[MT İstanbul] 8 Aralık 20.00 Tophane Buluşması

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
yaşlandım ama önemli olan işlevim be Pınarım...:pevet tuçe soldaydı Pınar sağdaydı...pardon...farketmez ama...ikinizde zopa gibisiniz zaten çelimsiz şeyler...evde kalcanızzz...:queen:

ben ortama adapte olamadım kusura bakmayın...nedeni biraz ürkek olmam...sıkılmam...insanlarda üstüme geliyolar...adam geldi diye bir muamele olunca ben korkuyom sizden...:pmuhteşem smaçlar basmak istiyom bende muhabbetin içinde ama konsantre olamıyom işte napim...klavye şebekliği daha hoşuma gidiyo...:p

Tırsma ben seni korurum... :queen:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Arkadaşlar durun celallenmeyin :queen:

Birisi olta atsa şimdi gidip buluşcaksınız he :queen:

aradan bir hafta geçsin yaw :queen: öle yaparız :p
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
timam hisar hesabı benden hadiii bakalım... boğazın anası orası beeee....
süperiko olur...
ben evde kalırsam mete bey yandın dır dır bıdı bıdı çene yaparım sölim hepiniz yanarsınız:)

yok hemen kaçıcak evden gel diyorlar diye uykusu gelenide denize atar :queen:

baaa bak bi kerecik kaçtık daha önce sabahlamadımı pınar hanım...
ala ala agresif ediolar insanı ....:cherry:
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
timam hisar hesabı benden hadiii bakalım... boğazın anası orası beeee....
süperiko olur...
ben evde kalırsam mete bey yandın dır dır bıdı bıdı çene yaparım sölim hepiniz yanarsınız:)



baaa bak bi kerecik kaçtık daha önce sabahlamadımı pınar hanım...
ala ala agresif ediolar insanı ....:cherry:

Tuğçe iyi misin, sen o hesabı öde gel bide bana merhaba de :queen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Hesabı sen ödersen r.hisarı olur neden olmasın :queen:

peşin çalıştırırım ben onlarla da kanka oldum hallediklir be ya:)

Tuğçe iyi misin, sen o hesabı öde gel bide bana merhaba de :queen:

merhaba:):cherry:
aslan gibi sen varsın yanımda mustafa va pınar va kemal va gkn va semih va:):):):cherry::bounce:hallederiz yaaa bana bırakın:):bounce:
kaynaklarım da sağlamn...
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Yok en son Hasanla konuşuyodu Gökhan... Hasan arkadan gelirim ben filan dedi.. Niyeyse GKN yok abi siz bakın dalganıza gelmeyin peşimizden gibi bişiy söyledi anlam veremedim :queen::queen:

hadi ya :) bende suçluluk duygusu besliyordum 2 gündür, neyse o zaman aşağıya ineyimde biraz da bizim pisicikleri besleyeyim :mrgreen: kedi dedimde kemal abi de çok seviyor kedileri dimi abi :mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
timam hisar hesabı benden hadiii bakalım... boğazın anası orası beeee....
süperiko olur...
ben evde kalırsam mete bey yandın dır dır bıdı bıdı çene yaparım sölim hepiniz yanarsınız:)



baaa bak bi kerecik kaçtık daha önce sabahlamadımı pınar hanım...
ala ala agresif ediolar insanı ....:cherry:
Kısım sen bi kere kaldın sabahlamaya.. Kaç kere sabahladıysak hepsinde tüydün konuşturma beni kötü kötü :queen:
Tuğçe iyi misin, sen o hesabı öde gel bide bana merhaba de :queen:
Ne dediğini bilmiyo şuan birazdan dank eder :cherry:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
peşin çalıştırırım ben onlarla da kanka oldum hallediklir be ya:)



merhaba:):cherry:
aslan gibi sen varsın yanımda mustafa va pınar va kemal va gkn va semih va:):):):cherry::bounce:hallederiz yaaa bana bırakın:):bounce:
kaynaklarım da sağlamn...

Kısım taamda onlarda hesabı sağlam yapıyolar :cherry:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Kısım sen bi kere kaldın sabahlamaya.. Kaç kere sabahladıysak hepsinde tüydün konuşturma beni kötü kötü :queen:

Ne dediğini bilmiyo şuan birazdan dank eder :cherry:

çıtımı çıkarmıorum ben he sölim:cherry:
hem sabahlicam sahilede boğaza karşı hem güzel bi akşam nesem aaçarız buna bi topic zamanı söleyin himen ayarlim ben:cherry::cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
evet ben soldaydım:mrgreen:
heyecandan olur eee bizimle fotosu var napsın:)

mete han cumartesi geliriz bizde nasıl bir hazırlık olacak ? en iyisi colacı tatlı getirsin ? ben cipsi alırım

Tırsma ben seni korurum... :queen:


Pınar ve Tuçe aslında ben sizle daha fazla kaynaşıcaktım ama ortamda herşey farklı oluyo işte biliyonuz...yani Tuçeye Pınara mesela ben sevgimi makas alarak şamar vurarark saç çekerek gösteririm...ama ortamda olmuyor...meafeyi koruyoz mecburen...efendi ağır ambiansı...:cherry:baş köşeye oturmuşunuz Hürrem Sultan gibi ulaşamadık size...Yani Tuçe ve Pınara nazır köşeler kapatılmıştı...büyük rantlar var...:queen:kısmet olmadı...ya bu Hisardı zartdı zurttu nedir abicim...bi ev şekli yapalım...yokmu dubleks evi olan...bizi eve sığdıracak...şöyle azda müzik olacak...dans falan etmek istiyorum Mırroyla...:queen:ya abi engel olamıyom belki hormonlarıma...aaa hesapmı vercem size...:queen::p


la harbiden bizi ev ortamı azda müzik paklar...dağıtmadan inceden..benim ev şato gibim ama varoş evi...size gelmez...daha lükküs bir ev yokmu...Nıtroyla atıp tutanların evleri Beyaz Saray gibidir ama yok abi ne davet ne bişey...GKN da az biraz zengin havası var...oda zengin gibim:p...olm bi şov yapın ya...evinizin kapılarını açın...tabi annenizin izninde...:psora fırça emeyin...seçilmiş kişileri davet edin...varoşları çağırmayın falan...bi şekil yapalım ev ortamında...bu soğukta ben açık kapalı mekan uğraşamam...akıl benden ev kimden...:p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
O söylediğin yaz günü olur Tuğçeciim.. Çünkü senin söylediğin mekanlar sabaha kadar açık kalmadığı için bizim bi taraflarımız açıkta kalır.. Aralık ayında da pek makul deil o :)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Pınar ve Tuçe aslında ben sizle daha fazla kaynaşıcaktım ama ortamda herşey farklı oluyo işte biliyonuz...yani Tuçeye Pınara mesela ben sevgimi makas alarak şamar vurarark saç çekerek gösteririm...ama ortamda olmuyor...meafeyi koruyoz mecburen...efendi ağır ambiansı...:cherry:baş köşeye oturmuşunuz Hürrem Sultan gibi ulaşamadık size...Yani Tuçe ve Pınara nazır köşeler kapatılmıştı...büyük rantlar var...:queen:kısmet olmadı...ya bu Hisardı zartdı zurttu nedir abicim...bi ev şekli yapalım...yokmu dubleks evi olan...bizi eve sığdıracak...şöyle azda müzik olacak...dans falan etmek istiyorum Mırroyla...:queen:ya abi engel olamıyom belki hormonlarıma...aaa hesapmı vercem size...:queen::p


la harbiden bizi ev ortamı azda müzik paklar...dağıtmadan inceden..benim ev şato gibim ama varoş evi...size gelmez...daha lükküs bir ev yokmu...Nıtroyla atıp tutanların evleri Beyaz Saray gibidir ama yok abi ne davet ne bişey...GKN da az biraz zengin havası var...oda zengin gibim:p...olm bi şov yapın ya...evinizin kapılarını açın...tabi annenizin izninde...:psora fırça emeyin...seçilmiş kişileri davet edin...varoşları çağırmayın falan...bi şekil yapalım ev ortamında...bu soğukta ben açık kapalı mekan uğraşamam...akıl benden ev kimden...:p

tam çıkıodum bu yazıyı okudum ve koptum...:cat:
onuda ayarlarızzzz dans ettircem ben sizi:):queen:
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
VALLA SİZİN YAPTIĞINIZI ÇORUMLU YAPMIYO HAA :pale:

Yeni arkadaşlara katımından dolayı bi teşkür bile etmediniz alcanız olsun :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst