[MT İstanbul] 8 Aralık 20.00 Tophane Buluşması

Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Anlaşıldı Olcanda resimleri zulaya atmayı sevenlerden :queen::queen::queen:

:queen::queen::queen:AAAAA yeter artıkın pınar ablam bı konussan ne ıyı edersın pskolıjıkman cokerrtın benı ya...Ya bı msn acsan bı konussan olmasmı abıler ablalar sızde destek cıkın:) YOQSA kafayı yıcem:queen::queen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
melih olcan ile kardeşmi acaba:mrgreen:
hadi ya boşaltın topici.. ben ödül vercem mete abi ve pınar ile olan resmime:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi sen bizi ekmesen daha çok bi araya geliris aslında ama naapalım kader utansın(senin utanacağın yok utanan biri olsun madem :p) :queen::queen::queen:

Pınarcım inan bu tarz toplaşmalar kaynaşmalar beni heyecanlandırmıyor...yani sizin hatırınız için oradaydım...şimdi bu yazdıklarım kimseyi rahatsız etmesin...açık yazıyorum...aslında motorla yol yapmak en güzeli...insan sıkılıyo...konuşcak şeyler tükeniyor...eee daha dahaa nassına geldimi olay Marsa yolculuk arzusu depikliyor beni...:pmangal felan yapmalı...birde ev ortamı en mantıklısı...yani ben sizin sesinizi duyamdıktan sonra tad almıyorum...ses tonları gülüşmeler gülümsemeler bu tip kafelerdeki yüksek müzik içinde kayboluyor...
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Pınarcım inan bu tarz toplaşmalar kaynaşmalar beni heyecanlandırmıyor...yani sizin hatırınız için oradaydım...şimdi bu yazdıklarım kimseyi rahatsız etmesin...açık yazıyorum...aslında motorla yol yapmak en güzeli...insan sıkılıyo...konuşcak şeyler tükeniyor...eee daha dahaa nassına geldimi olay Marsa yolculuk arzusu depikliyor beni...:pmangal felan yapmalı...birde ev ortamı en mantıklısı...yani ben sizin sesinizi duyamdıktan sonra tad almıyorum...ses tonları gülüşmeler gülümsemeler bu tip kafelerdeki yüksek müzik içinde kayboluyor...

EYİ o zmn senın ev saray gıbıdı ya abım sızde toplanak hahahahaha:D:D:D:D:mrgreen::mrgreen::mrgreen::rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
melih olcan ile kardeşmi acaba:mrgreen:
hadi ya boşaltın topici.. ben ödül vercem mete abi ve pınar ile olan resmime:)

Yok öyle olsa Erdinçin resmini zula etmez :cherry:

Yok, ödüle göre zulasından resim uydurmayı sevenlerden...:p:cherry:

:queen::queen::queen::queen:

Bizim yumurta topukluda benim resimler var abi o melihin kardeşi olabilir bak.. Vermiyo bana resimleri aylardır.. İstedim saçma dedim kızdım..
Geçen msn açtı gönderiyo tam kabul ediyorum kapatıyo msn i.. Bi gün sonra msn den göz kırpıyo yazmıyorum bişiy dosyayı gönderiyo resimlerimin olduğu.. Kabul ediyorum zınk msn i kapatıyo.. :pr::pr::pr::pr::pr::pr:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
olcan sana serbest sen koy tophaneden bi resim sana bi depo benzin dermişim :p

burdan da kovuluyoruz aaaaaaaaaa.....
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
pınara rağmen orada olmak varmış aslında :p hasanımıda gördüm özlemişim,ne zamandır uzun süren bir gecenin ardından çorbacıda sabahlamayı özlemişim :pr: en yakın zamanda bu tür bir sabah güneşine gülümseme toplantısı yapalım bizde :cat:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Pınarcım inan bu tarz toplaşmalar kaynaşmalar beni heyecanlandırmıyor...yani sizin hatırınız için oradaydım...şimdi bu yazdıklarım kimseyi rahatsız etmesin...açık yazıyorum...aslında motorla yol yapmak en güzeli...insan sıkılıyo...konuşcak şeyler tükeniyor...eee daha dahaa nassına geldimi olay Marsa yolculuk arzusu depikliyor beni...:pmangal felan yapmalı...birde ev ortamı en mantıklısı...yani ben sizin sesinizi duyamdıktan sonra tad almıyorum...ses tonları gülüşmeler gülümsemeler bu tip kafelerdeki yüksek müzik içinde kayboluyor...

Taam ozaman ensesi kalın bi Nitroluyu kandırda evinin kapılarını aralasın :queen::queen::queen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
erdincpolat' Alıntı:
olcan sana serbest sen koy tophaneden bi resim sana bi depo benzin

erpqi0.jpg


Buna da yarım depoda anlaşsak?:p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
pınara rağmen orada olmak varmış aslında :p hasanımıda gördüm özlemişim,ne zamandır uzun süren bir gecenin ardından çorbacıda sabahlamayı özlemişim :pr: en yakın zamanda bu tür bir sabah güneşine gülümseme toplantısı yapalım bizde :cat:

Abi yapmakla uğraşma burda hazır yapılmışı var atla motora trene uçağa gemiye gel işte :queen::queen::queen:
Ben kendimi göstermem saklanırım :cherry:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Pınarcım inan bu tarz toplaşmalar kaynaşmalar beni heyecanlandırmıyor...yani sizin hatırınız için oradaydım...şimdi bu yazdıklarım kimseyi rahatsız etmesin...açık yazıyorum...aslında motorla yol yapmak en güzeli...insan sıkılıyo...konuşcak şeyler tükeniyor...eee daha dahaa nassına geldimi olay Marsa yolculuk arzusu depikliyor beni...:pmangal felan yapmalı...birde ev ortamı en mantıklısı...yani ben sizin sesinizi duyamdıktan sonra tad almıyorum...ses tonları gülüşmeler gülümsemeler bu tip kafelerdeki yüksek müzik içinde kayboluyor...

timam abicim sana özel sessiz sedasız bi ormanda mangal partisi vercem ben yaza doğru:cat::queen::bounce:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
tugcetugce' Alıntı:
olcan resim koydun muabbet sardı yine:):)
hadi hadi topicten dışarı:)
yalnız mete abile olan resmi istiyoruzz.. bi daha konuşmam gelmezse :):)
600 mesaj borcum var benim, onları kapatmaya çalışıyorum:p

Mete-Pınar-Tuğçe fotoğrafı yapsam iki dakikada sizden de birer depo gelir mi?:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Taam ozaman ensesi kalın bi Nitroluyu kandırda evinin kapılarını aralasın :queen::queen::queen:

o keko bana gelecekti bu akşam...arama zahmetinde bile bulunmadı...

bak beni şaşırttı biraz...ummadığım bir hareket...insanoğlu işte çiğ süt emmiş...:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst