[MT İstanbul] ***RESİMLER*** 21 Haziran 2006 / Galata Der Saadet.2

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
samalıktan bişii kadıramıyodu, bide ben sana yandım bişii diodu de mi ashes?:silent: ben de karıstırdım bak:p tuh yok mu bilennnnnnnnnnnn:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaw anlayamadım ben bu sansür işlerini kafam basmıyo galiba? RTÜK denetimi altına mı girdi site nooldu, oldu olacak bizlerinde gözlerine siyah bant çekilseydi ikinci sayfa haberleri gibi::xs06::

Walla yedik içtik eğlendik, erken kalkmak zorunda kaldım ama inşallah bi dahaki sefere. Yalnız canım çok bi roman oynamak istemişti de o da çalmadı walla billa istek yaparım bi dahakine barıştan repertuar genişlesin ona göre.:cherry:

Herkese Sevgiler, İyi Seyirler...
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
:rendeer: evvveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttt arkadaşlar
yine süperdikkkk:cat: :rendeer:
gelen katılan oynayan zıplayan şarkı söyleyen espiri yapan kahkaha atan herkese teşekürlerrrr:rendeer:
haftaya çarşamba köprüyü yıkmaya hazırlanın
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
Arkadaslar cok Hizlisiniz,

Köprü Yikilmadi ama Site Yikildi beeee......Gelen gelmeyen herkese sonsuz tesekkürler, yoklamayi yaptim Toplam 76 Kisi gelipde sayamadklarimizda oldu.....Mekan Sahibleri cikista Abi Baris Cuma günüde calacak demeye Basladi yine gelseniz olmazmi oldu yaaaaa.......

Herkese Sevgiler & Saygilar


Wayyy Babammmm Wayyy Wayyy
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ferni' Alıntı:
samalıktan bişii kadıramıyodu, bide ben sana yandım bişii diodu de mi ashes?:silent: ben de karıstırdım bak:p tuh yok mu bilennnnnnnnnnnn:queen:
::shhh:: ::shhh:: ::shhh:: ::shutup:: ::shutup:: ::shhh:: ::shhh::
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
ooo demek 76yı gördük, vay ki ne vaaaayyy...:cat:
zaten ikigünde topicin patlamasından belliydi yahu:cherry:
ya kimse yanıtlamıcak mı samalıktan ne kaldıramıyodu bu kişi oğlu? kim kime niye yanıyoduuuu?:p
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
aitho' Alıntı:
Yaw anlayamadım ben bu sansür işlerini kafam basmıyo galiba? RTÜK denetimi altına mı girdi site nooldu, oldu olacak bizlerinde gözlerine siyah bant çekilseydi ikinci sayfa haberleri gibi::xs06::

Walla yedik içtik eğlendik, erken kalkmak zorunda kaldım ama inşallah bi dahaki sefere. Yalnız canım çok bi roman oynamak istemişti de o da çalmadı walla billa istek yaparım bi dahakine barıştan repertuar genişlesin ona göre.:cherry:

Herkese Sevgiler, İyi Seyirler...
abi sansür filan yok sadece 2006 yılı türkiyesinde yaşıyoruz o kadar:pale:
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
yok bence artık 2006yı gectik, marsa yerleşcez, şimdiden mars kurallarına adapte oluyoruz, avrupa birlliği uyum süreci gibi bişii bu:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
252
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
soner nerdesin be abicim sabahtan beri yoktun ancamı ayıldın
arkadaşlar fotolar hazırlanıyor sizde hazırlanın
yav ben biliyorum o şarkıyı sorsanıza

samanlıktan kaldıramadım samanıda zühtü :queen:
ashes ,ferni nasıl hatırlamazsınız yahu hiç söylemediysek 50 kere çalındı bu şarkı biz çok sevdik buşarkıyı haftayada söyleyelim bol bol

geliyo resimler az sonra bol bol bakın:cat:
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
along dostum ne diim, göbeemden catlıcaktım burda, bi turlu hatırlayamadım, oyle denedim boyle denedim cık çıkmıyodu....:queen:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
158
resim_upload.asp

Kendilerine keyif adamları ismini veren,tek amaçları eylenmek ve hoşça vakit geçirmek olan dostluk,kardeşlik ve arkadaşlık dürtüleri ile hızlı bir şekilde büyümeye devam eden bir grup motorlu aranıyor!...
Grubun elebaşısı olan Dostdark kod adlı sonerin, bu güne kadar pek çok keyif adamıyla beraber sayısız organizasyonlar düzenlediği ve gerçekleştirdiği bu organizasyonlarla keyif adamları topluluğuna yeni müridler kazandırdığı tespit edilmiştir.Grup son olarak Galata köprüsünde (yıkım adı ile) yaptıkları eylemle kendini ön plana çıkarmıştır.
Grubu görenlerin veya duyanların insanlık namına yada ilandaki para uğruna aşağıdaki telefon numarasına bildirmesi önemli rica olunur.
0266 458 58 42
Not:Grup son derece tehlikeli olup,Tutku ve bağımlılık yaratır...
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
along' Alıntı:
soner nerdesin be abicim sabahtan beri yoktun ancamı ayıldın
arkadaşlar fotolar hazırlanıyor sizde hazırlanın
yav ben biliyorum o şarkıyı sorsanıza


geliyo resimler az sonra bol bol bakın:cat:
dostum istersen resimleri siteye koyma site de eğlenen motorcuları pek sevmezler
sen gel bizim albüme koy ne şiş yansın nede kebap

http://fotoalbum.e-kolay.net/fotoalbum/user/login
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
Konuyu Toplam 16 üye okuyor. (13 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)
ferni, akalteke, along, alper_tim, ataper, civciv, cuk_o, dostdark, judas25, mici_ceko_4, Muzo, nowa, SicK_BoY
arkadaslar fırıldak yok ama 3 bukalemun var!:bounce:
yemek vakti bile gundemden dusmuyoruz yahu, yemiyo içmio millet bizi takip edio! saolasınız valla...:p

judas25' Alıntı:
resim_upload.asp

Kendilerine keyif adamları ismini veren,tek amaçları eylenmek ve hoşça vakit geçirmek olan dostluk,kardeşlik ve arkadaşlık dürtüleri ile hızlı bir şekilde büyümeye devam eden bir grup motorlu aranıyor!...
Grubun elebaşısı olan Dostdark kod adlı sonerin, bu güne kadar pek çok keyif adamıyla beraber sayısız organizasyonlar düzenlediği ve gerçekleştirdiği bu organizasyonlarla keyif adamları topluluğuna yeni müridler kazandırdığı tespit edilmiştir.Grup son olarak Galata köprüsünde (yıkım adı ile) yaptıkları eylemle kendini ön plana çıkarmıştır.
Grubu görenlerin veya duyanların insanlık namına yada ilandaki para uğruna aşağıdaki telefon numarasına bildirmesi önemli rica olunur.
0266 458 58 42
Not:Grup son derece tehlikeli olup,Tutku ve bağımlılık yaratır...

allah allah su yone saga dogru gidip köşeyi donduler ama tam da emin diilim yoksa sol muydu:silent: yok yok karsıya girmişlerdi! düşün düşün düşün....:p :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
judas25' Alıntı:
resim_upload.asp

Kendilerine keyif adamları ismini veren,tek amaçları eylenmek ve hoşça vakit geçirmek olan dostluk,kardeşlik ve arkadaşlık dürtüleri ile hızlı bir şekilde büyümeye devam eden bir grup motorlu aranıyor!...
Grubun elebaşısı olan Dostdark kod adlı sonerin, bu güne kadar pek çok keyif adamıyla beraber sayısız organizasyonlar düzenlediği ve gerçekleştirdiği bu organizasyonlarla keyif adamları topluluğuna yeni müridler kazandırdığı tespit edilmiştir.Grup son olarak Galata köprüsünde (yıkım adı ile) yaptıkları eylemle kendini ön plana çıkarmıştır.
Grubu görenlerin veya duyanların insanlık namına yada ilandaki para uğruna aşağıdaki telefon numarasına bildirmesi önemli rica olunur.
0266 458 58 42
Not:Grup son derece tehlikeli olup,Tutku ve bağımlılık yaratır...


wantedposter67de.jpg
[/URL][/IMG]

vaybe iyi para ediyormuşum:cat: beee teslim mi olsam:silent: bu paraya kaç şişe bira olurrr:queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ferni' Alıntı:
arkadaslar fırıldak yok ama 3 bukalemun var!:bounce:

allah allah su yone saga dogru gidip köşeyi donduler ama tam da emin diilim yoksa sol muydu:silent: yok yok karsıya girmişlerdi! düşün düşün düşün....:p :queen:

aman ferni :p
vedat ilanı görmesin hemen satar bizi:queen: :p


Konuyu Toplam 25 üye okuyor. (21 Kayıtlı üye ve 4 Misafir)
dostdark, akalteke, along, alper_tim, ashes, ataper, camadan, cuk_o, dishy, ferni, frontier, judas25, ledo, luna_nero, Meliss, mici_ceko_4, Muzo, sahinhakan04, Shamyl, SicK_BoY, vedat kaya
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
Geç gelip erken gitmeme ve birçok arkadaşı göremememe rağmen ben de çok eğlendim, Barışcığım'ın elleri dert görmesin:cat: Bu Cumartesi'de gidelim derim ben..malum tadı damağımda kaldı, henüz doyamadım:cherry:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
dosdark bu akşam buluşalımmı bak sana şeker vericem..:rendeer:
(aloo arkadaşlar bu akşam soneri teslim edicem size benden haber bekleyin..):queen: :pl: ::evil::
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
ya yok napiim o parayı, o paraya bi da bulamam boyle kardeşler!

vedatı uzak tutmaya calısıyorum ama su an benim kapsama alanımda diil, hayırlısı diyorum, satıldık satılcaz gibi bir his var içimde:cyclopsan :p


ahanda gelmiş bile!:cyclopsan tutamadım, kurtaramadım, cok utanıyorum..:pr: :salut:


hadi ben artık işimin başına geçiiim, siz daha şişirin topici ben toptan okırım soona
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst