- Katılım
- 30 May 2006
- Mesajlar
- 531
Veysel Mevzu Ne Fransiz Kaldim Bİ Yere Mİ Gİdİyoruz
brubaker' Alıntı:iznike gidiyoz .. ama sadece senin benim bruce gibi cok gençler .. :mrgreen: yolda başımıza bir şey gelir diye bizi yalnız bırakmıyolar:mrgreen: :mrgreen:
banada öle geliyo baksana şimdiden yaşlı falan konuşup duruyolar.. :salut: ben korkuyorum bunlar bizi atlar gibi bi kaç sene sonra vururlardaMuzo' Alıntı:Veysel,
Abi 35 yas üstü grubu mu olustursak ne, bunlar yakinda atarlarda aralarindan bizleri emi?? :salut: :cherry:
camadan' Alıntı:sen ukraynadan venezuelladan falan güzellikler getiri ver baride geceleri korkuyoz biliyormusun :queen:
vedat kaya' Alıntı:oooo millet yatıyooo halaaa..
bu arada saat 8,30 üstelik cumartesi hee ..
insanlar bu saatte napacak ki yatacak tabiiii..:queen:
biz köle grubu olarak çalışalım..r:
tmrbaykal' Alıntı:önemli değil gelmek istersen parti 2 gün sürecek cumartesi /pazar:queen:
ben yaşlı kelimesini ortaya attım.:queen: isteyen kendine pay çıkarır.
niye alınıyorsunuz ki.allah allah (cc)
ben taşınmıyorum . benim babam taşınıyor.40 yaşındada yaşlı adam
yardım etmek lazım.