[MT İstanbul] ***RESİMLER*** 21 Haziran 2006 / Galata Der Saadet.2

Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
vedat kaya' Alıntı:
dosdark bu akşam buluşalımmı bak sana şeker vericem..:rendeer:
(aloo arkadaşlar bu akşam soneri teslim edicem size benden haber bekleyin..):queen: :pl: ::evil::

:p :p :p beni yakalamak için önce yetişmen lazım :p
kömürlü motorumla kaçacağım:queen: :p


Konuyu Toplam 27 üye okuyor. (21 Kayıtlı üye ve 6 Misafir)
dostdark, -MUSTURAKİ-, akalteke, along, ashes, ataper, camadan, crazy_devil, erkin_125mt, ferni, frontier, ihsansshade, judas25, ledo, Meliss, mici_ceko_4, Muzo, optik1907, Shamyl, vedat kaya, vınvın

yaff bu ne ya :silent: ya çok seviyorlar veya parayı duyunca cualdılar hadi hayırlısı
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Luxor' Alıntı:

ay ay ayyyyyyyy allaaahımm bu ne tatlılıkkkk :joker: :joker: ::utangac:

aşkım benimmmmmmmm :joker: :joker: ::utangac:

seni çok seviyorum sevgilim...:joker:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
abi benim motoru ferniye 25 ,000 den satıyorum..
senin kömürlü modelden alıp peşine düşücem haberin ola..
para bu başka bişi beeelll..:queen: :queen:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
_______Biz Türkiyeyiz________

Akşam köprüde muhabbet vardı, eğlence vardı, en önemlisi seviye vardı. Kişisel tercihler saygıyla karşılanıp Belkide çoğumuzun aile toplantılarında bile bu kadar rahat olmadığı Güven kavramının zirve yaptığı bir akşamdı.

"Teşekürler..."

İstanbulun bu güzel akşamı tatlı insanların bulabildikleri "çok derin kavramları bir yana bırakın" (dil, din , ırk) sadece motor sevdasının ortak paydasında saygıyı hakkeden bir aktiviteye imza attılar.

Biz Türkiye'ydik 81 kişi memleketin her yerinden adeta 81 ili temsilen ordaydık ne ayrımız vardı ne gayrımız Hiç kimsenin yoktu herhangi bir hesap korkusu Kimse sinek aramıyordu yağ çıkarmak için.

Kıtalar ötesinden gelen sallan yuvarlan müzikleri samanlıkta bir türlü bastırılamayan zühtüye karıştığı anlarda bile asla saygı sınırı aşılmadı.
inceden dokundurmalrın nasiplileri bile tebessüm eder kanaatindeyim.

ve o çocuk gene yoktu köprünün kenarında beşli çaparisiyle...
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
heyyyt nası yaw ne oldu bu siteye yawww

galata yıkılacaktı yaw site değil bi yanlışlık mı yaptık ba


Konuyu Toplam 24 üye okuyor. (19 Kayıtlı üye ve 5 Misafir)
camadan, -MUSTURAKİ-, akalteke, along, ashes+, ataper, crazy_devil, dostdark+, erkin_125mt, ferni, frontier, judas25, ledo, Meliss, mici_ceko_4, Muzo, Shamyl, vedat kaya, vınvın


anlatılacak şeyler sakın ha çaylardan bahsetmeyin

eylenje eylenje​

gargaraya getirmeden bunuda koyayım bari
ha bu arada benim hafta sonu motosiklet maceramı kare kare
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=16293
ahanda bu linkten görebilirsiniz
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
akalteke' Alıntı:
_______Biz Türkiyeyiz________

Akşam köprüde muhabbet vardı, eğlence vardı, en önemlisi seviye vardı. Kişisel tercihler saygıyla karşılanıp Belkide çoğumuzun aile toplantılarında bile bu kadar rahat olmadığı Güven kavramının zirve yaptığı bir akşamdı.

"Teşekürler..."

İstanbulun bu güzel akşamı tatlı insanların bulabildikleri "çok derin kavramları bir yana bırakın" (dil, din , ırk) sadece motor sevdasının ortak paydasında saygıyı hakkeden bir aktiviteye imza attılar.

Biz Türkiye'ydik 81 kişi memleketin her yerinden adeta 81 ili temsilen ordaydık ne ayrımız vardı ne gayrımız Hiç kimsenin yoktu herhangi bir hesap korkusu Kimse sinek aramıyordu yağ çıkarmak için.

Kıtalar ötesinden gelen sallan yuvarlan müzikleri samanlıkta bir türlü bastırılamayan zühtüye karıştığı anlarda bile asla saygı sınırı aşılmadı.
inceden dokundurmalrın nasiplileri bile tebessüm eder kanaatindeyim.

ve o çocuk gene yoktu köprünün kenarında beşli çaparisiyle...

abi sen birtanesin yaa:rendeer: :rendeer: +10000000000000000:cat:
 
Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
7
Enişte süpersin :bounce: tuğbayla inş.allah tamamına erdirir.Bu arada kenan doğulu resimlerini koyan arkadaşlara tşk ediyorum.:rendeer:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
Haydi Arkadaslar,

Nerdesiniz yaww hani Resimler nerde??? Bu kadarmiydi yani??

ARKADASLAR,

Cok Sevdigim bir Arkadasimin 1000 lik CBR si calinmis, motor yepyeni Cocuk Perisan durumda, nasil yardimci olabiliriz bilmiyorum ama hepberaber bi ilgilensek Soner simdi yaziyi Koyacak Siteye Resimle birlikte....Hepberaber yardimci olalim Lütfen.....
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Ben genelde akşamları eşim ve çocuklarım olmadan bir yere gitmem.

Zaman zaman iş yemekleri olur, bazen de çok özel durumlar...

Dün gece, o özel gecelerden biri idi. Barış kardeşim beni davet etmişti, müzik yaptığı yere...

Tam müzik başlarken girdim içeri, mekan son derece ferah ve havadar. Ancak mekanı esas güzel kılan orada bulunan 70 ten fazla [MT-İstanbul] üyesi ve Sevgili Barış'ın yaptığı müzik oldu benim için, orda bulunan herkes için...

Bir insan hem esas mesleğinden arta kalan zamanda müzik yapacak, hem de bu kadar başarılı olacak....

İnsan gurur duyuyor, böyle arkadaşları tanımaktan !

Benim gençliğim 80 li yıllara rastlar. İçkinin bulunduğu bir mekanda - en nezih muhitte bile - her zaman "bir tatsızlık çıkarmı ?" endişesi ile geçerdi saatler.

Oysa dün akşam harika bir topluluk eğleniyordu orada, içki de vardı çay da kahve de. Ama herkesin, ne içerse içsin, ağzı ile içtiğini gördüm. Gözleri dostluk ile parlayan, kendini bilen, sorumluluk sahibi ve eğlenmeyi bilen insanlar.

Müthiş bir eğlence vardı ama en ufak bir aşırılık yoktu. Kendine göre gitme vakti gelen herkes, güzelce veda ederek ayrıldı ve kalanlar aynı düzeyde devam etti.

Teşekkür ederim, çok güzel bir gece geçirdim !
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
zynp_knn' Alıntı:
Enişte süpersin :bounce: tuğbayla inş.allah tamamına erdirir.Bu arada kenan doğulu resimlerini koyan arkadaşlara tşk ediyorum.:rendeer:

illa kenan dicen dimi :wiinkk:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
158
Muzo' Alıntı:
Haydi Arkadaslar,

Nerdesiniz yaww hani Resimler nerde??? Bu kadarmiydi yani??

ARKADASLAR,

Cok Sevdigim bir Arkadasimin 1000 lik CBR si calinmis, motor yepyeni Cocuk Perisan durumda, nasil yardimci olabiliriz bilmiyorum ama hepberaber bi ilgilensek Soner simdi yaziyi Koyacak Siteye Resimle birlikte....Hepberaber yardimci olalim Lütfen.....

Plakasını da yazın abi motorun.Trafikte herkes bakar.Tabi çalan o motoru trafiğe çıkarırsa.İnşallah en kısa zamanda bulunur...
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
peh beee gitti icim.. gelemedim :pr: eylenemedim :pr: sizleri göremedim :pr: aaah ulen ah
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tüm dostlara ilgi ve alakalarından dolayı teşekkür ederim, ben ilk defa katıldım ve çok memnun kaldım inanın gelirken hep içimde şüpheler vardı ama bu kadar samimi insanı bir arada görünce içim rahatladı, herkesle tek tek tanışmak isterdim ama o kalabalıkta bu mümkün olmadı inşallah bidahaki sefere herkesle tanışırız,

bu arada bidahaki sefere pistte bana da yer ayırın,



Kel kafamı kim çekti bakim ????????:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ashes' Alıntı:
evet arkadaşlar site yönetiminede sahip çıkıyoruz vede herkez dikkatli oluyoruz gerekli site yönetiminin maddeleri vardır uyuyoruz resimlerde oldugu gibi güzel bir eglencenin üstüne herşey güzel olsun diye tatsızlık çıkasın bütün arkadaşlar yardımcı oluyoruz herkeze teşekkür ederim gereksiz polimiklerden uzak duruyoruz hep beraber 15 temmuz kampına kadar muhabbetimize ve eglencemize devam
saygılar ASHES

Ersen lay lay lommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
selamlar keyif adamları şu işlerimi bi halledeyim fotoğraflarla ilginecem photoshop ile bir hayli çalışmam gerekecek fotolar üzerinde:mrgreen:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
muhendis1959' Alıntı:
Tüm dostlara ilgi ve alakalarından dolayı teşekkür ederim, ben ilk defa katıldım ve çok memnun kaldım inanın gelirken hep içimde şüpheler vardı ama bu kadar samimi insanı bir arada görünce içim rahatladı, herkesle tek tek tanışmak isterdim ama o kalabalıkta bu mümkün olmadı inşallah bidahaki sefere herkesle tanışırız,

bu arada bidahaki sefere pistte bana da yer ayırın,



Kel kafamı kim çekti bakim ????????:queen: :queen: :queen:

abi beni tanımışındır artık. en çok göbek atan olarak hatırlarda kalabilir.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
eee, hani diğer resimler.bütün gece şak şak flaşlar patlayıp durdu(en azından ben gidene kadar)
hala tek kare resim koymamış benden başka kimse.
uyanamadınız mı daha.
hadi yaw...:bounce:
bu arada gerçekten çok seviyeli ve eğlenceli bir geceydi.başta işlerimden dolayı gelemeyeceğimi söylememe rağmen bir fırsatını zor da olsa bulup gelmeyi başardım.tabii bu kararımda 1 gün öncesinden bana laga luga yapıp kendini dövdürtmek için beni galataya gelmeye zorlayan ashes'a ve gecenin düzenlenmesinde katkıları bulunan tüm rüzgar sevdalısı arkadaşlara teşekkür ederim.
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
donniedarko' Alıntı:
selamlar keyif adamları şu işlerimi bi halledeyim fotoğraflarla ilginecem photoshop ile bir hayli çalışmam gerekecek fotolar üzerinde:mrgreen:

:cat: dostum resimleri bu linke koyarsan sevinirim
http://fotoalbum.e-kolay.net/fotoalbum/user/login
kullanıcı adı:KEYIFADAMLARI
ŞİFRE:101010
Girince fotoğraflarım ı tıkla boş bir albüm bulacaksın

sitede sansürlü sansürlü paylaçacağımıza buradan gerçek resimleri paylaşalım:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst