- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
kahvaltıyı fazla kaçırdık herhalde daha kimse yerinden kalkamadıbirde mangal yapalım diyoruz bir ay kimse siteye uğramayacak demekki :queen:
Pazar kavurma yapıcaz ya işte....
kahvaltıyı fazla kaçırdık herhalde daha kimse yerinden kalkamadıbirde mangal yapalım diyoruz bir ay kimse siteye uğramayacak demekki :queen:
kimse kavurma sevmiyor demekki :rendeer:
Güzel bir gezi olmuş. Paylaşım için teşekkür..
MT İzmir'i tebrik ederim.. :cat: