- Katılım
- 29 Mar 2007
- Mesajlar
- 3,473
Şimdi Tophane'deki bir fotoğrafını buraya koyarsak ödülsüz mü kalacak?:wiinkk:
Anlaşıldı Olcanda resimleri zulaya atmayı sevenlerden :queen::queen::queen:
Şimdi Tophane'deki bir fotoğrafını buraya koyarsak ödülsüz mü kalacak?:wiinkk:
Anlaşıldı Olcanda resimleri zulaya atmayı sevenlerden :queen::queen::queen:
Pınarr' Alıntı:Anlaşıldı Olcanda resimleri zulaya atmayı sevenlerden :queen::queen::queen:
buu sanalda
reelde görmelisiinnnn:queen::queen:
bekliom mutlaka bidahaki buluşmaya:cat:
Abi sen bizi ekmesen daha çok bi araya geliris aslında ama naapalım kader utansın(senin utanacağın yok utanan biri olsun madem) :queen::queen::queen:
Pınarcım inan bu tarz toplaşmalar kaynaşmalar beni heyecanlandırmıyor...yani sizin hatırınız için oradaydım...şimdi bu yazdıklarım kimseyi rahatsız etmesin...açık yazıyorum...aslında motorla yol yapmak en güzeli...insan sıkılıyo...konuşcak şeyler tükeniyor...eee daha dahaa nassına geldimi olay Marsa yolculuk arzusu depikliyor beni...mangal felan yapmalı...birde ev ortamı en mantıklısı...yani ben sizin sesinizi duyamdıktan sonra tad almıyorum...ses tonları gülüşmeler gülümsemeler bu tip kafelerdeki yüksek müzik içinde kayboluyor...
melih olcan ile kardeşmi acaba:mrgreen:
hadi ya boşaltın topici.. ben ödül vercem mete abi ve pınar ile olan resmime![]()
Yok, ödüle göre zulasından resim uydurmayı sevenlerden...:cherry:
Pınarcım inan bu tarz toplaşmalar kaynaşmalar beni heyecanlandırmıyor...yani sizin hatırınız için oradaydım...şimdi bu yazdıklarım kimseyi rahatsız etmesin...açık yazıyorum...aslında motorla yol yapmak en güzeli...insan sıkılıyo...konuşcak şeyler tükeniyor...eee daha dahaa nassına geldimi olay Marsa yolculuk arzusu depikliyor beni...mangal felan yapmalı...birde ev ortamı en mantıklısı...yani ben sizin sesinizi duyamdıktan sonra tad almıyorum...ses tonları gülüşmeler gülümsemeler bu tip kafelerdeki yüksek müzik içinde kayboluyor...
erdincpolat' Alıntı:olcan sana serbest sen koy tophaneden bi resim sana bi depo benzin
pınara rağmen orada olmak varmış aslındahasanımıda gördüm özlemişim,ne zamandır uzun süren bir gecenin ardından çorbacıda sabahlamayı özlemişim
r: en yakın zamanda bu tür bir sabah güneşine gülümseme toplantısı yapalım bizde :cat:
Pınarcım inan bu tarz toplaşmalar kaynaşmalar beni heyecanlandırmıyor...yani sizin hatırınız için oradaydım...şimdi bu yazdıklarım kimseyi rahatsız etmesin...açık yazıyorum...aslında motorla yol yapmak en güzeli...insan sıkılıyo...konuşcak şeyler tükeniyor...eee daha dahaa nassına geldimi olay Marsa yolculuk arzusu depikliyor beni...mangal felan yapmalı...birde ev ortamı en mantıklısı...yani ben sizin sesinizi duyamdıktan sonra tad almıyorum...ses tonları gülüşmeler gülümsemeler bu tip kafelerdeki yüksek müzik içinde kayboluyor...
![]()
Buna da yarım depoda anlaşsak?![]()
600 mesaj borcum var benim, onları kapatmaya çalışıyorumtugcetugce' Alıntı:olcan resim koydun muabbet sardı yine
hadi hadi topicten dışarı
yalnız mete abile olan resmi istiyoruzz.. bi daha konuşmam gelmezse![]()
timam abicim sana özel sessiz sedasız bi ormanda mangal partisi vercem ben yaza doğru:cat::queen::bounce:
600 mesaj borcum var benim, onları kapatmaya çalışıyorum
Mete-Pınar-Tuğçe fotoğrafı yapsam iki dakikada sizden de birer depo gelir mi?![]()
Taam ozaman ensesi kalın bi Nitroluyu kandırda evinin kapılarını aralasın :queen::queen::queen:
o keko bana gelecekti bu akşam...arama zahmetinde bile bulunmadı...
bak beni şaşırttı biraz...ummadığım bir hareket...insanoğlu işte çiğ süt emmiş...![]()