[MT İstanbul] 8 Aralık 20.00 Tophane Buluşması

Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Vakkas iyi çocuktur ya severim keratayı :p
Tanıştığımız iyi oldu bana dio,
Haluk, bidaha buluşma olduğu zaman beni mutlaka çağır, ortam süperdi dio :)
Artık bundan sonra beraberiz :cat:
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129


ne bitmez resimler yaa hala bitmedi yolla yolla allahtan fazla takılmadık yoksa resim çok olurda yaaw:p
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
kemal arkadaşın nie erkenden kaçtı beenmedimi bizi ortamdanmı sıkıldı :silent:
onudamı dövdün:):p
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Ya şu mevzuyu bi detaylı bi şekilde anlatırmısınız :cyclopsan noldu :silent:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Hızlı sirkülasyon olmuş sanırım biz gelene kadar ekibin çoğu gelmiş gitmişti..
Yüksek sesli Blues ve alkol sonrası pamuk gibi yumuşamış geldiğim için sabahlayamadım , gece 02:00 civarı ayrıldım ortamdan..

Kalabalığın çekilmesiyle muhabbet fırsatı bulduğum, Hasan, Emin ve Deli Mavi ye teşekkürler.. Bi sonraki buluşmada gözlerimin arayacağı arkadaşlar oldular muhabbetleri harika..

GKN Motordan sonra arabadan da vazgeçmiş yürüyor olsa gerek çakı gibi olmuş :) Tanıyamadık bile adamı :mrgreen:

Tuğçe ve Pınar'a söyleyecek söz yok , harikasınız kızlar.. Çok sağolun ortam için.. :rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Ya şu mevzuyu bi detaylı bi şekilde anlatırmısınız :cyclopsan noldu :silent:

Şöyleki Hasan Tuğçeyi bırakmaya giderken bi taksi şoförü Hasana saldırdı hemde Hasan ve Tuğçe motor üstündeyken...

Arkadaşımızda hızır gibi uçan tekmeyle yetişti el attı pardon ayak attı duruma :queen::queen:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
107
bi saattir okuyom bişey anlamadım resımlerı aldım
biri birirni dovmus kim kimi dövmüş taksici ne alaka
ben yıne resımlere bakıyım
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
:salut:
Ya şu mevzuyu bi detaylı bi şekilde anlatırmısınız :cyclopsan noldu :silent:

bi taksici arkadaş gereksiz bi çıkış yaptı kaya 34 ve ben Motorun üstündeyken sallandık:)
sonra bizim yiğit aslanlar salladı :cherry:
kısacası bu iyi güzel hoş değil aslında geçelim yani:)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Hızlı sirkülasyon olmuş sanırım biz gelene kadar ekibin çoğu gelmiş gitmişti..
Yüksek sesli Blues ve alkol sonrası pamuk gibi yumuşamış geldiğim için sabahlayamadım , gece 02:00 civarı ayrıldım ortamdan..

Kalabalığın çekilmesiyle muhabbet fırsatı bulduğum, Hasan, Emin ve Deli Mavi ye teşekkürler.. Bi sonraki buluşmada gözlerimin arayacağı arkadaşlar oldular muhabbetleri harika..

GKN Motordan sonra arabadan da vazgeçmiş yürüyor olsa gerek çakı gibi olmuş :) Tanıyamadık bile adamı :mrgreen:

Tuğçe ve Pınar'a söyleyecek söz yok , harikasınız kızlar.. Çok sağolun ortam için.. :rendeer:

Ne demek efendim vazifemiz :)

En çok sirkülasyonu siz sağladınız.. BB bi gitti bi geldi sonra herkes gitti dedik bi baktımki sen varsın.. Biraz sonra birileri gelir bi daha gidersiniz diye bekliyodum bende :queen:

Geldiğiniz için tekrar teşekkür ederim.. :wiinkk:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Şöyleki Hasan Tuğçeyi bırakmaya giderken bi taksi şoförü Hasana saldırdı hemde Hasan ve Tuğçe motor üstündeyken...

Arkadaşımızda hızır gibi uçan tekmeyle yetişti el attı pardon ayak attı duruma :queen::queen:

Helal.............. :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
tencere bey biz teşekür ederiz ... yalnız teflon nirde söliyeceklerim va ona:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst