[MT İstanbul] ***RESİMLER*** 21 Haziran 2006 / Galata Der Saadet.2

Katılım
29 Haz 2004
Mesajlar
127
iznike gidiyoz .. ama sadece senin benim bruce gibi cok gençler .. :mrgreen: yolda başımıza bir şey gelir diye bizi yalnız bırakmıyolar:mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
brubaker' Alıntı:
iznike gidiyoz .. ama sadece senin benim bruce gibi cok gençler .. :mrgreen: yolda başımıza bir şey gelir diye bizi yalnız bırakmıyolar:mrgreen: :mrgreen:


Veysel,

Abi 35 yas üstü grubu mu olustursak ne, bunlar yakinda atarlarda aralarindan bizleri emi?? :salut: :cherry:
 
Katılım
29 Haz 2004
Mesajlar
127
iki hafta sonra izine cıkıyorum ben heryere varım .. zaman ve tarih konuşmadık ama yazın tadını cıkarmak lazım motorla ..:)

Muzo' Alıntı:
Veysel,

Abi 35 yas üstü grubu mu olustursak ne, bunlar yakinda atarlarda aralarindan bizleri emi?? :salut: :cherry:
banada öle geliyo baksana şimdiden yaşlı falan konuşup duruyolar.. :salut: ben korkuyorum bunlar bizi atlar gibi bi kaç sene sonra vururlarda:p
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
abi biz evli barklı adamız bu saatten sonra bizim kahrımızı kim ceker böyle giderse kıcımıza tekmeyi yicez ama bi şeyler ayarlarız
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
sen ukraynadan venezuelladan falan güzellikler getiri ver baride geceleri korkuyoz biliyormusun :queen:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
camadan' Alıntı:
sen ukraynadan venezuelladan falan güzellikler getiri ver baride geceleri korkuyoz biliyormusun :queen:

merhaba güzel MT insanlarııııııı...

abi o güzelliklerden bende bende...
benim başım kelmi..
fırıldak olarak bu konuyla ilgilenmem lazımm..
yoksa başka bişi geciyorsa aklımdan fır fır olayım..:queen: :queen:
hele ben geceleri korkudan iki çenem bir birine vuruyo..
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
44
Agbi Hepinizi Cok Sevdim Yaaa
Tum Aktivitelerinize Katilmak Istiyorum Ama Yarin Gece Bodruma Gidyorum
Umarim Donuste Yeni Yeni Aktivitelerde Bulusmak Ve Hatirlanmak Dilegiyle
Bu Arada Dostdark Ve Muzo Ve Adini Hatirlayamadigim Arkadaslara Sickaligi Icin Tesekkuru Bir Borc Bilirim Diycem Cok Resmi Olcek :)
Saygilar Herkese Bigun Size Ayik Oldugumda Takilcam

Duzeltme ::::

^^sİckaligi^^ Degil ^^sicakkanligi^^ Olucakti :)
Alkol Ibresi 215 I Gosterince Bu Tur Dil Surcmeleri Yada Sircmalari Normal Karsilamak Gerek Kanaatindeyim
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
Çok şey kaçırdığım belli :pale:

Güzel bir gece olduğu belli :pale:

Kısmet bir daha ki sefere inşallah :wiinkk:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
düşünün iş adamları bir amaç için toplanmıs ve toplantıda adamlar bira içmiş ve gazetecinin biri de bu anı yakalamıs ve fotolamıs sonra demiş ki bu adamlar içki içip kötü örnek oluyor
örnek yanlışsa affola
burda amac toplantı ama toplantıda içilen şeyler ön plana cıkırılıyor
bilmem anlatabildim mi?
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
oooo millet yatıyooo halaaa..
bu arada saat 8,30 üstelik cumartesi hee ..
insanlar bu saatte napacak ki yatacak tabiiii..:queen:
biz köle grubu olarak çalışalım..:pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
252
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vedat kaya' Alıntı:
oooo millet yatıyooo halaaa..
bu arada saat 8,30 üstelik cumartesi hee ..
insanlar bu saatte napacak ki yatacak tabiiii..:queen:
biz köle grubu olarak çalışalım..:pr:

yok yok bende uyandım iyi bir köle olarak işimin başındayım kendini yalnız hissetme kardeşim.
köle gurubu diya bi topikmi açsak:queen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tmrbaykal' Alıntı:
önemli değil gelmek istersen parti 2 gün sürecek cumartesi /pazar:queen:



ben yaşlı kelimesini ortaya attım.:queen: isteyen kendine pay çıkarır.
niye alınıyorsunuz ki.allah allah (cc)

ben taşınmıyorum . benim babam taşınıyor.40 yaşındada yaşlı adam
yardım etmek lazım.

Şu yaşlılık meselesinin ucu bana da dokundu, 40 yaşındaki adama yaşlı dersen, 47 yaşındayım ben ne oluyorum, yapmayın be kardeşim 40 yolun yarısı bizde daha ne işler var biliyormusunuz:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Paylaşımlar için teşekkürler.:rendeer:
4/4 lük eğlenmişsiniz.
İnşallah her gününüz böyle geçer.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst