Selam Dostum,
Soner ( Dark ) bugün disarida isleri var, gezinin nereye olacagina dair en kisa zamanda ( Pazartesi ) bildircez bu Hafta sonu Kesife gidip yerleri inceleyecez ve Resimleri cekip Mekan Sahipleri ile Anlasacagiz, bu Sefer yok Ates Yakmak Yasak yok Mangal Yasak muhabeti olsun istemiyoruz dimi ama....?
Evet Her Carsamba oradayiz Der Saadet de Topici Soner P.tesi acacak....
Bazi Arkadaslar Cuma olsun diyor ( CAMADAN ) bencede olur ama Baris Arkadasimiz orada Carsamba günleri cikiyor ( sadece bu Hafta Cuma ve C.tesi orada ).... Bi soralim bakalim Kendisine her Hafta Cuma orada olacak mi??? Kim Eglendiecek bizi yoksa.....:cyclopsan
Göksel,
Insallah Bu Hafta buluruz 100ü ve üzerini, ama olur gibime geliyor....

Hep Beraber beceririz bunu bence....
Resimler ve Giris Bilgisi;
http://fotoalbum.e-kolay.net/fotoalbum/start
Kulanici girisi yapip Kulanici Adi : KEYIFADAMLARI Sifre : 101010
Herkese Kolay gelsin.....:rendeer: