MT[izmir] BARBEKÜ PARTİSİ Fotolar Eklendi

Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
Hocam be tam da vizeler zamanı ama. Her biri ard arda gelioki.. Gelmek isterdim sizlerle tanışmak.. İİİ eğlenceler :salut: ..
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
18
Daha motorumu almadım
Ay sonunda alacağım. Alınca aranız akatılmak isterim.
Saygılar
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
200
Motorumu aldım bgn. gelmeyi çok isterdim daha önce dediğim gibi. Ama plaka işleri mesai nedeniyle p.tesi ye kaldi. Ama haftaya söz gelirim...
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
114
allah askına arkadaslar yaa noldu sızlere boyle izmir nerde yahu
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
skyrider' Alıntı:
allah askına arkadaslar yaa noldu sızlere boyle izmir nerde yahu


selam dostum önce toplantılarımıza gelsen insanlar seni tanısa kendini tanıtsan,
sanırım daha iyi olur gibi (şahsi düşüncem) eğer o gün karşıyakada olursam yinede gelmeye çalışacağım.
sevgilerimle,
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
114
kuvva' Alıntı:
selam dostum önce toplantılarımıza gelsen insanlar seni tanısa kendini tanıtsan,
sanırım daha iyi olur gibi (şahsi düşüncem) eğer o gün karşıyakada olursam yinede gelmeye çalışacağım.
sevgilerimle,
aslında haklısın yaaa dostum ama sizin toplantı bu hafta yok sanıyorum sygılar:)
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
114
:queen: zuhaaaa ya okan abi yapma allasen yahu
dur ben san tarif edeyim yukarı letonya
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
200
skyrider dostumuz bana motosikletimle gelmek zorunda olmadığımı söyledi :)
Bende geliyorum, duyrulurrrr
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
114
Erudite' Alıntı:
skyrider dostumuz bana motosikletimle gelmek zorunda olmadığımı söyledi :)
Bende geliyorum, duyrulurrrr
ahanda buna ıftıranın alası derler vallah:) kardes ben gerekırse seni alırız bile dedim yahu
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
200
ya dedin dostum hatırlıyorum tabikide :) ama ben gerçekten şaka niyetine zannettim ve motosikleti getiremiyeceğimi bildiğim içinde çekindim ciddi ciddi sormaya
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
114
Erudite' Alıntı:
ya dedin dostum hatırlıyorum tabikide :) ama ben gerçekten şaka niyetine zannettim ve motosikleti getiremiyeceğimi bildiğim içinde çekindim ciddi ciddi sormaya

icin rahat olsun meraketme sen motorun olmus olmamıs fark etmez burda:queen:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
200
:cherry: çok sevindim ya, pazarı sabırsızlıkla bekliyorum dostum. Kesinlikle oradayım. :)
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
114
savas kardesım ya nasıl unuttuk senı bız vallah kusura bakma :salut:

egeknn
sokemon
tenten35
skyrider
erudite
egelim
clubrn
janher
karakız
halaoglu
savaş
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
200
Ama Egeknn gelemeyebilir bence, dostumuz k.yakada kaza yaptı diye biliyorum ben. Yoksa isim benzerliğimi, nede olsa kimseyi tanımıyorum ben yakından ....
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
114
Erudite' Alıntı:
Ama Egeknn gelemeyebilir bence, dostumuz k.yakada kaza yaptı diye biliyorum ben. Yoksa isim benzerliğimi, nede olsa kimseyi tanımıyorum ben yakından ....

egknn ıle beraberdık dun aksam kaza esnasında benım onumden gıdıyordu yok o kesın gelıyor bıraz agrısı var okadar

arkadaslar yarın mangal ıcın toplanıyoruz bıldıgınız gıbı saat 13:00 de mavisehir sahil yolunda yeni yapılan ahsap ıskelede bulusuyoruz herkes saatinde orda olursa ona gore alısverısımızıde bırlıkde yaparız bu bızım ıcın daha avantajlı olur
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
listeyi güncelleyin çok eksik hani kuvva + akreep + apv41 + ve diğer tayfa ???
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst