(mt izmir)3/4/2011 kahvaltılı sezon açılışı

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
yurtdışı temsilciliği yapıyor OLCAN artık MT nin bayrağını sınırların dışına taşıdı. bayrağı ÜLKEYİ ve bizi gururla TESLİM :p ( TEMSİL :mrgreen: ) ediyor :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Deka nın da dediği gibi bu formun , herkezin görebileceği bir yerine ,şu resim yüklemeyi detaylı anlatatan bir yazı yazılsada herkez faydalansa diye düşünüyorum MODELATÖRÜN dikkatine . geziye gelecek olursak kazasız belasız uyum içerisinde olduktan sonra ,daha ne istenirki ,Allah içinize sindirsin

Halihazırda böyle bir konu yıllardır mevcut :)
http://www.motosiklet.net/forum/mt-...a-nasil-resim-eklersiniz-resimli-anlatim.html
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
cengiz abinin el koydugu gezi güzel olmuyacakda ne olacak güzel gezi olmus denizliye bekliyoruz izmir mt ve cengiz abi
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
ER-5'in tepesindeki ben oluyorum. Sanırım siz birşeyler kaçırmışsınız.:bounce:
Fotoğraflar için teşekkürler.Gerçekten güzel olmuş.
Pardon o zaman, şöyle bir bakınıp kasksız, balaklavasız poza rastlayamayınca, gözlerden yola çıkıp şaşırdım biraz.:mrgreen:

yıldırım mayısta geliyor, hala vatanı kurtarmakla mesgul :cat:
Tamam, en azından bir şeyler kaçırmamışım:cherry: Sadece karıştırmakla meşgulmüşüm...

Arada kaçırır o..... Kendi haline bırakınca geçiyor... ÖZüne dönüyor.... :p:p:p:p:p

Hani Olcan?.. Bu sefer gelemedin?... Gözlerimiz çok aradı seni...Alışmışız her toplantıya gelmene, her geziye katılmana... :cherry::cherry::cherry:
Kaçırır mıyım, oradaydım ben yine, ne bir ilgilenen, ne bir tanışan oldu:farao:; en arkada sessiz sedasız sürdüm öyle...:pale:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
cengiz abinin el koydugu gezi güzel olmuyacakda ne olacak güzel gezi olmus denizliye bekliyoruz izmir mt ve cengiz abi

BU HAFTA pamukkalede yapmadınızmı siz açılışı :cat: gönlümüz gözümüz sizinleydi :rendeer: eğer bir organizasyon yaparsanız pamukkalede mangal, çamlıkta çadır, delikçınarda çay olursa geliriz :queen:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Len gözün iyice görmez oldu haa.... :p:p:p Yazdım ya ben ilk resimlerde kim kimdir?.....
Bak resimlerin başında var..... :wiinkk::wiinkk:

Dün biraz yorulduk... İmeyc te geç yükleyince anca o kadar oldu.... :cat::cat::cat:

Olum gorduk o kadar öküz degiliz.
Hatta yedikleri firçalardan en fazla nasiplenen bizim kel olmus, yazmaya gayret etmis diye takdir bile ettim.:mrgreen:
Ama sonrasi karismis!!!!

coq; kardeşim sen izmiri tanımazmısın izmir izmir olalı bu ekip ( alp,apv,özer,wallace,forrap ) bizim başlıklarda isim yazmamamız merak edenler gelsin bizi yüzyüze tanısın diyedir. sen uzaktan bizi tanırsan gelmezsin dostluğumuz SANAL kalır :rendeer: geleceksin mangalımızdan yiyeceksin semaverimizden içeceksin sohbetimizden tadacaksın sonra ( denize dökme bölümünü unuttum sanma :queen:) mutlu huzurlu aklın bizde evine döneceksin :cat:
Hocam Izmir'i tanirim merak etme.
Bayrakli çay mahalle de iki senem geçti.
Ayagimin basmadigi metrekaresi yoktur.
Karsiyaka'da çalistik, kadifekalede kiz sevdik, Balçova'da sürttuk kordonda salon delikanlisi olduk.

Ben Bursa'liyim ama bir gün Türkiye'ye dönersem yasamayi seçecegim ilk seçenek gevur Izmir.:)
Ben de gevurum ya o bakimdan.:wiinkk:

Acik ucundan kiyisindan Izmirliyim anlayacaginiz.
Gerçi acik Istanbul'lu, akademik olarak Ankarali, dogustan Bursali.
Ben de ne pokum anlamadimya.:cherry:

Bizim gelecegimiz gunler yakin degil ama illa gelecegiz.
O mangali biz de yelleyecegiz.
Ama sizde anlayin be hocam.
Ibibikler öter ötmez ordayim.
Ergenekon, biter bitmez ordayim.
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
yıldırım mayısta geliyor, hala vatanı kurtarmakla mesgul :cat:

coq; kardeşim sen izmiri tanımazmısın izmir izmir olalı bu ekip ( alp,apv,özer,wallace,forrap ) bizim başlıklarda isim yazmamamız merak edenler gelsin bizi yüzyüze tanısın diyedir. sen uzaktan bizi tanırsan gelmezsin dostluğumuz SANAL kalır :rendeer: geleceksin mangalımızdan yiyeceksin semaverimizden içeceksin sohbetimizden tadacaksın sonra ( denize dökme bölümünü unuttum sanma :queen:) mutlu huzurlu aklın bizde evine döneceksin :cat:

Valla bu yazıyı okuduktan sonra benim bile İstanbul'dan gelesim geldi.:)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
şehir dışındaki arkadaşlara yıllardır söylediğim bir söz vardır;

BİRGÜN TÜM MOTORCULAR İZMİRLİ OLACAK :p:cat::rendeer::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Olum gorduk o kadar öküz degiliz.
Hatta yedikleri firçalardan en fazla nasiplenen bizim kel olmus, yazmaya gayret etmis diye takdir bile ettim.:mrgreen:
Ama sonrasi karismis!!!!

Adamlar daha yeni..Misafirlere iyi davranın.... Sevin onları ..Bağrınıza basın.... :p:p:p:p
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
33
Yine her zamanki gibi, altina kimin kim oldugu yazilmayan bu nedenlede bizim gibi uzaktan bakanlar için bir anlam ifade edemeyen fotograflar.:pr:
Bir dahaki bulusmaniza elime bir kizilcik sopasi alip gelmeyi dusunuyorum.
Bakalim ben mi sizi denize dökerim, siz mi kahpe fransizi gorecez.:p

Abicim yazsaniza su fotograflarin altini!!!
Algilamadiginiz bisey var.
Oraya motosiklet fotografi asmissiniz.
Binblercesini gordugum fotograflardan biri.
Hatta çok daha guzellerini gordugum.
Yani benim için o motosiklet fotografinin bir anlami yok.
Ama fotografin altina, bu motosiklet (atiyorum), Alp Tunay'in,Monica Belluci'nin falan yazarsaniz, iste o zaman o foto benim için bir anlam kazaniyor.:)
Daha sempatik oluyor.
Daha bir bakilasi oluyor.
Yapin sunu yahu!!!:wiinkk:

Burda sanaldan tanidigimiz, sevdigimiz insanlari gorecegiz,onlarin hayatina ait bir parçayla tanisacagiz.
çok sey mi istiyorum?
ben foruma üye olmadığım için fotoğrafları eşimin nicki ile ekledim ayrıca eşim eklemiş olsaydı da bir çoğuna isim yazamazdı çünkü yeni tanışıyoruz ve bu grupta ilk sürüşümüzdü.Merak ettiğiniz kişi ve motorları grubun kıdemlilerine sorup öğrenebilirsiniz.Fotoğrafları sadece kendim için çektim ve istediklerimi paylaştım beğenip beğenmemeniz benim umurumda değil eğer forum kurallarına uygun olmayan bir durum varsa forum yöneticilerine duyurun ilgilenirler.
Paylaştığım fotoğrafları beğenen sürüşte beraber olduğumuz arkadaşlara hem beğenileri hemde o güzel gün için çok teşekkür ediyorum.
P.S.bu yorumunuz üzerine foruma üye oldum bunun içinde size teşekkürler ::miiz::::miiz::::miiz::::miiz::::miiz::::miiz::::miiz::::miiz::::miiz:::flower::flower::flower::flower::flower::flower:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
reklamın iyisi kötüsü olmaz :p biz bir üye daha kazandık :cat:

not; arkadaşımız yabancı değil yazılarında art niyet yoktur coq eski bir dostumuzdur şakalaşmayı sever :wiinkk:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
ben foruma üye olmadığım için fotoğrafları eşimin nicki ile ekledim ayrıca eşim eklemiş olsaydı da bir çoğuna isim yazamazdı çünkü yeni tanışıyoruz ve bu grupta ilk sürüşümüzdü.Merak ettiğiniz kişi ve motorları grubun kıdemlilerine sorup öğrenebilirsiniz.Fotoğrafları sadece kendim için çektim ve istediklerimi paylaştım beğenip beğenmemeniz benim umurumda değil eğer forum kurallarına uygun olmayan bir durum varsa forum yöneticilerine duyurun ilgilenirler.
Paylaştığım fotoğrafları beğenen sürüşte beraber olduğumuz arkadaşlara hem beğenileri hemde o güzel gün için çok teşekkür ediyorum.
P.S.bu yorumunuz üzerine foruma üye oldum bunun içinde size teşekkürler ::miiz::::miiz::::miiz::::miiz::::miiz::::miiz::::miiz::::miiz::::miiz:::flower::flower::flower::flower::flower::flower:

Bilemedik, esseklik ettik, pardon.::utangac:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
affettik hadi :queen: bizimle bir çay içersin geldiğinde barışırız :rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
kahvaltıyı fazla kaçırdık herhalde daha kimse yerinden kalkamadı :p birde mangal yapalım diyoruz bir ay kimse siteye uğramayacak demekki :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst