- Katılım
- 14 Eki 2005
- Mesajlar
- 1,956
- Motosikleti
- Honda CBF 150, CF Moto MT 650
- Konu Yazar
- #141
dostdark' Alıntı:yaa dostum komik değil tabiki ama 2006 yılındayız ve TÜRKİYE CUMHURİYETİ nde yaşıyoruz haliyle şaşıranlar oluyor
ledo abi yardıımmm...
biz senle ne konuşmuştuk o akşam bu konu hakkında...
sansür muhabbetini bizim çocuklar anlayamamış galiba???
:salut:
çok alındım şimdi valla, beni tanıyamamışsınız...
cık cık
ben bunu da anlamadım ya neyse...dostdark' Alıntı:yaa dostum komik değil tabiki ama 2006 yılındayız ve TÜRKİYE CUMHURİYETİ nde yaşıyoruz haliyle şaşıranlar oluyor