[MT İstanbul] 8 Aralık 20.00 Tophane Buluşması

Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
bıdı bıdı bıdı... 37. sayfaya gelmiş senin yüzünden. bi sus iki dakka ya:mrgreen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Ben de Tophane'den sonra evime anca bu sabah gelebildim.::sluu::

İlk gece aceleyle eklediklerimin dışında birkaç fotoğraf daha var elimde:

Babol:
dsc01529js8.jpg


...ve Babol hatırası:
babolhatirasixc7.jpg

:queen:

Ayrıca tüm konuşmaları okuyamadım, üşendim ama, okumaya da silmeye de uğraşamam bir daha:), konu dağılırsa kilit kardeşe başvururuz artık.:cherry:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
@olcan

Baba resimler çok iyi, çok teşekkürler :queen:

Babol'u çektiğimde net çıkmadı diye üzülüyordum ama baya iyiymiş:cherry:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
bıdı bıdı bıdı... 37. sayfaya gelmiş senin yüzünden. bi sus iki dakka ya:mrgreen:

sadece ben konuşuoruum dimi:cherry: sende bayım he:mrgreen:
ooo resim atmış olcan teşekkür ederiz...
hadi topic kapandı:):queen:

@olcan

Baba resimler çok iyi, çok teşekkürler :queen:

Babol'u çektiğimde net çıkmadı diye üzülüyordum ama baya iyiymiş:cherry:

babol un efsane olduuna karar verdim yeniden yine:)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bu konuya 727 cevap yazıldı 13742 kere görüntülendi


Her Güzel Şeyin Bir Sonu Olmalı...muhabbet çok uzamış...he bana giren çıkan yok ama yine siz bilirsiniz...
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Hazır fotoğraf bahsi açılmışken son kalanları da göndereyim bitsin bendekiler:

dsc01523jv7.jpg


dsc01524dt5.jpg
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
Neden acebaaa:silent::silent:

walla pınar hanım misafir geride kaldı napalım kimse bizi çekmedi :salut: ağlıycaktım kalkıp gidicektim ama kıyamadım.
baktım en tanınan kişilerdensin seninle muhabbet edicektim ama boşver dedim zamanı var :p
bu arada görüyoruz heryerde resmin var senin yanında 2 dakka kalsaydık bizimde resmimiz olurdu ama kalamadık napalım.
ama olcan seninde alacağın olsun bi resmimizi çekmemişsin küstüm sana

resmimi topiğe kim koyarsa ödül var falan dermişim :p
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
erdincpolat' Alıntı:
ama olcan seninde alacağın olsun bi resmimizi çekmemişsin küstüm sana

resmimi topiğe kim koyarsa ödül var falan dermişim:p
Sen ödülden bahset...Fotoğraf işi kolay, hallederiz:cherry:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
vah canım kardeşim
bilemediikki sen ordasın
bilsem alırdım seni yanıma ilgil alaka:)
bak vakkası aldım yanıma ne kadar çok ilgilendik
artık senne bi dahaki tophaneye
binersin macite
indersin tophanede
ararsın pınar
bulursun gökhan osman vakkas
e bisde ilgileniris cnm, :queen:
şiir için teşekküre gerenk yok
grup sıkarcasına ii akşamlar diler:p

resmimi topiğe kim koyarsa ödül var falan dermişim :p

bah bu ödül olayını şindi gördüm
sen tekerde 2 den 3 e çakıcak bi hediye koy
şipşakın olalım, sabah akşam 5 mp 1000 foto:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
ödül ne olabilirki falan :p
olcan bu iş öle mankenlerin dediği gibi beni bikinisiz yakalayamazsınız olayına benzemez tabii istediğin gördüğün yerde çat çekersin bi şekli olmalı ok dersen ödüle sen karar ver geyik oldu ama.

grup sıkarcasına süper bir isim :p hayalgücüne hayranım
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
olcan resim koydun muabbet sardı yine:):)
hadi hadi topicten dışarı:)
yalnız mete abile olan resmi istiyoruzz.. bi daha konuşmam gelmezse :):)
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
topic yine aldı basını gıdıo:D

Konuyu Toplam 9 üye okuyor. (7 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
crayzboyone, bonapart_07, emin_arikoglu, olcan138, tugcetugce, mete_han, ozmen
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Şimdi Tophane'deki bir fotoğrafını buraya koyarsak ödülsüz mü kalacak?:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst