MT[izmir] BARBEKÜ PARTİSİ Fotolar Eklendi

Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
254
heh he adamı tahrik ediyorsunuz yaff.Gelesim geldi bakın.Antalya sağanak yağışlı İzmir güneşli bir gün geçiriyor,hatta sıcak bileymiş yahu.Geleceksin oraya oturacaksın mangalın başına çekeceksin efesleri izleyeceksin egeyi akdenizi.
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
114
EgeKnn' Alıntı:
listeyi güncelleyin çok eksik hani kuvva + akreep + apv41 + ve diğer tayfa ???
kenancım o saydıgın arkadaslar net cvp vermemısler ondan guncellemedım


savaş
egeknn
sokemon
tenten35
skyrider
erudite
egelim
clubrn
janher
karakız
halaoglu
kuvva
akreep
apv41
hakan
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2005
Mesajlar
25
Yaw ne bahtsız adamım tam Bende geliyorum diye mesaj yazmak için makinayı açtım bilgisayar açılmıyor format atacam cd yok neyse 2 gün oldu daha şu saat itibariyle sorunu giderdim gerci sayılı saatler kaldı ama listeye 2 kişi daha eklerseniz Ordayız...
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
mangal ı kesin olarak nerde yapıyoruz tarif edinde aramayayım 1 saat :cherry:

evet her zamanki gibi yine ilk ben gittim hem de beyzayı karşıyakadan almama rağmen ve bulmak için hiç zorlanmadım hemen buldum yeri güzel yermiş tam içmelik ve mangal olayı biraz karışık oldu sucukmu olsun tavuk etimi olsun diye ve tavuk etinde karar kılınıldı 1 saat sonra ve mangal ı yaptık her şey çok güzeldi harkese teşekkürler
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
114
arkadaslar bugun gercekden cok eglencelıydı ve cok guzeldı katılan arkadaslara oncelıkle cok tesekkur ederım fotoları kenan halledıcek
artık katılamıyan arkadasları bırdahakı sefere beklıoruz :) coksey kacırdınız bu arada haberınız ola:queen:
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Partinize geçde olsa yetişebildik.Herşey için teşekkür ederiz.Hoşça vakit geçirdik.yeni arkadaşlarımada tekrar hoşgeldiniz demek isterim.sevgiyle kalın.MT İzmir de yapılacak daha nice organizasyona beraber imza atalım..:rendeer: Ayrıca fotoları sabırsızlıkla bekliyorum..
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
skyrider' Alıntı:
arkadaslar bugun gercekden cok eglencelıydı ve cok guzeldı katılan arkadaslara oncelıkle cok tesekkur ederım fotoları kenan halledıcek
artık katılamıyan arkadasları bırdahakı sefere beklıoruz :) coksey kacırdınız bu arada haberınız ola:queen:

kenan abi halledecekse fotoğraf işini yandık bu sene zor görürüz ama işallah beni yanıltır:cherry:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pazar günü açık havada Atakent sahilindeki parkta muhteşem bir hava da güzel vakit geçirdik çok hoş resimler var ekliyorum



SkyTeam ( tarık )















Arkadaşlar İmageshack ta bir sorun var sayfa açmıyo resimleri çok zor ekledim daha çok resim var devam edicem
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gelicek gelmesine de sen kimsin ben çıkaramadım :p daha 1. mesaj bismillahirrahmanirrahim
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
4
yeni üyeniz yani şu 50 inci

şaka şaka tekteker savaşın eşi
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:p hoş geldin aramıza jeton sonradan düştü benim tanıdım :)

50. kişi belli olduğuna göre hediyeyi de sen kazandın tabikii bit pazarından alınma bir adet tırnak çakısı :mrgreen:
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
4
teşekkür ederim önemli olan hediye olması
hediyenin ne olduğu değildir.................
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi çocuk kandırır gibi 3 tane resim atmışsın... olmadı şimdi.. :p
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
resimleri atmaya devam ediyorum arkadaşlar






amma karizma çıkmışım heeee :p





TenTen35



Montun sırt bölümündeki protek ile mangal yelleyen şu erol taş kılıklı arkadaşımız fevzi yani... maniaclee







HalaOğlu Okan abi ve ufaklık oğlu





kurt köpeği ile biraz oynaştık gün onun günüydü baya bir tavuk kemiği yedi











Bu resimdeki sevgili arkadaşların konumuzla yada grubumuzla uzaktan yada yakından alakaları yok sadece kankam tenten onur fotoğraf makinesinin zum unu deniyo :p:p arkadaşlar tenis oynuyolardı tenisten çıktılar eve gidiyolardır heralde :mrgreen:



Sokemon muharrem ve tenten35 onur








olay budur :bounce:




uzun eşşeği bide emrahın motorda deneyelim dedik :p





tehlikeli adam :cherry: tekteker savaş




egelim bedri





kanka nereye EGE parkamı yine :p:p




onur kardeşimizin kuzeni çok iyi bir arkadaşımız özgecan Pastırma diyarından :cherry:



Gülüşe bak :p gözlerinden fışkırıyo ben afacanım diyo



İyiki varsınız sevgili güldemet abla ve murat abimiz :rendeer: :rendeer:
Kuvva ve akreep






kardeşim az çekin biraz şu fotoları at at bitmiyo :p

devam edicek...................
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
114
kanka sen bombasın yahu ama sunuda hatırlatıım dıyorum (gel gel resme çekincez):queen: :queen:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
motorumu kazadan bir gün evvelki haliyle görünce çok duygulandım:salut:
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
114
KARAKIZ' Alıntı:
yaaaaaa benim nie hiç remim yooooooooooook :pale: :salut:
kız sen resımlerı yakmıssın yaa inan allah seni inandırsın ilk defa digital fotların yandıgına sahit oluorum cok ılgınc:queen: :cherry: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst