- Katılım
- 29 Eyl 2005
- Mesajlar
- 4,008
- Konu Yazar
- #1
İZMİR i kış havasından çıkarmak için yaptığımız sezon açılışımız başarı ile sona ermiş KEYİFLİ bir kahvaltı sonrası kuşadası merkeze KEYİFLİ bir sürüş yapılmıştır :cat: resim ve videolar çekilmiş dostluklar canlandırılmıştır :rendeer: katılan tüm sürücü ve artçı arkadaşlarıma TEŞEKKÜR ediyorum :wiinkk: özellikle DEKA arkadaşım bir motosiklet bir araçla gruba destek vermiştir
wallaceyi gözlerimiz hep aradı ama çok çay kaçırdığını bilmesi yeterli
r:
not; istanbuldan skullhunter ve jesse kalben bizimleydi :queen: ilk karşılaşmamızda kendileriyle özellikle ilgileneceğim :bounce:
not; istanbuldan skullhunter ve jesse kalben bizimleydi :queen: ilk karşılaşmamızda kendileriyle özellikle ilgileneceğim :bounce:


































