[MT İstanbul] ***RESİMLER*** 21 Haziran 2006 / Galata Der Saadet.2

Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
31
donniedarko' Alıntı:
fotoların birkısmını ben çektim ve ilk kez katıldığım için kim kimdir tam olarak bilemedim o yüzden bişey yazmadım bu arada resimleri çektik uğraştık sayfaya attık ama bir teşekkür göremedik

teşekkürler ,
eline sağlık :rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2004
Mesajlar
127
arkadaşlar
bir konuda anlaşalım .. demekki mt her çarşamba dersaadet te egleniyor olucak .. çarşambalarınızı keyif adamlarına ayırın okadar..
bu arada temmuz 15 indeki gezi için neler yapıldı ne konuşuldu nereye gidilecek.hiç kimse bir şey demiyor ..
ben bir afternatif sunayım..
iznik cevresinde cok güzel kamp yerleri var .. fazla uzakta sayılmaz. feribotlan karşıya gectikten sonra en fazla 100 km .. yani motorlar için bir sakıncası yok .
ama 600 ler için bir şey diyemeyecegimm.. neyse bekleriz onları gene..:mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
brubaker' Alıntı:
arkadaşlar
bir konuda anlaşalım .. demekki mt her çarşamba dersaadet te egleniyor olucak .. çarşambalarınızı keyif adamlarına ayırın okadar..
bu arada temmuz 15 indeki gezi için neler yapıldı ne konuşuldu nereye gidilecek.hiç kimse bir şey demiyor ..
ben bir afternatif sunayım..
iznik cevresinde cok güzel kamp yerleri var .. fazla uzakta sayılmaz. feribotlan karşıya gectikten sonra en fazla 100 km .. yani motorlar için bir sakıncası yok .
ama 600 ler için bir şey diyemeyecegimm.. neyse bekleriz onları gene..:mrgreen: :mrgreen:

Selam Dostum,

Soner ( Dark ) bugün disarida isleri var, gezinin nereye olacagina dair en kisa zamanda ( Pazartesi ) bildircez bu Hafta sonu Kesife gidip yerleri inceleyecez ve Resimleri cekip Mekan Sahipleri ile Anlasacagiz, bu Sefer yok Ates Yakmak Yasak yok Mangal Yasak muhabeti olsun istemiyoruz dimi ama....?

Evet Her Carsamba oradayiz Der Saadet de Topici Soner P.tesi acacak....

Bazi Arkadaslar Cuma olsun diyor ( CAMADAN ) bencede olur ama Baris Arkadasimiz orada Carsamba günleri cikiyor ( sadece bu Hafta Cuma ve C.tesi orada ).... Bi soralim bakalim Kendisine her Hafta Cuma orada olacak mi??? Kim Eglendiecek bizi yoksa.....:cyclopsan

Göksel,

Insallah Bu Hafta buluruz 100ü ve üzerini, ama olur gibime geliyor....:p Hep Beraber beceririz bunu bence....

Resimler ve Giris Bilgisi;

http://fotoalbum.e-kolay.net/fotoalbum/start

Kulanici girisi yapip Kulanici Adi : KEYIFADAMLARI Sifre : 101010

Herkese Kolay gelsin.....:rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2004
Mesajlar
127
tabi muzo cum yaz kısa şunun şurasında kaç gün daha binecez motora doyasıya her hafta bir yerlere ucalım.. geziler turlar toplantılar eglenceler bol bol olsun abicim..
hah kışında toplanırız ama yaz gibi olmaz .motor demek sıcak hava demek .
soner bu konuda uzman ben sadece bir yer olarak söyledim iznik diye . ama siz nereye düzenlerseniz ben varım abicim..
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
153
Muzo' Alıntı:
Selam Dostum,

Soner ( Dark ) bugün disarida isleri var, gezinin nereye olacagina dair en kisa zamanda ( Pazartesi ) bildircez bu Hafta sonu Kesife gidip yerleri inceleyecez ve Resimleri cekip Mekan Sahipleri ile Anlasacagiz, bu Sefer yok Ates Yakmak Yasak yok Mangal Yasak muhabeti olsun istemiyoruz dimi ama....?

Evet Her Carsamba oradayiz Der Saadet de Topici Soner P.tesi acacak....

Bazi Arkadaslar Cuma olsun diyor ( CAMADAN ) bencede olur ama Baris Arkadasimiz orada Carsamba günleri cikiyor ( sadece bu Hafta Cuma ve C.tesi orada ).... Bi soralim bakalim Kendisine her Hafta Cuma orada olacak mi??? Kim Eglendiecek bizi yoksa.....:cyclopsan

Göksel,

Insallah Bu Hafta buluruz 100ü ve üzerini, ama olur gibime geliyor....:p Hep Beraber beceririz bunu bence....

Resimler ve Giris Bilgisi;

http://fotoalbum.e-kolay.net/fotoalbum/start

Kulanici girisi yapip Kulanici Adi : KEYIFADAMLARI Sifre : 101010

Herkese Kolay gelsin.....:rendeer:
Muzo akşama der saadet'deyim haberiniz olsun:bounce:

brubaker' Alıntı:
arkadaşlar
bir konuda anlaşalım .. demekki mt her çarşamba dersaadet te egleniyor olucak .. çarşambalarınızı keyif adamlarına ayırın okadar..
bu arada temmuz 15 indeki gezi için neler yapıldı ne konuşuldu nereye gidilecek.hiç kimse bir şey demiyor ..
ben bir afternatif sunayım..
iznik cevresinde cok güzel kamp yerleri var .. fazla uzakta sayılmaz. feribotlan karşıya gectikten sonra en fazla 100 km .. yani motorlar için bir sakıncası yok .
ama 600 ler için bir şey diyemeyecegimm.. neyse bekleriz onları gene..:mrgreen: :mrgreen:
sana tamamen katılıyorum veysel,bu iznik konusunu daha önce gündeme ben getirmiştim zaten,olmadı biz 2 motor tın tın gideriz seninle birlikte:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
brubaker' Alıntı:
tabi muzo cum yaz kısa şunun şurasında kaç gün daha binecez motora doyasıya her hafta bir yerlere ucalım.. geziler turlar toplantılar eglenceler bol bol olsun abicim..
hah kışında toplanırız ama yaz gibi olmaz .motor demek sıcak hava demek .
soner bu konuda uzman ben sadece bir yer olarak söyledim iznik diye . ama siz nereye düzenlerseniz ben varım abicim..


Tamam haklisin valla Yaz kisa, Soner zaten Kis icin öyle veya böyle yapar bi ayarlama....Kisida güzel geciririz....


BRUCE
Muzo akşama der saadet'deyim haberiniz olsun

Ahmet, Söz vermeyeyim ama bakarsin gelirim bi kisa ugrarim yanina ama önce Camlica ya gitmem lazim....ararim ben seni,:cat:
 
Katılım
29 Haz 2004
Mesajlar
127
gidelim ahmetim ..
ama arkadaşlarda gelirler bizi bırakmazlar ..
orda kurda kuşa yem olmayalım sonra ..:mrgreen:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305
hepinize selam.
yaşlı abileriminde ellerinden öperim:rendeer:
akşam herhalde toplanıyorsunuz.size iyi eğlenceler.
ben gelemiyeceğim.:pr:
bu akşam tekirdağa gidiyorum parti var.
ev taşıma partisi gelmek isteyen katılıncı arkadaşları beklerim.
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
BRUCE' Alıntı:
sana tamamen katılıyorum veysel,bu iznik konusunu daha önce gündeme ben getirmiştim zaten,olmadı biz 2 motor tın tın gideriz seninle birlikte

abi öyle iki genç delikanlıyı yanlız yollamayız kaparlar valla sonra bizsiz gidemezsiniz. :queen:

tmrbaykal' Alıntı:
ev taşıma partisi gelmek isteyen katılıncı arkadaşları beklerim.

önceden bi konu açsaydın gelir hepberaber taşırdık :queen:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
tmrbaykal' Alıntı:
hepinize selam.
yaşlı abileriminde ellerinden öperim:rendeer:
akşam herhalde toplanıyorsunuz.size iyi eğlenceler.
ben gelemiyeceğim.:pr:
bu akşam tekirdağa gidiyorum parti var.
ev taşıma partisi gelmek isteyen katılıncı arkadaşları beklerim.


Nasil yani Ev mi tasiyacaz, sen simdi Party deyip bize Hammalik yaptirirsin Dostum....:pr: somra benim Motor pek yük de Tasiyamaz ufacik Scooter bu....ama aslinda isterdim Memleketimin Cayindan icmek....
 
Katılım
29 Haz 2004
Mesajlar
127
yaşlı senin babandır..
hah tam senlik işte çalış bakalım. hayırdır senmi taşınıyorsun tamerim.?
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305
Muzo' Alıntı:
Nasil yani Ev mi tasiyacaz, sen simdi Party deyip bize Hammalik yaptirirsin Dostum....:pr: somra benim Motor pek yük de Tasiyamaz ufacik Scooter bu....ama aslinda isterdim Memleketimin Cayindan icmek....

araçsız taşıma olacak bir evden diğer eve.:mrgreen:
 
Katılım
29 Haz 2004
Mesajlar
127
bak cemi götür , spor olsun zayıflar belki .. ne o bee motora biniyorum diye topic acmış
.ben altında sanki motor varmı yokmu anladım.:mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305
camadan' Alıntı:
önceden bi konu açsaydın gelir hepberaber taşırdık :queen:
önemli değil gelmek istersen parti 2 gün sürecek cumartesi /pazar:queen:

brubaker' Alıntı:
yaşlı senin babandır..
hah tam senlik işte çalış bakalım. hayırdır senmi taşınıyorsun tamerim.?

ben yaşlı kelimesini ortaya attım.:queen: isteyen kendine pay çıkarır.
niye alınıyorsunuz ki.allah allah (cc)

ben taşınmıyorum . benim babam taşınıyor.40 yaşındada yaşlı adam
yardım etmek lazım.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
camadan' Alıntı:
abi öyle iki ihtiyar pardon genç delikanlıyı yanlız yollamayız kaparlar valla sonra bizsiz gidemezsiniz.


Aaaa onlar Ihtiyar degilki daha 18 inde Gencecek Insanlar Bunlar bak....oldumu Camadana Abi simcik....:silent:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305
yau kim ihtiyar .aramızda ihtiyar mı var.
kim çıkartıyor böyle ihtiyar kelimesini.
 
Katılım
29 Haz 2004
Mesajlar
127
Muzo' Alıntı:
Aaaa onlar Ihtiyar degilki daha 18 inde Gencecek Insanlar Bunlar bak....oldumu Camadana Abi simcik....:silent:


muzocum agzına saglık ne yaşlısı daha sakalımız bitmedi bee körpecik delikanlıyız :cat: :cat: daha cok gencizya ondan yalnız gitmeyelim diyorum ahmet e nolur nolmaz dimi:queen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst