Nasil Olur??? Bence Bommmmba Olur
Katilmak Isteyenler Cuma Aksamina Kadar Kesin Cvp Verirlerse Cok Iyi Olur!!!