[MT İstanbul] ***RESİMLER*** 21 Haziran 2006 / Galata Der Saadet.2

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
yaw sorun değil fotoğraflar filan da benim hoşuma gitmeyen bişeyler oluyor sanki, kamplaşmalar gruplaşmalar sürtüşmeler psikolojik bir harp yaşanıyor hissine kapıldım neyse yanılıyorum umarım
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
donniedarko' Alıntı:
yaw sorun değil fotoğraflar filan da benim hoşuma gitmeyen bişeyler oluyor sanki, kamplaşmalar gruplaşmalar sürtüşmeler psikolojik bir harp yaşanıyor hissine kapıldım neyse yanılıyorum umarım

dostum yok öyle guruplaşma biz MT olarak hepimiz kardeşiz :rendeer:
benim link atmamdaki tek neden yaşı ufak üyelerimizi düşünerek bu tarz ortamların resimlerini sitede yayınlamamak için:rendeer:
hepimiz motor kardeşiyiz:cat:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
gelmek konusunda önce kararsızlık yaşamıştım aslında, özellikle de ilk kez motorumla köprüden geleceğim için.Ve iyi ki de geldim çünkü çoookkkk eğlendim harika bi geceydi katılan ve gecenin tadını çıkarmayı bilen herkese teşekkürler hem nazlı kızım köprüden geçme şerefine nail oldu :p ne zaman tekrarlıyoruz? Ayrıca çekilen videoyu izleyemedim linkden indiremedim bi türlü beni yönlendirirseniz sevinirim arkadaşlar izlemek ve yine eğlenmek istiyoruuummm
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305
gelen herkeze teşekkürler.gelmek isteyipte gelemiyenler yerinede çok
eğlendik. :cat:
camadan' Alıntı:
abi beni tanımışındır artık. en çok göbek atan olarak hatırlarda kalabilir.

göbeğini sağa sola en çok çarpan adam demek istedin herhalde.:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
252
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla sonercim sansürle mansürle ugraşmaya gerek yok çok güzel eglendik alınan gücenen olmasın bi zahmet,alın buda eglencemizin kanıtları


vedat kardeş yavaşşşşşşşşşş bogulucan yav sen hakkaten fırıldakmışın be bilader akşam yaptıklarını unuttum sanma



sonercim işte sana yeni bir avatar içe içe kullan:cherry:


veeeeeeeeeeeeeeee işte show başlıyor



hadi bakalım oturmayamı geldik :flower:
http://img83.imageshack.us/img83/5601/10021724xv.jpg








milli ulusal number one süper artçııııııı al bakalım nasıl yükleyebilmişmiyiz resimleri
http://img48.imageshack.us/img48/8980/10021807lk.jpg



işte bakırköy satış ekibi çekeceginiz var benden
http://img84.imageshack.us/img84/9650/10021813on.jpg




ACABA HANGİ ŞARKI BU KADAR İÇTEN SÖYLENEBİLİYOR FİKRİ OLAN VARMI:queen:
http://img139.imageshack.us/img139/3678/10021833fm.jpg







MT ekibi hanımları, ferni ve diğerleri siz nerdesiniz:silent:
http://img144.imageshack.us/img144/9348/10021884up.jpg








nacizhane bendeniz bütün gece çok yoğundum :queen:
http://img222.imageshack.us/img222/6871/10021987xd.jpg





dostdark camadan albatros dans üçlüsü gecemize renk kattılar
http://img220.imageshack.us/img220/3190/10022086jy.jpg



albatros göbek dansı:cat:



keller roman havasında....








veee final gece saat 2,30 dostdark ben ve sevgilim dışında kimseler yok ışıklar kapandı bize de evimizin yolu göründü. birdahaki gezide buluşmak dileğiyle..

sevgiyle kalın...

 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
252
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


veee final gece saat 2,30 dostdark ben ve sevgilim dışında kimseler yok ışıklar kapandı bize de evimizin yolu göründü. birdahaki gezide buluşmak dileğiyle..

sevgiyle kalın...
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
10022157fv.jpg

işte rock'n roll
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
along
elerine sağlık resimler süper
dün geceyi adeta birdaha yaşadım:rendeer:

tabi sen bilmiyorsun ama yeni site kurallarına göre içki görülen resimler koymamız yasaklandı:pale:
ben onun için başka link de paylaşalım dedim ama yanlış anlaşıldım:salut:
neyse tekrar ellerine sağlık diyorum
ve dün akşamı bukadar güzel yapan bütün dostlarıma teşekkür ederim
hepinizi çok seviyorum:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
252
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
resim resim resim alın size resim
muhteşem dans üçlüsü
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Biz gecenin cok gec vakıtlerınde mekana ugradık.. Baska yerde yemıstık o yuzden sadece arkadaslara bakalım dedık.. Mekan hos arkadaslar daha bır hostu.. Bellı kı bıze kalan gecenın külleriydi ama yine de her halinden belliydi insanların eglendikleri..

Selamlar
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
along' Alıntı:


veee final gece saat 2,30 dostdark ben ve sevgilim dışında kimseler yok ışıklar kapandı bize de evimizin yolu göründü. birdahaki gezide buluşmak dileğiyle..

sevgiyle kalın...
:rendeer: :rendeer: dostum gerçektende seni tanıdığıma çok sevindim:rendeer:
her gezide buluşmak üzere mutlu kal:rendeer:

camadan' Alıntı:
10022157fv.jpg

işte rock'n roll
abii sen süpersin yaa sensiz bir gezi düşünemiyorum:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
dostdark' Alıntı:
abii sen süpersin yaa sensiz bir gezi düşünemiyorum

abiciğim çağırın orada olalım imkanlar elverdikçe :rendeer:


ha bu arada unutum

ben süper değilim abicim biz hepimiz süperiz gelen gelmeyen katılan katılmayan tüm MT

trader dostum keşke erken gelseydiniz çok eğlendik çook.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
tamamdır arkadaşlar yanılmış olabilirim haklısınız ben resimleri akşam eve gidince verdiğiniz linke atarım kırmadan dökmeden eğlenceye tam gaz devammmmmmmm:flower: :flower: :flower: ::alkiis:: ::alkiis:: ::pulp:: ::pulp:: ::haapppy: ::haapppy: ::biggrinn
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
SEVGİLİ arkadaşlar hakikaten gece süperdi jasmin yazısında geleyimmi diye düşündüm ama iyiki gelmişşim dedi,bu herşeyi anlatıyo dün gece ve keyif adamları ne anlatılır ne fotoraflanır dün gece ve keyif adamları SADECE YAŞANIR duymak isteyenlere önemle duyrulur

kardeşim selime handeye ve kardeşine beni eve sağ salim bıraktıkları icin kocaman bir teşekür
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
31
14 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
CHomCHok, ALBATROS-FB, along, ashes, camadan, donniedarko, dostdark, gurzan, jasmine, ledo, metese, Muzo, tmrbaykal, TRADER
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
24 olmuş :)

Konuyu Toplam 24 üye okuyor. (20 Kayıtlı üye ve 4 Misafir)
ledo, akalteke, ALBATROS-FB, alper_tim, ashes, brubaker, CHomCHok, civciv, deamon, dostdark, dreamless, jasmine, judas25, kırmızı, Luxor, metese, Muzo, tmrbaykal, vınvın, zuhtupasa
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst