(mt izmir)3/4/2011 kahvaltılı sezon açılışı

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
İZMİR i kış havasından çıkarmak için yaptığımız sezon açılışımız başarı ile sona ermiş KEYİFLİ bir kahvaltı sonrası kuşadası merkeze KEYİFLİ bir sürüş yapılmıştır :cat: resim ve videolar çekilmiş dostluklar canlandırılmıştır :rendeer: katılan tüm sürücü ve artçı arkadaşlarıma TEŞEKKÜR ediyorum :wiinkk: özellikle DEKA arkadaşım bir motosiklet bir araçla gruba destek vermiştir :p wallaceyi gözlerimiz hep aradı ama çok çay kaçırdığını bilmesi yeterli :pr:

not; istanbuldan skullhunter ve jesse kalben bizimleydi :queen: ilk karşılaşmamızda kendileriyle özellikle ilgileneceğim :bounce:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Allah muhabbetinizi arttırsın.

En yakın zamanda bir motosiklet alabilirsem bende katılmak isterim gezilerinize.

Fotoları merakla beklemekteyim...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Bu gün kapalı bir hava mevzi yağışlıydı. 2 gündür sabahın köründe AÖF sınavlarına gidiyoruz. Ben sezonu açamadım, siz açtınız sezonun gazozunu hayırlı uğurlu olsun.:p

Ben hem gördüklerinizi hemde yiyip içtiklerinizi merak ediyorum.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
GEZİ takvimimize birkaç öneri ekledik EYLEMLERİMİZ artarak devam edecektir :cat: gönlünüz bizde gözünüz yolda olsun :rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Buluşma yerine herkes zamanında geldi.... Tebrik ediyorum öncelikle herkesi....:p:p

Bir kaç resim ile başlayalım.....


Yola çıktık......

Apv41






Bu adamın rumuzu neydi unuttum...Bulki mulki gibi bişeydi sanırım....
Pis çapulcu diyoruz biz ona.... :queen::queen:









Navier






DeKa.......






Sanıtım Mutta idi rumuzu. .... :cherry::cherry::cherry:


Özer ve Racecat.....





Emreduman......


Kahvaltı mekanına girişimiz muhteşemdi.... Öf öf..... :p:p:p









Ağa başköşeye kuruldu hemen..... :wiinkk::wiinkk::queen::queen:





devamı geliyor...... :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL




Motorlar dışarıda dinlenirken bizler de karnımızı doyuruyorduk.... :)












 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
güzel olmuş eline sağlık :rendeer: devamını bekliyoruz resim çok :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kuşadasından bir iki kare yayınlayalım son resimlerim olarak......,




Bunu kim çekmiş lem makinemle........ :p
9 köyün ağası gibi çıkmışım..... :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Mutto olacaktı abim :mrgreen:

Bugün sürüş gerçekten çok keyifliydi, sizleri tanımakta apayrı bir zevkti açıkcası.
Her şey için çok teşekkürler :rendeer:

Sizlerle de tanışmak güzeldi.... Daha yapacağımız çok yol var.... :cat::cat::cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
mangalsız sezon açılışı olmaz bir kerede mangal ve semaver için açarız :queen:

mtlogo12jpegqy5.jpg

By apv41 at 2009-06-26
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Sosyalleşmek budur işte

Dostluğun ve sevginin ön planda olduğu kenetlenmenin ve yol arkadaşlığının anlatılmaz tarifi bu olsa gerek.Dışımı bilmem ama resimlere baktıkça inanın içimin yağları eridi.Değerli dostlar hepinizin yol sürüş tecrübelerine ihtiyacım olacak.Aslında eski bir tır,kamyon ve otobüs şöförüyken yıllarım kamyon üzerinde geçmişken hayat beni yaşadığım iş kazası sonucu parmaklarımı kaybedince kanunen ve heyet kararı raporuyla ehliyetim ''B'' sınıfına düşürülmüştü.Yıllardır bir motor sahibi olmak böylesine güzel insanlarla güzel gezilere katılarak kaynaşmak sizleri tanımak yer görmek yani içimdeki özgür ruhu ortaya çıkarmak istemişimdir.Hani derler ya hayat 40 dan sonra başlarmış; galiba öyleymiş.42 yaşımda hayatımda ilkkez bir motorum olacak nasipse bu Cumartesi motorum fabrikadan geliyor ve direkt servise gidecek ve akabindede 11 Nisan 2011 Pazarteside yıllık izine çıkacağım için hemen plaka ruhsat işlemlerine başlıyacağım.Kendimce Kahramanlardan MOTOMAX mağazasından çok güzek yarım açık bir kask aldım Unimax,motor kilidi,balaglava ve motor bırandamı aldım.Geriye mont ve eldiven kaldı.Puff larımda Motosiklet.net den geldi.Bu cumartesi serviste motor kasasından çıkarılarak monte edilecek tüm ince ayarları yapılacak.Ve önümüzdeki pazartesi resmi işlemler biter bitmez hemen kilometre yapmaya ve motoru yavaş yavaş açmaya başlıyacağım ki inşallah bundan sonraki ilk gezinizde ALLAH nasip ederse aranızdayım.Önümüzdeki ay da motorun özel yapım ön camınıda taktıkmı işlem sanırım tamamlanacaktır.Ellerine tekerinize sağlık resimler bir harika çıkmış.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Elinde resim olan diğer arkadaşları bekliyoruz.... :cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Dostluğun ve sevginin ön planda olduğu kenetlenmenin ve yol arkadaşlığının anlatılmaz tarifi bu olsa gerek.Dışımı bilmem ama resimlere baktıkça inanın içimin yağları eridi.Değerli dostlar hepinizin yol sürüş tecrübelerine ihtiyacım olacak.Aslında eski bir tır,kamyon ve otobüs şöförüyken yıllarım kamyon üzerinde geçmişken hayat beni yaşadığım iş kazası sonucu parmaklarımı kaybedince kanunen ve heyet kararı raporuyla ehliyetim ''B'' sınıfına düşürülmüştü.Yıllardır bir motor sahibi olmak böylesine güzel insanlarla güzel gezilere katılarak kaynaşmak sizleri tanımak yer görmek yani içimdeki özgür ruhu ortaya çıkarmak istemişimdir.Hani derler ya hayat 40 dan sonra başlarmış; galiba öyleymiş.42 yaşımda hayatımda ilkkez bir motorum olacak nasipse bu Cumartesi motorum fabrikadan geliyor ve direkt servise gidecek ve akabindede 11 Nisan 2011 Pazarteside yıllık izine çıkacağım için hemen plaka ruhsat işlemlerine başlıyacağım.Kendimce Kahramanlardan MOTOMAX mağazasından çok güzek yarım açık bir kask aldım Unimax,motor kilidi,balaglava ve motor bırandamı aldım.Geriye mont ve eldiven kaldı.Puff larımda Motosiklet.net den geldi.Bu cumartesi serviste motor kasasından çıkarılarak monte edilecek tüm ince ayarları yapılacak.Ve önümüzdeki pazartesi resmi işlemler biter bitmez hemen kilometre yapmaya ve motoru yavaş yavaş açmaya başlıyacağım ki inşallah bundan sonraki ilk gezinizde ALLAH nasip ederse aranızdayım.Önümüzdeki ay da motorun özel yapım ön camınıda taktıkmı işlem sanırım tamamlanacaktır.Ellerine tekerinize sağlık resimler bir harika çıkmış.

resimler bu kadarla sınırlı değil daha devamı gelecek :cat: her gezimiz destan gibi resimlerle süslenir. hayırlısıyla en yakın zamanda aramıza bekliyoruz TUTKU YARATIRIZ sözümüzün ne kadar haklı olduğunu göreceksin :rendeer:
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
131
Keyifli bir gündü. Emeği geçenlere çok teşekkürler. Diğer fotaları ve videoları beliyoruz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst