Deka nın da dediği gibi bu formun , herkezin görebileceği bir yerine ,şu resim yüklemeyi detaylı anlatatan bir yazı yazılsada herkez faydalansa diye düşünüyorum MODELATÖRÜN dikkatine . geziye gelecek olursak kazasız belasız uyum içerisinde olduktan sonra ,daha ne istenirki ,Allah içinize sindirsin
Pardon o zaman, şöyle bir bakınıp kasksız, balaklavasız poza rastlayamayınca, gözlerden yola çıkıp şaşırdım biraz.:mrgreen:ER-5'in tepesindeki ben oluyorum. Sanırım siz birşeyler kaçırmışsınız.:bounce:
Fotoğraflar için teşekkürler.Gerçekten güzel olmuş.
Tamam, en azından bir şeyler kaçırmamışım:cherry: Sadece karıştırmakla meşgulmüşüm...yıldırım mayısta geliyor, hala vatanı kurtarmakla mesgul :cat:
Kaçırır mıyım, oradaydım ben yine, ne bir ilgilenen, ne bir tanışan oldu:farao:; en arkada sessiz sedasız sürdüm öyle...Arada kaçırır o..... Kendi haline bırakınca geçiyor... ÖZüne dönüyor....
Hani Olcan?.. Bu sefer gelemedin?... Gözlerimiz çok aradı seni...Alışmışız her toplantıya gelmene, her geziye katılmana... :cherry::cherry::cherry:
cengiz abinin el koydugu gezi güzel olmuyacakda ne olacak güzel gezi olmus denizliye bekliyoruz izmir mt ve cengiz abi
Len gözün iyice görmez oldu haa....Yazdım ya ben ilk resimlerde kim kimdir?.....
Bak resimlerin başında var..... :wiinkk::wiinkk:
Dün biraz yorulduk... İmeyc te geç yükleyince anca o kadar oldu.... :cat::cat::cat:
Hocam Izmir'i tanirim merak etme.coq; kardeşim sen izmiri tanımazmısın izmir izmir olalı bu ekip ( alp,apv,özer,wallace,forrap ) bizim başlıklarda isim yazmamamız merak edenler gelsin bizi yüzyüze tanısın diyedir. sen uzaktan bizi tanırsan gelmezsin dostluğumuz SANAL kalır :rendeer: geleceksin mangalımızdan yiyeceksin semaverimizden içeceksin sohbetimizden tadacaksın sonra ( denize dökme bölümünü unuttum sanma :queenmutlu huzurlu aklın bizde evine döneceksin :cat:
yıldırım mayısta geliyor, hala vatanı kurtarmakla mesgul :cat:
coq; kardeşim sen izmiri tanımazmısın izmir izmir olalı bu ekip ( alp,apv,özer,wallace,forrap ) bizim başlıklarda isim yazmamamız merak edenler gelsin bizi yüzyüze tanısın diyedir. sen uzaktan bizi tanırsan gelmezsin dostluğumuz SANAL kalır :rendeer: geleceksin mangalımızdan yiyeceksin semaverimizden içeceksin sohbetimizden tadacaksın sonra ( denize dökme bölümünü unuttum sanma :queenmutlu huzurlu aklın bizde evine döneceksin :cat:
Kuşadasına gelmeyi düşünüyor musunuz yakın tarihte?
Olum gorduk o kadar öküz degiliz.
Hatta yedikleri firçalardan en fazla nasiplenen bizim kel olmus, yazmaya gayret etmis diye takdir bile ettim.:mrgreen:
Ama sonrasi karismis!!!!
ben foruma üye olmadığım için fotoğrafları eşimin nicki ile ekledim ayrıca eşim eklemiş olsaydı da bir çoğuna isim yazamazdı çünkü yeni tanışıyoruz ve bu grupta ilk sürüşümüzdü.Merak ettiğiniz kişi ve motorları grubun kıdemlilerine sorup öğrenebilirsiniz.Fotoğrafları sadece kendim için çektim ve istediklerimi paylaştım beğenip beğenmemeniz benim umurumda değil eğer forum kurallarına uygun olmayan bir durum varsa forum yöneticilerine duyurun ilgilenirler.Yine her zamanki gibi, altina kimin kim oldugu yazilmayan bu nedenlede bizim gibi uzaktan bakanlar için bir anlam ifade edemeyen fotograflar.r:
Bir dahaki bulusmaniza elime bir kizilcik sopasi alip gelmeyi dusunuyorum.
Bakalim ben mi sizi denize dökerim, siz mi kahpe fransizi gorecez.
Abicim yazsaniza su fotograflarin altini!!!
Algilamadiginiz bisey var.
Oraya motosiklet fotografi asmissiniz.
Binblercesini gordugum fotograflardan biri.
Hatta çok daha guzellerini gordugum.
Yani benim için o motosiklet fotografinin bir anlami yok.
Ama fotografin altina, bu motosiklet (atiyorum), Alp Tunay'in,Monica Belluci'nin falan yazarsaniz, iste o zaman o foto benim için bir anlam kazaniyor.
Daha sempatik oluyor.
Daha bir bakilasi oluyor.
Yapin sunu yahu!!!:wiinkk:
Burda sanaldan tanidigimiz, sevdigimiz insanlari gorecegiz,onlarin hayatina ait bir parçayla tanisacagiz.
çok sey mi istiyorum?
ben foruma üye olmadığım için fotoğrafları eşimin nicki ile ekledim ayrıca eşim eklemiş olsaydı da bir çoğuna isim yazamazdı çünkü yeni tanışıyoruz ve bu grupta ilk sürüşümüzdü.Merak ettiğiniz kişi ve motorları grubun kıdemlilerine sorup öğrenebilirsiniz.Fotoğrafları sadece kendim için çektim ve istediklerimi paylaştım beğenip beğenmemeniz benim umurumda değil eğer forum kurallarına uygun olmayan bir durum varsa forum yöneticilerine duyurun ilgilenirler.
Paylaştığım fotoğrafları beğenen sürüşte beraber olduğumuz arkadaşlara hem beğenileri hemde o güzel gün için çok teşekkür ediyorum.
P.S.bu yorumunuz üzerine foruma üye oldum bunun içinde size teşekkürler ::miiz::::miiz::::miiz::::miiz::::miiz::::miiz::::miiz::::miiz::::miiz:::flower::flower::flower::flower::flower::flower: