[MT İstanbul] ***RESİMLER*** 21 Haziran 2006 / Galata Der Saadet.2

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
252
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ashes' Alıntı:
2 günlük topik ile bi eglence 70 kişi demek ki bu topigi 1 hafta önce açsaydık 200 kişi olurdu :)

haklısın o zaman bundan sonraki gezi planlarımızı 2 hafta önceden yapalım
sevgili organizetörlerimize duyurulur:)
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Konuyu Toplam 23 üye okuyor. (21 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
dostdark, akalteke, ALBATROS-FB, ashes, Blacat, brubaker, camadan, civciv, deamon, donniedarko, frontier, gokyuzusevdam, judas25, ledo, Luxor, not_fear, tmrbaykal, TRADER, vedat kaya, vınvın, zuhtupasa


evet arkadaşlar haftaya çarşamba köprüyü yıkmaya varmısınız
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Arkadaşlar akşam dostdark la konuştum bundan sonra ilk gezimiz MOSKAVA ya pasaportları hazırlayın soru soracakların ve vize problemi olanların dostdark a başvurmaları önemle duyrulur moskava gezisi tertipleme timi adına ALBATROS
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ALBATROS-FB' Alıntı:
Arkadaşlar akşam dostdark la konuştum bundan sonra ilk gezimiz MOSKAVA ya pasaportları hazırlayın soru soracakların ve vize problemi olanların dostdark a başvurmaları önemle duyrulur moskava gezisi tertipleme timi adına ALBATROS

da da:queen: :queen:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
ALBATROS-FB' Alıntı:
Arkadaşlar akşam dostdark la konuştum bundan sonra ilk gezimiz MOSKAVA ya pasaportları hazırlayın soru soracakların ve vize problemi olanların dostdark a başvurmaları önemle duyrulur moskava gezisi tertipleme timi adına ALBATROS

mojna mojna :queen:
 
Katılım
29 Haz 2004
Mesajlar
127
eva lar gidiyomuş moskavoya temmuzda ..bizim neyimiz eksik hadi bakalım bizde da da moskova..
bu arada gece harikaydı emegi gecen gelen herkeze teşekkürler..
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
____Flaş______flaş____flaş_____

Ve gerçek sadece gerçek sonunda meydana çıktı....???

Camadan takma isimli MT üyesi arkadaşın bu tip organizasyonları provake ederek Barış arkadaşımızıda buna alet edip. Kilo sorununu yemesinden ve içmesinden (sanırım yengemin yaptığı yemeklerin nefasetide buna etken) ödün vermeden halletmek için deli deli şarkılar söyletip hiç durmadan dans ederek bu probleminden kurtulmak isterken. Arkadaşlarımızdan birkaçınıda helak edebileceğinin hesabını yapmamaktadır.

Bu durumu kınım kınım kınıyor İdarecilerden bu kanuya ivedilikle bir çözüm bulmasını diliyorum.

önerim: bundan böyle güneyli arkadaşların öncülük edeceği çiğköfteli sıra geceleri tertiplenmesi yönündedir

Saygılarımla
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
Yettiiimmm millet..
CAMADAN abi o resimlerdeki motormu...
yoksa motor şeklinde anahtarlıkmı anlayamadım...
bişi var altında ama bi aydınlatırmısın bizi..:queen: :queen:

ALONG abi 125 cc ile dünyayı gezersiniz 2 kişi hiç yorulmadan..:cherry:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
vedat kaya' Alıntı:
Yettiiimmm millet..
CAMADAN abi o resimlerdeki motormu...
yoksa motor şeklinde anahtarlıkmı anlayamadım...
bişi var altında ama bi aydınlatırmısın bizi..:queen: :queen:

ALONG abi 125 cc ile dünyayı gezersiniz 2 kişi hiç yorulmadan..:cherry:

:queen: yafu CAMADAN abi buralarda kaşınan biri var:p
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
akalteke' Alıntı:
____Flaş______flaş____flaş_____

Ve gerçek sadece gerçek sonunda meydana çıktı....???

Camadan takma isimli MT üyesi arkadaşın bu tip organizasyonları provake ederek Barış arkadaşımızıda buna alet edip. Kilo sorununu yemesinden ve içmesinden (sanırım yengemin yaptığı yemeklerin nefasetide buna etken) ödün vermeden halletmek için deli deli şarkılar söyletip hiç durmadan dans ederek bu probleminden kurtulmak isterken. Arkadaşlarımızdan birkaçınıda helak edebileceğinin hesabını yapmamaktadır.

Bu durumu kınım kınım kınıyor İdarecilerden bu kanuya ivedilikle bir çözüm bulmasını diliyorum.

önerim: bundan böyle güneyli arkadaşların öncülük edeceği çiğköfteli sıra geceleri tertiplenmesi yönündedir

Saygılarımla

Sayın Akalteke kod adlı MT üyesi, :queen:

Gizli planlarımı çözdün ve deşifre ettin eyvahlar olsun :queen:

çözümüne dayanamam sıra gecesi düzenleriz olurmu :bounce: :cat:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
akalteke' Alıntı:
____Flaş______flaş____flaş_____

Ve gerçek sadece gerçek sonunda meydana çıktı....???

Camadan takma isimli MT üyesi arkadaşın bu tip organizasyonları provake ederek Barış arkadaşımızıda buna alet edip. Kilo sorununu yemesinden ve içmesinden (sanırım yengemin yaptığı yemeklerin nefasetide buna etken) ödün vermeden halletmek için deli deli şarkılar söyletip hiç durmadan dans ederek bu probleminden kurtulmak isterken. Arkadaşlarımızdan birkaçınıda helak edebileceğinin hesabını yapmamaktadır.

Bu durumu kınım kınım kınıyor İdarecilerden bu kanuya ivedilikle bir çözüm bulmasını diliyorum.

önerim: bundan böyle güneyli arkadaşların öncülük edeceği çiğköfteli sıra geceleri tertiplenmesi yönündedir

Saygılarımla

abi çok haklısın bu toplantılar sayesinde bayağı kilo veriyoruz
kışa kadar tığı gibim olacağız (ferni hariç):queen:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
ashes' Alıntı:
zaten ahmet silivriden gece moskova ziyareti yaptı keşfi 2 gün sonra haberini aldım hee bu dönemde buz dansı finalleri vardı galiba onu seyretmeye gidicez herhalde
ama muzo bizi almanya ya götürse daha hoş olur maçlar falan sıcak bi ortam var :)
bende yunan adalar turumu düzenlesem malüm plajlar baya iç açıcı cinsten
hahahhahahaha


Ersencim,

gidelim anasini satiim yaa, Kibrisada gidebiliriz kanki var orda hemde Helin Peyniri mi neydi yeriz yani!!! ama taa Alanyaya ordan Gemi ile Kibris Neeeeeeeeeee???:pr:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305
akalteke' Alıntı:
____Flaş______flaş____flaş_____

Ve gerçek sadece gerçek sonunda meydana çıktı....???

Camadan takma isimli MT üyesi arkadaşın bu tip organizasyonları provake ederek Barış arkadaşımızıda buna alet edip. Kilo sorununu yemesinden ve içmesinden (sanırım yengemin yaptığı yemeklerin nefasetide buna etken) ödün vermeden halletmek için deli deli şarkılar söyletip hiç durmadan dans ederek bu probleminden kurtulmak isterken. Arkadaşlarımızdan birkaçınıda helak edebileceğinin hesabını yapmamaktadır.

Bu durumu kınım kınım kınıyor İdarecilerden bu kanuya ivedilikle bir çözüm bulmasını diliyorum.

önerim: bundan böyle güneyli arkadaşların öncülük edeceği çiğköfteli sıra geceleri tertiplenmesi yönündedir

Saygılarımla

evet evet benim de ayağıma bastı.:cyclopsan
doktara gittim kırık dedi.:pr:
çok acıyor.çokkkk
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
vay vayyy sıra geceleriii...
göbek geceleriii..
abi ne yaparsanız yapın zayıflamanız mümkün deeelll...
tamam oynuyorsunuz ama bi o kadarda yiyorsunuz abi bak resmlere..
cekinme bak bak resmlere CAMADAN almış motoru yiyoo..
yoksa binmeyemi çalışıyoo..
yok canım anahtarlık o arka cebinde sallanıyo..

siz zayıflayamasınınızzzzz..(FERNİ dahil)..:queen:

evet evet kıbrıs yapalım yapalım..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
252
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostdark' Alıntı:
:queen: yafu CAMADAN abi buralarda kaşınan biri var:p


hakkaten kaşınıyo bu adam yaaa fırıldak abi bu adam
geç bakalım makaranı vedatcım küçük cc muamelesi haa ulen ulen bittin ulen nerdesin sen tekeri patlamayasıca ::pokey:: napalım kardeş yokki 600 lügümüz 80 kg luk artçımızla gezelim rahat rahat :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst