(mt izmir)3/4/2011 kahvaltılı sezon açılışı

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ya bende gelmeyi planlıyordum ama son dakika pazar sabahı açıköğretim sınavı görevim olduğunu öğrendim. öfleye pöfleye gözetmenlik yapmaya gittim. neyse geziler bitmez çaylarda. birini kaçırdıysam diğerini telafi ederim. tekerinize sağlık
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
ahhh ahhhh işten kaçıp gelmeye değermişşş :) :( :( çok güzel bi sezon açılışı olmuş fotoğraflar videolar muhteşemm kıskandım açıkcası :) :)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
bi de videolarda gördüm DL fazerın önünde uzamış gitmiş:) bende fazerı hızlı sanardım bi saatte yetişmiş:)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Sezon açılışı gerçektende çok güzel oldu:cat:
Tüm katılımcılara hoş sohbetleri için teşekkürler yeni katılan aradaşları tanımaktan memnuniyet duyduk:rendeer: ederim:cat:
Tabiki organizasyonda emeği geçen Cengiz kardeşimize de ayrıca teşekkür ederim:wiinkk:
Foto ve video kaynağımız Altunay'a kocaman teşekürler o güzel anları ebediyetleştirdiği için:rendeer::cat::wiinkk: sana hepsinden bir tane:mrgreen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Vay vay vay iyi gezmişsiniz:cat:. Paylaşım için tşk.:rendeer:
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
241


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:49 ----------



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:53 ----------





---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:56 ----------











---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:59 ----------














---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:03 ----------
















---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:06 ----------










---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:09 ----------














---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:13 ----------











---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:16 ----------





 
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
Fotoğraflar çok güzel çıkmış, ellerinize sağlık:rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güzel kareler.... Teşekkürler:..... :rendeer:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vay vay vay İzmir' de sezon açarsınız tabi İstanbul bildiğin kış :( Kıskandım kıskandım her zamanki gibi :) Resimler çok güzel yine gelecek ben :p Murat nerelerdesiniz yahu, yaşıyor musunuz :)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
işte bu son resimler olaya damgasını vurmuş HARİKA olmuş :rendeer: emeği geçen herkeze sonsuz teşekkürler İYİKİ varsınız :cat: önümüzde bir mangal partisi var dilerim yine aynı ekip ve heyecanla onunda üstesinden geliriz :wiinkk:
 
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
işte bu son resimler olaya damgasını vurmuş HARİKA olmuş :rendeer: emeği geçen herkeze sonsuz teşekkürler İYİKİ varsınız :cat: önümüzde bir mangal partisi var dilerim yine aynı ekip ve heyecanla onunda üstesinden geliriz :wiinkk:

Takipteyiz :cat:
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Deka nın da dediği gibi bu formun , herkezin görebileceği bir yerine ,şu resim yüklemeyi detaylı anlatatan bir yazı yazılsada herkez faydalansa diye düşünüyorum MODELATÖRÜN dikkatine . geziye gelecek olursak kazasız belasız uyum içerisinde olduktan sonra ,daha ne istenirki ,Allah içinize sindirsin
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Yine her zamanki gibi, altina kimin kim oldugu yazilmayan bu nedenlede bizim gibi uzaktan bakanlar için bir anlam ifade edemeyen fotograflar.:pr:
Bir dahaki bulusmaniza elime bir kizilcik sopasi alip gelmeyi dusunuyorum.
Bakalim ben mi sizi denize dökerim, siz mi kahpe fransizi gorecez.:p

Abicim yazsaniza su fotograflarin altini!!!
Algilamadiginiz bisey var.
Oraya motosiklet fotografi asmissiniz.
Binblercesini gordugum fotograflardan biri.
Hatta çok daha guzellerini gordugum.
Yani benim için o motosiklet fotografinin bir anlami yok.
Ama fotografin altina, bu motosiklet (atiyorum), Alp Tunay'in,Monica Belluci'nin falan yazarsaniz, iste o zaman o foto benim için bir anlam kazaniyor.:)
Daha sempatik oluyor.
Daha bir bakilasi oluyor.
Yapin sunu yahu!!!:wiinkk:

Burda sanaldan tanidigimiz, sevdigimiz insanlari gorecegiz,onlarin hayatina ait bir parçayla tanisacagiz.
çok sey mi istiyorum?
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
O ER-5 tepesindeki Yıldırım mı? Hiç haberimiz olmadı...? :silent:

(ya da ben yine bir şeyler kaçırdım...::utangac:)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
bi de videolarda gördüm DL fazerın önünde uzamış gitmiş:) bende fazerı hızlı sanardım bi saatte yetişmiş:)

Onun markası Suzuki, Tip: DL ancak adıyla sanıyla ESMERALDA....uzaaar gider elbette..
Sorma gitsin Murat'ım..tam çıktım ki bir bakarsın Alptunay'da çıkmış..eee tek yapılacak uzamak:)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yine her zamanki gibi, altina kimin kim oldugu yazilmayan bu nedenlede bizim gibi uzaktan bakanlar için bir anlam ifade edemeyen fotograflar.:pr:
Bir dahaki bulusmaniza elime bir kizilcik sopasi alip gelmeyi dusunuyorum.
Bakalim ben mi sizi denize dökerim, siz mi kahpe fransizi gorecez.:p

Abicim yazsaniza su fotograflarin altini!!!
Algilamadiginiz bisey var.
Oraya motosiklet fotografi asmissiniz.
Binblercesini gordugum fotograflardan biri.
Hatta çok daha guzellerini gordugum.
Yani benim için o motosiklet fotografinin bir anlami yok.
Ama fotografin altina, bu motosiklet (atiyorum), Alp Tunay'in,Monica Belluci'nin falan yazarsaniz, iste o zaman o foto benim için bir anlam kazaniyor.:)
Daha sempatik oluyor.
Daha bir bakilasi oluyor.
Yapin sunu yahu!!!:wiinkk:

Burda sanaldan tanidigimiz, sevdigimiz insanlari gorecegiz,onlarin hayatina ait bir parçayla tanisacagiz.
çok sey mi istiyorum?

Len gözün iyice görmez oldu haa.... :p:p:p Yazdım ya ben ilk resimlerde kim kimdir?.....
Bak resimlerin başında var..... :wiinkk::wiinkk:

Dün biraz yorulduk... İmeyc te geç yükleyince anca o kadar oldu.... :cat::cat::cat:
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
131
O ER-5 tepesindeki Yıldırım mı? Hiç haberimiz olmadı...? :silent:

(ya da ben yine bir şeyler kaçırdım...::utangac:)

ER-5'in tepesindeki ben oluyorum. Sanırım siz birşeyler kaçırmışsınız.:bounce:
Fotoğraflar için teşekkürler.Gerçekten güzel olmuş.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
O ER-5 tepesindeki Yıldırım mı? Hiç haberimiz olmadı...? :silent:

(ya da ben yine bir şeyler kaçırdım...::utangac:)

yıldırım mayısta geliyor, hala vatanı kurtarmakla mesgul :cat:

coq; kardeşim sen izmiri tanımazmısın izmir izmir olalı bu ekip ( alp,apv,özer,wallace,forrap ) bizim başlıklarda isim yazmamamız merak edenler gelsin bizi yüzyüze tanısın diyedir. sen uzaktan bizi tanırsan gelmezsin dostluğumuz SANAL kalır :rendeer: geleceksin mangalımızdan yiyeceksin semaverimizden içeceksin sohbetimizden tadacaksın sonra ( denize dökme bölümünü unuttum sanma :queen:) mutlu huzurlu aklın bizde evine döneceksin :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ER-5'in tepesindeki ben oluyorum. Sanırım siz birşeyler kaçırmışsınız.:bounce:
Fotoğraflar için teşekkürler.Gerçekten güzel olmuş.


Arada kaçırır o..... Kendi haline bırakınca geçiyor... ÖZüne dönüyor.... :p:p:p:p:p

Hani Olcan?.. Bu sefer gelemedin?... Gözlerimiz çok aradı seni...Alışmışız her toplantıya gelmene, her geziye katılmana... :cherry::cherry::cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst