MT[izmir] BARBEKÜ PARTİSİ Fotolar Eklendi

Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
resimlerin içinde kara bişiler vardı ama ben seçemediğimden koymadım :p
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
süpeerrrr eğlence tam gaz devammm....
ama içki sankim biraz bozmuş gibi... 4 teker 2 teker fark yapmaz dostlarım... içkiyi içipte kullanmayın...
kılınıza zarar gelmesine canım dayanmaz....
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
dostum her gezide her toplantıda içtim bişey olmadı:pr: içmedim kaza yaptım:pr::cherry:
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Sevgili Kartal 23,
Korkmana gerek yok bunlar içkiyi içeceklerine yakıt deposuna boşaltıyolar...
O zaman makineler daha az yakıyomuş diye bi saplantıları var:pr:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
4
bir arkadaşımın dediği gibi KARŞIYAKA ekibi iyi eğlenmiş afiyet olsun :p
 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
70
ben pazar günü otobanda verilecek ileri sürüş teknikleri dersine katılacağımdan gelemeyeceğim. ama orada olmayı isterdim. iptal olursa geliriz hemde 4-5 kişi. ben cumaya kadar bu topikten gelirsem olumlu ve kati olarak bilgi veririm... gelemezsem size iyi eğlenceler...
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Öz Hakiki İzmir Ekibi de katıldıkları çay partisinde as solist eşliğinde eğlencenin doruklarına çıktı.
Semaver semaver çaylar su gibi aktı, pastalar, kekler, kurabiyeler ve börekler adeta tabaklarda vals yaptı.
Memleketin birçok katmanından temsilciler vardı.
Reklama girmesin diye isim vermiyorum.
Hepimizin yakından tanıdığı namı yurtdışına taşmış bir oyuncak şirketi temsilcisi ile otomotiv sanayinin temsilcisinin hararetli sohbetlerine sonrası şampiyonlukları bulunan bir motosiklet yarışçısıyla yapılan yarış motorlarında rodaj ile günümüzde sponsorluk ve sponsorların yariş camiasındaki etkileri konulu bilgilendirme sohbeti yarış motorlarında teknik servis hizmeti veren kahramanlar semtinden bir katılımcının eklentileriyle gerçekten pür dikkat dinlenmeye değer bir hal aldı.
Bu arada zaman su gibi aktı geçti ve enkısa zamanda toplantının tekrar edilmesi konusunda uzlaşma sağlanarak bitti.
Fotoğraflar mı???
Var ama üzülerek burada yayınlıyamıyoruz. Toplantı Fotoğraf CD si ufak bir ücret karşılığı kazaya uğramış ünüversiteliler yararına yakında satışa sunulacakmış....
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
Koskoca MOD "Motor Delisi" şapkası ile geziyor. Aramızda hain var arkadaşlar...:p
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
Forograf makinesini beğendim. Kaliteli çekiyor. Özellikleri güzel. Bizzat denedim ve gördüm. Neydi kardeşim şunun markası:queen: :p :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
derin' Alıntı:
Koskoca MOD "Motor Delisi" şapkası ile geziyor. Aramızda hain var arkadaşlar...:p

Peluş valla ne diim ben sana :p

olm işte MT bizim içimizde kalbimizde öle aksesuar yada takı olmaz kafama takamam :mrgreen:
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
114
TenTen35' Alıntı:
Forograf makinesini beğendim. Kaliteli çekiyor. Özellikleri güzel. Bizzat denedim ve gördüm. Neydi kardeşim şunun markası:queen: :p :mrgreen: :mrgreen:
knka makineyi sordun galiba hp photosmart e317 5.0 plus megapixel:queen: cok ıyı zum yapar:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bi gelcem izmire bak sonunda görceksiniz.:queen: Ooooh her fırsatta mangal yaw..:cherry:
S&S
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
zühtü paşa,şu bizim ortak organizasyon hele bir gerçekleşsin..size mangalın en alasını hazırlayacağız arkadaşım..tüm MT İstanbula sevgiler..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgi saygı bizden.. :rendeer: 14 gözle bekliom valla o buluşmayı ama egeknn tarihin degişebilceni sölüo:( tam hanımdan izin almışkene o tarihlere..:p malum bu yaştan sonra izinsiz çıkamıoz..:mrgreen:
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
123
hakketen karakızın fotoları yok o yüzdenmi bu kadar bol fotograf oldu demekki bundan sonra kara bişiler cekmiyelim :cherry:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
marco yazdıkların beni çok mutlu etti eğer üniversiteli yada kaza yapmış bir arkadaşımıza faydası olacaksa bana o cd den bir düzine gönder abi banka hesabına fazlasıyla bedelini yatırırım motorcunun ne vefalı dost olduğunu görsünler :wiinkk:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Okan abi, yahu aşkımla uğraşmasana.. Çekmeyin abi fotosunu ben çekerim onun bir milyon tane resmini.. Hıh.. Alalaaalaaa... İşiniz gücünüz yok hatunumla uğraşıyonuz.. Orada yokum diye sahipsiz mi sandınız onu.. Atlar oraya Actross 1848 ile gelirim motorlarınızı ezerim yemin ederim.. Dellendirmeyin beni huleeeeeeeeynnnnnnnnn....... :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst