[MT İstanbul] 8 Aralık 20.00 Tophane Buluşması

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
ya abi ne nescafesi ısmarlaması :queen: ben ordakilere yoq ole bişey yalan valla yalan billa yalan :queen: en son kendime ısmarladım onuda beklemeden kalktık ilk çayı geç getirdiler buz gibiydi zaten bi çay 2 lira ben ordakilere nescafe ısmarlasam ybr yi ordaki kel amcaya bırakmam gerekir :cherry: :queen::queen: ümmet abi yannış anlamışın sanırım sen ısmarlayanı bida sor abi arkadaşlara gerçi ortada biri ısmarlama olayı vardı ama biz içemedik.. artık bidahaki sefere :cherry:

resimler çok güzel ellerinize sağlık.. apaçi amcanın kaskıda çok güzeldi ha arkasında gözleri burnuda var tavşan gibiydi :cherry:

evet yanlış oldu afedersin tanımadığımdan

şimdi hatırladım delimavili(kemal )kardeşimdi jesti için teşekkür ederiz.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
yok abı sıgara ıcmem ole kotu huyum yoktur ıcnlerde tafsıye etmem kım ıcıosa tafsıye etmem :) Pınar ablayla aramız kotude :)))))

yok abisi o öle şeyler yapmıyo selçuk bana bile kızdı o akşam korktum kürkremesinden kendime bi nargile söyledim :queen::queen: o ablasına içmesin die taş atıyo :bounce:

yok abı sıgara ıcmem ole kotu huyum yoktur ıcnlerde tafsıye etmem kım ıcıosa tafsıye etmem :) Pınar ablayla aramız kotude :)))))

evet yanlış oldu afedersin tanımadığımdan

şimdi hatırladım delimavili(kemal )kardeşimdi jesti için teşekkür ederiz.

aslında iyi oldu abi be reklam yaptın bizi thanks vallla :cherry: ben o apaçi amcanın yanında duran çocuğum :cherry: biraz değişik bi tipimdir :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
yok abisi o öle şeyler yapmıyo selçuk bana bile kızdı o akşam korktum kürkremesinden kendime bi nargile söyledim :queen::queen: o ablasına içmesin die taş atıyo :bounce:





alında iyi oldu abi be reklam yaptın bizi thanks vallla :cherry: ben o apaçi amcanın yanında duran çocuğum :cherry: biraz değişik bi tipimdir :cherry:

Tas atma deilde..cok İCMESİn die ablam bize lazım :)O bitanedir kimse bisey diyemez ona:) azdaha bole dersem hepten kuscek :(
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yok abisi o öle şeyler yapmıyo selçuk bana bile kızdı o akşam korktum kürkremesinden kendime bi nargile söyledim :queen::queen: o ablasına içmesin die taş atıyo :bounce:



:


çaktırma bende korkuyom...yaş 16 falan ama beni bile döver gibi geliyo...:p
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
evet yanlış oldu afedersin tanımadığımdan

şimdi hatırladım delimavili(kemal )kardeşimdi jesti için teşekkür ederiz.

abi senle tanıştık biz aslında sen sanırım soğuktan hatırlamadın :) bana gezi resimlerini felan gösterdin ya :cherry: motorun markasını göremedikte hani ben sana sordum bu ne die işte öle devam eden bi sohbet :cherry::cherry:
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
arkadaşlar tanıştığım herkese teşekkür etmek isterim tanışamadığım bütün arkadaşlarada selamlarımı yolluyorum buluşmayı ayarlayan arkadşalarada tenk you diyorum güzel bi akşamdı

ama mete köprüde çok korktum kardeşim sanki rr kullanıyosun yatmadan önce bol bol şükür duası ettim :p
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arkadaşlar tanıştığım herkese teşekkür etmek isterim tanışamadığım bütün arkadaşlarada selamlarımı yolluyorum buluşmayı ayarlayan arkadşalarada tenk you diyorum güzel bi akşamdı

ama mete köprüde çok korktum kardeşim sanki rr kullanıyosun yatmadan önce bol bol şükür duası ettim :p


ula kıro elaleme ne teşekkür ediyon...:p

asıl bana teşekkür et hayvan herif...:queen:yakın dedin Beni varoşların Samandıranın ücra köşelerine götürdün ayuu...:p


ya komik olna ne biliyonuzmu...Sultanbeylideki eviyle Samandıradaki kaynının evi yakın dedi taammı...abi abartısız 10 kmden fazlaydı ya arası...ulan git git bitmiyo...ben Eşhedüü çekmeye başladım...artık kafama taşla vurup motoru alıcak bu dedim kesin...yok böle bişey abi ya...arabayla 5 dakkaymış...ulan arabayla 5 dakke motorla 20 dakke...:p


bide sürüşüme laf edersin he...taam kanko...görüşcez senlen...daha bisiklet süremiyon bana sürüş eleştirisi yapıyon...tez yıkıl karşımdan...Pleysteyjında nası 9 dene attım sana...naabberr...:p


Abi tmm dengesiz bi insanım ama buyuklerıme el kalkmas helekı sevdıgım abılerıme ablalarıma hayatta son yapcagım seylerdır:)

Olm korkutmuşun aplalarını ...Tuce seni kapkaccı sanmış...:queen:
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
arkadaşlar tanıştığım herkese teşekkür etmek isterim tanışamadığım bütün arkadaşlarada selamlarımı yolluyorum buluşmayı ayarlayan arkadşalarada tenk you diyorum güzel bi akşamdı

ama mete köprüde çok korktum kardeşim sanki rr kullanıyosun yatmadan önce bol bol şükür duası ettim :p

baba isim denizdi dimi..tanıştımıza bende memnun oldum ...

ya o değilde dostum o cüsseyle sen arkada nası rahat ettin hadi ben öndeydim depoya kadar oturdum sen mete handronun arkada ezilmedinmi :silent: :cherry: gerçi fenada olmuyo hani motor fena gidiyo yola sıfır oturuyo.. gelirken iyiydide giderken biraz ben zorlandım barboros bulvarını 4 le çıkan motor o gece 3 le çıktı bazen 2 yede indi :salut::salut:

ula kıro elaleme ne teşekkür ediyon...:p

asıl bana teşekkür et hayvan herif...:queen:yakın dedin Beni varoşların Samandıranın ücra köşelerine götürdün ayuu...:p


ya komik olna ne biliyonuzmu...Sultanbeylideki eviyle Samandıradaki kaynının evi yakın dedi taammı...abi abartısız 10 kmden fazlaydı ya arası...ulan git git bitmiyo...ben Eşhedüü çekmeye başladım...artık kafama taşla vurup motoru alıcak bu dedim kesin...yok böle bişey abi ya...arabayla 5 dakkaymış...ulan arabayla 5 dakke motorla 20 dakke...:p


bide sürüşüme laf edersin he...taam kanko...görüşcez senlen...daha bisiklet süremiyon bana sürüş eleştirisi yapıyon...tez yıkıl karşımdan...Pleysteyjında nası 9 dene attım sana...naabberr...:p




Olm korkutmuşun aplalarını ...Tuce seni kapkaccı sanmış...:queen:


abi benim plakada takılı değil zati gören o gece kapkaçcı sansa bile bu cüsseyle pek inanmazlardı olsa bilem yanii :queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
baba isim denizdi dimi..tanıştımıza bende memnun oldum ...

ya o değilde dostum o cüsseyle sen arkada nası rahat ettin hadi ben öndeydim depoya kadar oturdum sen mete handronun arkada ezilmedinmi :silent: :cherry: gerçi fenada olmuyo hani motor fena gidiyo yola sıfır oturuyo.. gelirken iyiydide giderken biraz ben zorlandım barboros bulvarını 4 le çıkan motor o gece 3 le çıktı bazen 2 yede indi :salut::salut:

ula zırto kendi motorunmu zandın cbfyi...:pybr dediğin düdük makarnası...sele tek kişi alır...cbf şasisi uzun maşallahı var...torkuda seninkine 5 basar...herles haddini moturunu bilsin caanımm...:cherry:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
bu arada mete bey murat (aye ) için kanka falan demişin benim kankam o lütfen hıııh:cherry:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
bu arada mete bey murat (aye ) için kanka falan demişin benim kankam o lütfen hıııh:cherry:

Ooo prenses bize sahip çıkmış, aYe'ne sahip çık.:p

Facebook'tan bir mesaj geldi bana "Doğanay'a sahip çık!" diye, soyadım doğanay ya...:silent:

Yavru doğanayları koruyolarmış, soyları tükeniyo diye.:p

Tuğçe ablacım da misyonunu bulmuş, aYe'sine sahip çıkıyo. :queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bu arada mete bey murat (aye ) için kanka falan demişin benim kankam o lütfen hıııh:cherry:

al kankanı turşusunu kur...:p

bak bişi dicem...:wiinkk:

ikimizde kazanabiliriz(İmarbank reklamı..bilardo masası başında tuce ve ben..):queen:


sen Pin RR ı al...bende NITRO yu...:wiinkk:

Mırroyuda sırt çantasına taş doldurup bi buluşmada atarız denize...:queen:
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
ula kıro elaleme ne teşekkür ediyon...:p

asıl bana teşekkür et hayvan herif...:queen:yakın dedin Beni varoşların Samandıranın ücra köşelerine götürdün ayuu...:p


ya komik olna ne biliyonuzmu...Sultanbeylideki eviyle Samandıradaki kaynının evi yakın dedi taammı...abi abartısız 10 kmden fazlaydı ya arası...ulan git git bitmiyo...ben Eşhedüü çekmeye başladım...artık kafama taşla vurup motoru alıcak bu dedim kesin...yok böle bişey abi ya...arabayla 5 dakkaymış...ulan arabayla 5 dakke motorla 20 dakke...:p


bide sürüşüme laf edersin he...taam kanko...görüşcez senlen...daha bisiklet süremiyon bana sürüş eleştirisi yapıyon...tez yıkıl karşımdan...Pleysteyjında nası 9 dene attım sana...naabberr...:p




Olm korkutmuşun aplalarını ...Tuce seni kapkaccı sanmış...:queen:

baba isim denizdi dimi..tanıştımıza bende memnun oldum ...

ulen keko can bi kere gs yenildi diye moralım çok bozuldu bende hıncımı senden aldım ! 9 tane gol yiyince ordaki abla bile acıdı moralin bozuk diye kocaman bi tost getirdi. ulen bi de bilmediğin yerler hakkında yourum yapma arkadaşım orası benim eve iki km metreyle ölçüp eline mi verim

ya bide ikinci gişelerde koptum ya len bide köprü gişelerini geçince at o poşeti diye fırça kaydın ya bana :queen:

kankam sağolasın valla korkuyorum bi gün buralarda alıcekler elinden motorunu otostopla gitcen eve!! tenk you ederim kankam :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst