[MT İstanbul] ***RESİMLER*** 21 Haziran 2006 / Galata Der Saadet.2

Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
dostdark' Alıntı:
yaa dostum komik değil tabiki ama 2006 yılındayız ve TÜRKİYE CUMHURİYETİ nde yaşıyoruz haliyle şaşıranlar oluyor

ledo abi yardıımmm...
biz senle ne konuşmuştuk o akşam bu konu hakkında...
sansür muhabbetini bizim çocuklar anlayamamış galiba???
:salut:
çok alındım şimdi valla, beni tanıyamamışsınız...
cık cık

dostdark' Alıntı:
yaa dostum komik değil tabiki ama 2006 yılındayız ve TÜRKİYE CUMHURİYETİ nde yaşıyoruz haliyle şaşıranlar oluyor
ben bunu da anlamadım ya neyse...
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Luxor' Alıntı:
ledo abi yardıımmm...
biz senle ne konuşmuştuk o akşam bu konu hakkında...
sansür muhabbetini bizim çocuklar anlayamamış galiba???
:salut:
çok alındım şimdi valla, beni tanıyamamışsınız...
cık cık


ben bunu da anlamadım ya neyse...

yaff dostum anlaşılmayan birşey yok
biz dostuz
biz kardeşiz
biz MT yiz:rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Luxor' Alıntı:
ledo abi yardıımmm...
biz senle ne konuşmuştuk o akşam bu konu hakkında...
sansür muhabbetini bizim çocuklar anlayamamış galiba???
:salut:
çok alındım şimdi valla, beni tanıyamamışsınız...
cık cık

Haklı ! gerçekten haklı :cherry:
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
abi okuycam die canım çıktı, iyiki iş yerinde öğlenden sonra giremedim yani topic coşmuşşşşş...:cat:

vedatın hakkından geldim gelicem arkadaşlar içiniz rahat olsun, yakında fırıldak goren olmıycak hatta dunyadaki tum fırıldak ve topaç gibi donen seyleri toplatmak ve imha etmek için bir kampanya baslatıcam olmuyo boyle basımızın donmesinden olduk geberdik:p

sansur konusunda abi naaapalım kurallar boyle, kuralların denişmesi için yapılacak seyler var, organize olalım konusalım anlasalım, insan gibi orta bir yol bulalım, olmadı resimlerimizi koymaz baska sitelere verir oraların reytingini arttırırız!:farao:

hadi eller kamplar, eğlenceler tam gaz devam ediyor, edecek, yıkıcaz bu yazı...:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ferni' Alıntı:
abi okuycam die canım çıktı, iyiki iş yerinde öğlenden sonra giremedim yani topic coşmuşşşşş...:cat:

vedatın hakkından geldim gelicem arkadaşlar içiniz rahat olsun, yakında fırıldak goren olmıycak hatta dunyadaki tum fırıldak ve topaç gibi donen seyleri toplatmak ve imha etmek için bir kampanya baslatıcam olmuyo boyle basımızın donmesinden olduk geberdik:p

sansur konusunda abi naaapalım kurallar boyle, kuralların denişmesi için yapılacak seyler var, organize olalım konusalım anlasalım, insan gibi orta bir yol bulalım, olmadı resimlerimizi koymaz baska sitelere verir oraların reytingini arttırırız!:farao:

hadi eller kamplar, eğlenceler tam gaz devam ediyor, edecek, yıkıcaz bu yazı...:queen: :queen: :queen:

+1000000000000000000000:cat: :rendeer:
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
ferni' Alıntı:
sansur konusunda abi naaapalım kurallar boyle, kuralların denişmesi için yapılacak seyler var, organize olalım konusalım anlasalım, insan gibi orta bir yol bulalım,

Bravo, budur işte...:cat:
Varolan kuralları kabul edip, içine sindirmek ve bu sınırlarda kalmak gerekir !

Eğer, karşı görüşteyseniz de, çözümü demokratik platformda akılcı yollarla aramak lazım. Bu konuda dostdark ve ashes in de çabaları takdire şayan.

ferni' Alıntı:
olmadı resimlerimizi koymaz baska sitelere verir oraların reytingini arttırırız!:farao:

Şaka belki ama, olsun ! Şakası bile kötü :cherry: :farao:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ledo' Alıntı:
Bravo, budur işte...:cat:
Varolan kuralları kabul edip, içine sindirmek ve bu sınırlarda kalmak gerekir !

Eğer, karşı görüşteyseniz de, çözümü demokratik platformda akılcı yollarla aramak lazım. Bu konuda dostdark ve ashes in de çabaları takdire şayan.



Şaka belki ama, olsun ! Şakası bile kötü :cherry: :farao:

levent abi biz demokrasiyle yönetiliyoruz :cat: başka yorumum yok
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
şaka maka, olan oldu be abi, konuldu mu konuldu işte, biz de bu duruma üzülüyoruz ama su an için de başka bir yolumuz kalmadı! olmadı sansürlencek ama işte....:pr: :pr: :pr:
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
luxor dostum ben de anladım güzel bir kinayeydi! daha ne olsun, inceden ve derinden dedin, anlayana demek istediklerini!:cat:
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
ferni,
isminin üzerinde flu bir görüntü başladı :mrgreen:

Hadi hadi, uzatmayın lütfen ! Bu akşam bu kadar....
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
Gece çok güzeldi arkadaşlar,ben her çarşamba ve bu cuma ve cumartesiye özel ordayım,gelmek isteyen motorcu kardeşlerimi beklerim her zaman...
:cat:
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
33
slmm slm slmmm!!!
dün geceeee çok ama çok eğlenceliyyydiiii:)
herkes çok şekerdi,katılanlaraaa çokkk tşkkrlerrrr...
ya bide ben şu e-kolaydaki resimleri göremedim!!
üyelik falan dio!!
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
aslı_ sekercim uyelik adı keyifadamlari şifre 101010
acık bekliosun fotolar gelio:mrgreen:
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
33
ferni' Alıntı:
aslı_ sekercim uyelik adı keyifadamlari şifre 101010
acık bekliosun fotolar gelio:mrgreen:
canımmmm!!erken gitttin sen dün oyynayamadık senle şöööle karşılıkklıııı:p
dediklerini yapıppp,bakıorum resimlere şimmmdiii!
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
bak bakalım şekercim:)

napiim be tatlım... sabah 5:30da kalkıyorum ben işe gitmek için haftaiçi :pale: , bu yuzden takılamıyorum çok :salut: , cuma-cumartesi olsun bakalım gönderebilecek misiniz beni? :queen: :queen: :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
fotolar birazdan geliyo arkadaşlar geri sayım başladı :p
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
sevgili ferni-ledo- luxor
abiler dediklerinize katılıyorum bu olay suna benziyormu?
düşünün iş adamları bir amaç için toplanmıs ve toplantıda adamlar bira içmiş ve gazetecenin biri de bu anı yakalamıs ve fotolamıs sonra demiş ki bu adamlar iş yapıyor diye abuk sabuk sey yazıyor
örnek yanlışsa affola
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst