Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 3 Haz 2006
- Mesajlar
- 1,181
yaw sorun değil fotoğraflar filan da benim hoşuma gitmeyen bişeyler oluyor sanki, kamplaşmalar gruplaşmalar sürtüşmeler psikolojik bir harp yaşanıyor hissine kapıldım neyse yanılıyorum umarım






























