[MT İstanbul] 8 Aralık 20.00 Tophane Buluşması

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
o keko bana gelecekti bu akşam...arama zahmetinde bile bulunmadı...

bak beni şaşırttı biraz...ummadığım bir hareket...insanoğlu işte çiğ süt emmiş...:)

Anne sütünü pişmiş içen mi var ki:queen:

Laa sayın Metehan abi, valla bak ben bile dizinin yarısına yetiştim ki bilen bilir dizim varken ortalama bi hatuna bile dönüp bakmam:p

Bayram yaklaştı ya abi stress oldum, banka çalışanlarına çukuluta almaya gittim, işlerde acaip yoğun, valla bugünün perşembe olduğunu bile unuttum ben, akıl makıl kalmadı bende abi:salut:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Anne sütünü pişmiş içen mi var ki:queen:

Laa sayın Metehan abi, valla bak ben bile dizinin yarısına yetiştim ki bilen bilir dizim varken ortalama bi hatuna bile dönüp bakmam:p

Bayram yaklaştı ya abi stress oldum, banka çalışanlarına çukuluta almaya gittim, işlerde acaip yoğun, valla bugünün perşembe olduğunu bile unuttum ben, akıl makıl kalmadı bende abi:salut:

sayın terbiyesiz abi insan bi gelemiyom falan der...belkide hazırlık yaptık falan...(koskoca yalan trip atıyom):p

neyse yannış yoldasın ama ...
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
sayın terbiyesiz abi insan bi gelemiyom falan der...belkide hazırlık yaptık falan...(koskoca yalan trip atıyom):p

neyse yannış yoldasın ama ...

Ulan Sayın Metehan abi, hatırlasam arayıp bi gelemiyorum diyceme zaten gelirdim, mantık kursana biraz, hazırlık derken abi? pembe tüllü tüylü geceliii mi ütüledin:p

Hem sen niye arayıp hatırlatmadın? ne biçimsin:p Çok saçma bi insansın Metehan abi:p
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Ulan Sayın Metehan abi, hatırlasam arayıp bi gelemiyorum diyceme zaten gelirdim, mantık kursana biraz, hazırlık derken abi? pembe tüllü tüylü geceliii mi ütüledin:p

Hem sen niye arayıp hatırlatmadın? ne biçimsin:p Çok saçma bi insansın Metehan abi:p

ABi altında 1000rr var tmm gaza cok basıosun anladık ama metehan abımıze sacma deme be abım :D O VAR YA ooo ne bıcım ınsandır ne yufka yureklı ne hayır sever ne ıyı ınsandır...sen bılmeesın :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ulan Sayın Metehan abi, hatırlasam arayıp bi gelemiyorum diyceme zaten gelirdim, mantık kursana biraz, hazırlık derken abi? pembe tüllü tüylü geceliii mi ütüledin:p

Hem sen niye arayıp hatırlatmadın? ne biçimsin:p Çok saçma bi insansın Metehan abi:p

taam kanka kapatalım mevzuyu...çağırdım gelemedin...bidaha çağırmam...:cat:eek:lm ben duygusal bir adamım...çağırdımmı gelcen...o kadar...



ABi altında 1000rr var tmm gaza cok basıosun anladık ama metehan abımıze sacma deme be abım :D O VAR YA ooo ne bıcım ınsandır ne yufka yureklı ne hayır sever ne ıyı ınsandır...sen bılmeesın :)


Selçuk saldır oğlum...ısır olum...kopar acıma:queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Kime ne zmn nıcın hırrr neden hırrr nerde :D hahahuahuah sen msn acmadın reklam gırdıkten sonra mhh :( :)))))
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
taam kanka kapatalım mevzuyu...çağırdım gelemedin...bidaha çağırmam...:cat:eek:lm ben duygusal bir adamım...çağırdımmı gelcen...o kadar...

Selçuk saldır oğlum...ısır olum...kopar acıma:queen:

Bende duygusalım yaw, hadi öp beni de barışalım:p

Metoş adamlarını çeh yohsa bende tuğçeyi üstüne salarım:queen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
mete_han' Alıntı:
Ulan Sayın Metehan abi, hatırlasam arayıp bi gelemiyorum diyceme zaten gelirdim, mantık kursana biraz, hazırlık derken abi? pembe tüllü tüylü geceliii mi ütüledin:p

Hem sen niye arayıp hatırlatmadın? ne biçimsin:p Çok saçma bi insansın Metehan abi:p

taam kanka kapatalım mevzuyu...çağırdım gelemedin...bidaha çağırmam...:cat:eek:lm ben duygusal bir adamım...çağırdımmı gelcen...o kadar...
Beşiktaş'a çağırılıp da, gidilip de, telefonla 2 saat ulaşılamama hikayeleri de var tarihte, ucuz yırtmışsın Murat abi:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Kime ne zmn nıcın hırrr neden hırrr nerde :D hahahuahuah sen msn acmadın reklam gırdıkten sonra mhh :( :)))))

abiler ben müsadenizle 05.45 te kalkamk üzere yatıyorum...çok yorgunum...

Selçuk kızmıyon demi takılıyoz arada bir...sevgi ve selamlar olsun...


bu arada KILLITARKAN Cumartesi okeye geleeyeceğini bildirdi...aslında o gün arayacak gelmeme ihtimalim fazla dedi...haberleşelim...By tost selçuk kıllı 537 335 22 33...nümeromu biliyonuz...cumartesi akşamı 5 te netleşir abiler...byy...
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Tmm abı ıyı geceler ama evde ayıp olur dıye dusunuyorum yınede sen bılırsın ellerınden optum nıtrolu aye abıyıde kandır cek bu tarafa ben yenılırsem o oder hesapları cunku benı cok sever bb
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bende duygusalım yaw, hadi öp beni de barışalım:p

Metoş adamlarını çeh yohsa bende tuğçeyi üstüne salarım:queen:


aman abii tuçeyi salma sürme üzerime...Pınar öldürür...Tuçe süründürür...:queen:

Beşiktaş'a çağırılıp da, gidilip de, telefonla 2 saat ulaşılamama hikayeleri de var tarihte, ucuz yırtmışsın Murat abi:queen:

Olcanım bu kişisel bir davetti...

AYE bir tarafa 250 kişi bir tarafa ...iyigeceler...canı sağolsun şerefsizin..:queen:çüzzz...
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Diğeri de senin işini görmek için resmi bir davetti...neyse...
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
aman abii tuçeyi salma sürme üzerime...Pınar öldürür...Tuçe süründürür...:queen:

Olcanım bu kişisel bir davetti...

AYE bir tarafa 250 kişi bir tarafa ...iyigeceler...canı sağolsun şerefsizin..:queen:çüzzz...

Evet abi Tuğçe önceden yorar ben son noktayı koyarım :queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Tmm abı ıyı geceler ama evde ayıp olur dıye dusunuyorum yınede sen bılırsın ellerınden optum nıtrolu aye abıyıde kandır cek bu tarafa ben yenılırsem o oder hesapları cunku benı cok sever bb

Selçuğum apinden bişiler kap...OLCAN 138 apinin moturuna pindik...:pAYE apinin Nıtrsouna henüz pinemedik...çıkmadık candan ümt kesilmez...:p

Diğeri de senin işini görmek için resmi bir davetti...neyse...

abicim valla hatırlayamadım...ben genelde satarım...:phatırlayamıyom...:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Selçuğum apinden bişiler kap...OLCAN 138 apinin moturuna pindik...:pAYE apinin Nıtrsouna henüz pinemedik...çıkmadık candan ümt kesilmez...:p

TMM ABı ben sımdı aye abıyle konusurum :) aye abıcım be yarın buraya gelsene bak gs nın zemınıde atıldı bakarık bırlıkte ne dersın :D
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Evet abi Tuğçe önceden yorar ben son noktayı koyarım :queen::queen:

Allah siz Hatun kişilerin şerrinden korusun hepimizi...sizin yüzünüzden Cennetden bile kovulduk be...değermiydi bir elma için...ben alim size 3.5 kilo elma...yapmayacaktınız bunu bizee...:p

TMM ABı ben sımdı aye abıyle konusurum :) aye abıcım be yarın buraya gelsene bak gs nın zemınıde atıldı bakarık bırlıkte ne dersın :D

kanka düşman torpaklarına adımımı atmam...yasak bölge...mayın döşicem oralara merak etmeyin...:queen:byyy
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
aman abii tuçeyi salma sürme üzerime...Pınar öldürür...Tuçe süründürür...:queen:

Olcanım bu kişisel bir davetti...

AYE bir tarafa 250 kişi bir tarafa ...iyigeceler...canı sağolsun şerefsizin..:queen:çüzzz...

Abi valla bak yoğunluktan unuttum, kocaman panda kalbi var sende ben senin gönlünü alırım nasılsa:)

Diğeri de senin işini görmek için resmi bir davetti...neyse...

Ama bak olcanın kalbi minnaacık, işinnn zorrrrrrr, başla bakalım gönül almaya...:wiinkk:

Evet abi Tuğçe önceden yorar ben son noktayı koyarım :queen::queen:

Yorum yapmayım ben :queen::queen::queen::queen::queen:

Selçuğum apinden bişiler kap...OLCAN 138 apinin moturuna pindik...:pAYE apinin Nıtrsouna henüz pinemedik...çıkmadık candan ümt kesilmez...:p





abicim valla hatırlayamadım...ben genelde satarım...:phatırlayamıyom...:pale:

Bindiricem ben seni nitroya yavrııımm ne şirin şeysin sen öyle, çukunat alimmii sana::pala::

Özeleştirini beenmedim, utancana bide düz duvara tırmanıyosun, edepsis seni:p

Ee hadi hani nerde çamlıca buluşmasııııı? Kimdi o çamlıca diyennn bir adım öne çıksın:p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst