- Katılım
- 20 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,129
çamlıca olur o zaman lespaul gelir
yada rumelihisarı olur benim evin himen yanı![]()
tabi tabi nedne olamasın yetrki boğaz havası alalım :cat:
çamlıca olur o zaman lespaul gelir
yada rumelihisarı olur benim evin himen yanı![]()
yaşlandım ama önemli olan işlevim be Pınarım...evet tuçe soldaydı Pınar sağdaydı...pardon...farketmez ama...ikinizde zopa gibisiniz zaten çelimsiz şeyler...evde kalcanızzz...:queen:
ben ortama adapte olamadım kusura bakmayın...nedeni biraz ürkek olmam...sıkılmam...insanlarda üstüme geliyolar...adam geldi diye bir muamele olunca ben korkuyom sizden...muhteşem smaçlar basmak istiyom bende muhabbetin içinde ama konsantre olamıyom işte napim...klavye şebekliği daha hoşuma gidiyo...
![]()
Hesabı sen ödersen r.hisarı olur neden olmasın :queen:
yok hemen kaçıcak evden gel diyorlar diye uykusu gelenide denize atar :queen:
timam hisar hesabı benden hadiii bakalım... boğazın anası orası beeee....
süperiko olur...
ben evde kalırsam mete bey yandın dır dır bıdı bıdı çene yaparım sölim hepiniz yanarsınız
baaa bak bi kerecik kaçtık daha önce sabahlamadımı pınar hanım...
ala ala agresif ediolar insanı ....:cherry:
Hesabı sen ödersen r.hisarı olur neden olmasın :queen:
Tuğçe iyi misin, sen o hesabı öde gel bide bana merhaba de :queen:
peşin çalıştırırım ben onlarla da kanka oldum hallediklir be ya![]()
Yok en son Hasanla konuşuyodu Gökhan... Hasan arkadan gelirim ben filan dedi.. Niyeyse GKN yok abi siz bakın dalganıza gelmeyin peşimizden gibi bişiy söyledi anlam veremedim :queen::queen:
Kısım sen bi kere kaldın sabahlamaya.. Kaç kere sabahladıysak hepsinde tüydün konuşturma beni kötü kötü :queen:timam hisar hesabı benden hadiii bakalım... boğazın anası orası beeee....
süperiko olur...
ben evde kalırsam mete bey yandın dır dır bıdı bıdı çene yaparım sölim hepiniz yanarsınız
baaa bak bi kerecik kaçtık daha önce sabahlamadımı pınar hanım...
ala ala agresif ediolar insanı ....:cherry:
Ne dediğini bilmiyo şuan birazdan dank eder :cherry:Tuğçe iyi misin, sen o hesabı öde gel bide bana merhaba de :queen:
Ha şöyle, güzel topladın :cherry:
peşin çalıştırırım ben onlarla da kanka oldum hallediklir be ya
merhaba:cherry:
aslan gibi sen varsın yanımda mustafa va pınar va kemal va gkn va semih va:cherry::bounce:hallederiz yaaa bana bırakın
:bounce:
kaynaklarım da sağlamn...
Kısım sen bi kere kaldın sabahlamaya.. Kaç kere sabahladıysak hepsinde tüydün konuşturma beni kötü kötü :queen:
Ne dediğini bilmiyo şuan birazdan dank eder :cherry:
evet ben soldaydım:mrgreen:
heyecandan olur eee bizimle fotosu var napsın![]()
mete han cumartesi geliriz bizde nasıl bir hazırlık olacak ? en iyisi colacı tatlı getirsin ? ben cipsi alırım
Tırsma ben seni korurum... :queen:
Kısım taamda onlarda hesabı sağlam yapıyolar :cherry:
Pınar ve Tuçe aslında ben sizle daha fazla kaynaşıcaktım ama ortamda herşey farklı oluyo işte biliyonuz...yani Tuçeye Pınara mesela ben sevgimi makas alarak şamar vurarark saç çekerek gösteririm...ama ortamda olmuyor...meafeyi koruyoz mecburen...efendi ağır ambiansı...:cherry:baş köşeye oturmuşunuz Hürrem Sultan gibi ulaşamadık size...Yani Tuçe ve Pınara nazır köşeler kapatılmıştı...büyük rantlar var...:queen:kısmet olmadı...ya bu Hisardı zartdı zurttu nedir abicim...bi ev şekli yapalım...yokmu dubleks evi olan...bizi eve sığdıracak...şöyle azda müzik olacak...dans falan etmek istiyorum Mırroyla...:queen:ya abi engel olamıyom belki hormonlarıma...aaa hesapmı vercem size...:queen:
la harbiden bizi ev ortamı azda müzik paklar...dağıtmadan inceden..benim ev şato gibim ama varoş evi...size gelmez...daha lükküs bir ev yokmu...Nıtroyla atıp tutanların evleri Beyaz Saray gibidir ama yok abi ne davet ne bişey...GKN da az biraz zengin havası var...oda zengin gibim...olm bi şov yapın ya...evinizin kapılarını açın...tabi annenizin izninde...
sora fırça emeyin...seçilmiş kişileri davet edin...varoşları çağırmayın falan...bi şekil yapalım ev ortamında...bu soğukta ben açık kapalı mekan uğraşamam...akıl benden ev kimden...
![]()