bence muabbet burda bitsin
silinmesin yazılar özlediğimiz zaman açıp ahh ahh ne gündü diyebileceğimiz topic kalsın:mrgreen::cherry:
bıdı bıdı bıdı... 37. sayfaya gelmiş senin yüzünden. bi sus iki dakka ya:mrgreen:
@olcan
Baba resimler çok iyi, çok teşekkürler :queen:
Babol'u çektiğimde net çıkmadı diye üzülüyordum ama baya iyiymiş:cherry:
Bu konuya 727 cevap yazıldı 13742 kere görüntülendi
Her Güzel Şeyin Bir Sonu Olmalı...muhabbet çok uzamış...he bana giren çıkan yok ama yine siz bilirsiniz...
herkesin resmi var bi bizim yok yawwwwr:
Abi senle çekindiğimiz resim gelmedi daha..
O gelmeden kapanamaz yasaaakkk :queen:
valla tek hatıramız oda...sen ben ve tuçeale:bidaha biraraya gelirmiyik Allah bilir...
Neden acebaaa:silent::silent:
Sen ödülden bahset...Fotoğraf işi kolay, hallederiz:cherry:erdincpolat' Alıntı:ama olcan seninde alacağın olsun bi resmimizi çekmemişsin küstüm sana
resmimi topiğe kim koyarsa ödül var falan dermişim![]()
resmimi topiğe kim koyarsa ödül var falan dermişim![]()
grup sıkarcasına süper bir isimhayalgücüne hayranım