- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
Kızı bırakın gitsin o masum, bana atın dil darbelerini.![]()
önce mal sora avrad serbest...
hadi ben yatıyom la şarapsızlar...
Abi olurmukı evde..............
olm kahvadamı oynıcaz...az seçici olun ya...sigara kokusu sevmem ben...evim şato gibi mübarek...:cat:
(hadi Abbas Işık Hızında gider...Popomu Örtmeyin çizerim ha gece...belkim kıçı açık yatacam saane):queen:
Cumartesi Porogramı...By Tost...Tüysüz Tarkan...Crezyi Fasulya ...Mete Han Schılaccı okeye çift döner...çüzzz...
Son düzenleme: