along' Alıntı:valla sonercim sansürle mansürle ugraşmaya gerek yok çok güzel eglendik alınan gücenen olmasın bi zahmet,alın buda eglencemizin kanıtları
vedat kardeş yavaşşşşşşşşşş bogulucan yav sen hakkaten fırıldakmışın be bilader akşam yaptıklarını unuttum sanma
(bir tek bu karede "orda bir ense var uzakta, o ense bizim ensemizdir" misali çıkmışım o kadar.)
veee final gece saat 2,30 dostdark ben ve sevgilim dışında kimseler yok ışıklar kapandı bize de evimizin yolu göründü. birdahaki gezide buluşmak dileğiyle..
sevgiyle kalın...
muhendis1959' Alıntı:Tüm dostlara ilgi ve alakalarından dolayı teşekkür ederim, ben ilk defa katıldım ve çok memnun kaldım inanın gelirken hep içimde şüpheler vardı ama bu kadar samimi insanı bir arada görünce içim rahatladı, herkesle tek tek tanışmak isterdim ama o kalabalıkta bu mümkün olmadı inşallah bidahaki sefere herkesle tanışırız,
bu arada bidahaki sefere pistte bana da yer ayırın,
Kel kafamı kim çekti bakim ????????:queen: :queen: :queen:
Luxor' Alıntı:yaw insan 1 kare de şu kardeşinizin resmini çeker yaaa.
sanki hepiniz sözleşmiş gibi başka yerleri çekip durmuşsunuz.
ben bir daha sizin fotoğraflarınızı çekersem...ale:
Luxor' Alıntı:yaw insan 1 kare de şu kardeşinizin resmini çeker yaaa.
sanki hepiniz sözleşmiş gibi başka yerleri çekip durmuşsunuz.
ben bir daha sizin fotoğraflarınızı çekersem...ale:
sen bu akşam gel ben senin pastel boya resmini yapacağım:queen:Muzo' Alıntı:Evet yaaaa, benim de 1 Tek Resmim yok valla, bende Bozuldum.....:salut:
dostdark' Alıntı::queen: yafu resim çekilmesi için durmadan göbekatmak gerek galiba
birdahaki çarşamba söz beraber göbek atacağız bak o zaman nasıl popiler oluyoruz
bana şimdiden birsürü teklif geldi filim,tiyatro,opera gibim:queen:
sen bu akşam gel ben senin pastel boya resmini yapacağım:queen:
ALBATROS-FB' Alıntı:Arkadaşlar akşam dostdark la konuştum bundan sonra ilk gezimiz MOSKAVA ya pasaportları hazırlayın soru soracakların ve vize problemi olanların dostdark a başvurmaları önemle duyrulur moskava gezisi tertipleme timi adına ALBATROS
ashes' Alıntı:zaten ahmet silivriden gece moskova ziyareti yaptı keşfi 2 gün sonra haberini aldım hee bu dönemde buz dansı finalleri vardı galiba onu seyretmeye gidicez herhalde
ama muzo bizi almanya ya götürse daha hoş olur maçlar falan sıcak bi ortam var
bende yunan adalar turumu düzenlesem malüm plajlar baya iç açıcı cinsten
hahahhahahaha
sahinhakan04' Alıntı:Arkadaşlar dün emeği geçen herkesei çok ama çok teşekkür ediyorum. Ne kadarda o kadar resim arasında bir tane resmim olmasa bile tüm resim çeken arkadaşlarımada teşekkür ediyorum. Çok güzel bir geceydi devamını bekliyorum
Luxor' Alıntı:yaw insan 1 kare de şu kardeşinizin resmini çeker yaaa.
sanki hepiniz sözleşmiş gibi başka yerleri çekip durmuşsunuz.
ben bir daha sizin fotoğraflarınızı çekersem...ale:
valla kerdeş ben çektim o kareyi.neden dersen, benim telefonda flaş yok biraz karanlık çekiyor.bende biraz ışık olsun diye salondaki en parlak noktayı flaş niyetine kullandım. ehe ehe![]()
camadan' Alıntı:abi beni tanımışındır artık. en çok göbek atan olarak hatırlarda kalabilir.
bur-k@' Alıntı:sansürlü resimler çikin olmuş ayrıca komik![]()
bur-k@' Alıntı:dostrak eywallah nolcak bu madde 52 ben bir topik acmayı düşünüyorum anket yaparak dikkat et senide sansürlemesinler![]()
bur-k@' Alıntı:sansürlü resimler çikin olmuş ayrıca komik![]()
anlatayım güzel abicim ortam güzel sizler güzel ama kocaman SANSÜR yazısı konulmasından dolayı çikin olmus :farao:Luxor' Alıntı:ne gibi çirkin, anlayamadım?:silent:
Luxor' Alıntı:ne gibi çirkin, anlayamadım?:silent: