(mt izmir)3/4/2011 kahvaltılı sezon açılışı

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
http://www.youtube.com/watch?v=aEKs1wmGov4

Video 1..... :p:p:p:p:p:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:59 ----------

bu resimler nasıl yükleniyor yaa.bi yardımcı olun beceremedim ben bu işi.

Tinypic e veya imageshack e yüklüyorsun..... 640-480 boyutlarında......
Ordan forum kodlarını kopyalayıp buraya yapıştırıyorsun..........:cat::cat:
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
327
15rgzd4.jpg
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
327
başardım da teker teker yükleyebiliyorum, 3 - 4 resim birden yüklemeyi beceremedim.
teker teker yükleyeceğim kusura bakmayın

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:34 ----------

14ty05i.jpg

2h5ire1.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:41 ----------

2laddw9.jpg

14v4cvr.jpg
 
Katılım
15 Ocak 2011
Mesajlar
23
çok güzel ve çok keyifliydi. tüm katılanlara teşekkürler... nice böyle keyifli sürüşlere...

bu arada bu mesaj sayesinde nickimi ezberelrsen sevinirim cengiz amcaaaa... :)))
 
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529


Ellerine sağlık abim :rendeer: İkinci videoda aynadan çekim çok güzel olmuş :cat:

İlk İzmir gezin hayırlı olsun kardeşim,güzel gezi olmuş tekeriniz dert görmesin.


Sağolasın İlhan abim. Buradaki dostlarla birlikte sizlerle de yol yaparız inşallah :)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
çok güzel ve çok keyifliydi. tüm katılanlara teşekkürler... nice böyle keyifli sürüşlere...

bu arada bu mesaj sayesinde nickimi ezberelrsen sevinirim cengiz amcaaaa... :)))

ben senin nickini yanlış hatırlamadım alp yanlış yazmış ben masumum wırakhill :p:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ben senin nickini yanlış hatırlamadım alp yanlış yazmış ben masumum wırakhill :p:queen:
Bu brek hill ne demek?..... Kesik melek mi?.... Kesme kasa kısaca..... :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:

Katılan emeği geçen herkese teşekkürler.... Güzel gündü.....:cat::cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
kısaca SESSİZ GÜRÜLTÜ diyelim biz karışıklık olmasın :p
 
Katılım
15 Ocak 2011
Mesajlar
23
Bu brek hill ne demek?..... Kesik melek mi?.... Kesme kasa kısaca..... :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:

Katılan emeği geçen herkese teşekkürler.... Güzel gündü.....:cat::cat:



brek hill diil o alp abi :))
brakhill ( brave akhilleus 'un kısa versiyonu ) "cesur aşil" Yunan mitolojisinde Zeus'un çocuklarından biri, yarı insan yarı tanrı bi zat... :)))

Sessiz Gürültü geçerli kabul edilebilir :))
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Biz aynı mekanda sezonu sizden biraz önce açmışız yahu :) Bir buçuk ay kadar önce.. Bir ara beraber yapalım tanışmış oluruz

769.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst