MT[izmir] BARBEKÜ PARTİSİ Fotolar Eklendi

Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
114
Merhaba Arakadaslar Bu Pazar Saat 13:00 De Mavisehir Sahilde Soyle Mt Olarak Bi Barbekü Mangal Partisi Yapsak Sonrada Kucuk Bir Izmir Turu Nasil Olur??? Bence Bommmmba Olur:) Katilmak Isteyenler Cuma Aksamina Kadar Kesin Cvp Verirlerse Cok Iyi Olur!!!
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
200
Ben katılmayı çok isterim dostum ama motosikletim yrn geliyor ve ben pazara kadar öğrenemem ki bunu :salut:
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
114
Abİ Ogrenirsin Yahu Daha Onunde Kocaaamaaaan 3 Gun Var Yaaaaw
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
199
hımmmm teklif güzelll düşüneceğim tarıkcım.....p.tesi sınav var ama teklif çoooooooooook güzelllll.düşündüm ordayım :D
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
114
Kardesim Cok Dusundun Yahu:) Vallah Ben Bakar Bakmaz Kararvermistİm;)
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
200
abi 3 gün var da benim mesai de var. akşamları eve geliyorum saat 18:30 gibi. yani ne bileyim. daha vites nedir motosiklette bilmiyorum. zaten bende bostanlıdayım. baktım ki harbi öğrendim hemen, haber veririm. yoksa kim gelmek istemezki...
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Biri Floryamı dedi????

Yaz Tarık beni listenin başına saat 13.00 da ordayım selamlar.....
 
Katılım
30 Eyl 2005
Mesajlar
25
Yaw hocam Flroyada barbekü yapacak yer neresi var her gün geciyorum daha hiç dikkatimi çekmedi
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
114
RedStar' Alıntı:
Yaw hocam Flroyada barbekü yapacak yer neresi var her gün geciyorum daha hiç dikkatimi çekmedi

trafige kapalı olan yolda baskaaa barınak tarafındakı cimlerde ve aynı duzergah uzerınde kumsalda daha sayamadıgım bırcok yerde istersek heryerde yaparız nolucak ki:cat:
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
ooohhh mangal mı? Florya mı? Hafta sonu bizimkilerin yanına kaçıyorum ama pazar 13:00 da oradayım. Yaz benide listeye....
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
ben de gelirim bi aksilik çıkmazsa beni de yazın listeye:cherry: uzun zamandır mangal a hasret kaldım:cherry:
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
33
ben gelırım vallaaa zaten evımın ısımın dıbı mekan bızım yanı :)
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
254
he he karpuzda kesiceniz mi?Valla çok gelmek isterim ama biraz uzak kaldım.Ama 29 ve 30 Nisanda ordayım.Ve yeni bir hafta sonu daha oluyor.MT İzmir tayfası pek boş durmaz gibime geliyor.
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ozgur_zrolu

29-30 nisanda bütün giriş ve çıkışları tutacağız bizi görmeden girmen veya izmir dışına çıkman bu sefer biraz zor yeter be kardeşim bi yüzünü görelim :p
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
254
Knn hocam inşallah.Bizzat Marmarise gidip Barış abinin elini sıktım.Sizlerlede tanışmak isterim.İzmire geliyorum kalıyorum kalmıyorum dönüyorum.Anlayacağın Antalya-İzmir arası asfaltı beni iyi tanıyor.29 unda kesin oradayım.İnşallah görüşürüz.
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
114
yaw ızmır hepsi bukadarmıyız yahu bende deim bi 20 30 kısı oluruz ama yok galıba yaw:salut:
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
16
Annem gelmezse gelmem..:queen: inşallah pazar günü bişey çıkmazz ya ne zaman böyle güzel birşey olsa bir iş çıkıyor çıkarmamaya devam SAYGILAR.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst