[MT İstanbul] ***RESİMLER*** 21 Haziran 2006 / Galata Der Saadet.2

Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
along' Alıntı:
hakkaten kaşınıyo bu adam yaaa fırıldak abi bu adam
geç bakalım makaranı vedatcım küçük cc muamelesi haa ulen ulen bittin ulen nerdesin sen tekeri patlamayasıca ::pokey:: napalım kardeş yokki 600 lügümüz 80 kg luk artçımızla gezelim rahat rahat :queen:

abi ön tekeri patlat onu nasılsa kullanmıyorum artcım yüzünden..:queen:

ne rahatı abi 80 kg yüzünden tek teker gidip geliyorum..
milletde '' vayy nasıl teker yapıyo herif '' diyorlar ama gel bana sor..:pale:
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
153
dostdark' Alıntı:
Konuyu Toplam 23 üye okuyor. (21 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
dostdark, akalteke, ALBATROS-FB, ashes, Blacat, brubaker, camadan, civciv, deamon, donniedarko, frontier, gokyuzusevdam, judas25, ledo, Luxor, not_fear, tmrbaykal, TRADER, vedat kaya, vınvın, zuhtupasa


evet arkadaşlar haftaya çarşamba köprüyü yıkmaya varmısınız
ne demek köprüyü yıkmaya varmısınız,oranın kadrolu elemanı olduğumuzu unuttun herhalde soner'cim:p
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
vedat kaya' Alıntı:
abi ön tekeri patlat onu nasılsa kullanmıyorum artcım yüzünden..:queen:

ne rahatı abi 80 kg yüzünden tek teker gidip geliyorum..
milletde '' vayy nasıl teker yapıyo herif '' diyorlar ama gel bana sor..:pale:

Ferniiiii
nerdesin okuda frıldağın ikinci ayağınıda kır

BRUCE' Alıntı:
ne demek köprüyü yıkmaya varmısınız,oranın kadrolu elemanı olduğumuzu unuttun herhalde soner'cim:p

:) biliyorum da abi boş bulundum:rendeer:
:queen: eveeet haftaya 200 kişi gideliim
ama herkez oynamasın bağzı arkadaşların ayakları kırılıyor
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
BRUCE' Alıntı:
ne demek köprüyü yıkmaya varmısınız,oranın kadrolu elemanı olduğumuzu unuttun herhalde soner'cim:p


Ahmet Selamlar. :rendeer:

Sonerrrrrr Ac artik DerSaadet 3. ü benide listebasi yap lütfen,,,,,hadi bakalim Haftaya 100-150 kisi olalim....
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
:pr: bu arada dün akşam MT yakakarımı kaybettim:salut:
akşam elektrikler kesildi karanlıkta kalktım:pale: etrafda ben dostdarkım diye gezinen biri görürseniz o ben değilim:p

camadan' Alıntı:
yok abi ben çok alındım 3. ye ben gelmiyorum :salut:

abi gelmiyecek kişi sen değil vedat olacak:cat:
ferni birazdan 600f in artcıdan dolayı yere basmıyan tekerleğini yedirecek ona:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
153
Muzo' Alıntı:
Ahmet Selamlar. :rendeer:

Sonerrrrrr Ac artik DerSaadet 3. ü benide listebasi yap lütfen,,,,,hadi bakalim Haftaya 100-150 kisi olalim....
Muzo'cum selam,böyle giderse 100-200'e rahat varırız,yanlız bi probem var ki köprünün dubaları yeni değişmiş,neeeeeeeee:queen:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
siz yapın bakalımda kısmet gelirmiyim gelmezmiyim göreceez :queen:

bilmiyorum hanım izin verirse artık
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
camadan' Alıntı:
siz yapın bakalımda kısmet gelirmiyim gelmezmiyim göreceez :queen:

bilmiyorum hanım izin verirse artık

abi izinmi:p sen gelmezsen yenge tek gelirki:rendeer:
biz kocaman bir ailleyiz:rendeer:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
DOSTDARK MT kartın kaybolmadı..
birisi yakasına takmış kim olduğunu bilmiyorum onuda almış götürmüş..
yolda farketti bi ara (haftaya çarşamba) geri gelir sana..:bounce:
CAMADAN gelmesse yerine 10 kişi oturur o olunca yer kalmıyo kardeşim..
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
camadan' Alıntı:
siz yapın bakalımda kısmet gelirmiyim gelmezmiyim göreceez :queen:

bilmiyorum hanım izin verirse artık

Aaaaa Cem,

sensiz olurmu ya, sacmalama Abi gelecen Rock&Roll kim yapacak sonram, orasi bak sizin Diyet Merkeziniz olmadi mi artikin?? :pr:

Bruce demek dubalar yeni, yazik kirilmasin Dubalar.....dimi ama KOTA mi koysak geziye neeeeeee?? Nasil yaniiiiiii
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
:queen:
vedat kaya' Alıntı:
DOSTDARK MT kartın kaybolmadı..
birisi yakasına takmış onuda almış götürmüş..
yolda farketti bi ara (haftaya çarşamba) geri gelir sana..:bounce:

:cat: sevindim şimdi:cat: :rendeer:
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
61
along' Alıntı:
hakkaten kaşınıyo bu adam yaaa fırıldak abi bu adam
geç bakalım makaranı vedatcım küçük cc muamelesi haa ulen ulen bittin ulen nerdesin sen tekeri patlamayasıca ::pokey:: napalım kardeş yokki 600 lügümüz 80 kg luk artçımızla gezelim rahat rahat :queen:

alongcum canım benim demek sen de vedat abi gibi kaşınıyosun, ferni vedat abinin ben de senin ayağını kırıcam bu gidişle galiba:queen:

bu arada ben alongun kız arkadaşıyım dün gece çoğu kişiyle tanışma fırsatımız oldu. kaliteli, seviyeli ve sıcakkanlı bir grup.

aslıcım bak ben de geldim aranıza katıldım. seni ve diğer arkadaşları tanımak çok güzeldi.

alongum beni de motor tutkunu yaptığın için sana teşekkür ederim :rendeer:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
$eBo' Alıntı:
alongcum canım benim demek sen de vedat abi gibi kaşınıyosun, ferni vedat abinin ben de senin ayağını kırıcam bu gidişle galiba:queen:

bu arada ben alongun kız arkadaşıyım dün gece çoğu kişiyle tanışma fırsatımız oldu. kaliteli, seviyeli ve sıcakkanlı bir grup.

aslıcım bak ben de geldim aranıza katıldım. seni ve diğer arkadaşları tanımak çok güzeldi.

alongum beni de motor tutkunu yaptığın için sana teşekkür ederim :rendeer:

$ebo..$eboo budur evet evet.döv onu ..:cat:
ferni beni herr trafik ışıgında dövüyo zati..:pale: :cyclopsan :salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
252
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:) aboww fena yakalanmışız ulen vedat ulen vedat
:rendeer: rica ederim hayatım hoşgeldin aramıza
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
252
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vedat kaya' Alıntı:
$ebo..$eboo budur evet evet.döv onu ..:cat:
ferni beni herr trafik ışıgında dövüyo zati..:pale: :cyclopsan :salut:

heeeey dostum senin derdin ne haaaaa

ferni kız bak ne diycem sen bu vedatı dövmek için ışıkları bekleme her viteste patlat bi tane:queen: enseye yok anam olmuyo böyle napıcaz bu adamla bilmiyorumki:silent:
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
61
vedat kaya' Alıntı:
$ebo..$eboo budur evet evet.döv onu ..:cat:
ferni beni herr trafik ışıgında dövüyo zati..:pale: :cyclopsan :salut:

vedat abi ben her trafik ışığında seviyodum onu ama dövmek gerek galiba ferni gibi:) gerçi ferninin seni dövmesi de pek işe yaramamış ya neyse:queen:

alongum hoşbuldum aranıza sayende :cherry: gerçi benim katılmam pek işine gelmiycek ama neyyyseeee:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst