allah ayırmasın o zaman D C R:mrgreen:
Ben Vakkas'la kaç senelik arkadaşım da onu kastetmemiştim :mrgreen:
Buluşmalarda sizle beraberiz demek istemiştimtimtimtimtim![]()
Ya şu mevzuyu bi detaylı bi şekilde anlatırmısınız :cyclopsan noldu :silent:
Ya şu mevzuyu bi detaylı bi şekilde anlatırmısınız :cyclopsan noldu :silent:
Hızlı sirkülasyon olmuş sanırım biz gelene kadar ekibin çoğu gelmiş gitmişti..
Yüksek sesli Blues ve alkol sonrası pamuk gibi yumuşamış geldiğim için sabahlayamadım , gece 02:00 civarı ayrıldım ortamdan..
Kalabalığın çekilmesiyle muhabbet fırsatı bulduğum, Hasan, Emin ve Deli Mavi ye teşekkürler.. Bi sonraki buluşmada gözlerimin arayacağı arkadaşlar oldular muhabbetleri harika..
GKN Motordan sonra arabadan da vazgeçmiş yürüyor olsa gerek çakı gibi olmuşTanıyamadık bile adamı :mrgreen:
Tuğçe ve Pınar'a söyleyecek söz yok , harikasınız kızlar.. Çok sağolun ortam için.. :rendeer:
Şöyleki Hasan Tuğçeyi bırakmaya giderken bi taksi şoförü Hasana saldırdı hemde Hasan ve Tuğçe motor üstündeyken...
Arkadaşımızda hızır gibi uçan tekmeyle yetişti el attı pardon ayak attı duruma :queen::queen:
Bende aynını dedim ama mütevaziliy yaptılar :cherry:Helal.............. :queen: :queen: :queen:
Baltalamaya mı geldin sen yine :queen:niye herkez uyuyoki pijama partisimi yaptınız tophanede :queen::queen:
niye herkez uyuyoki pijama partisimi yaptınız tophanede :queen::queen: