Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 4,166
ya abi ne nescafesi ısmarlaması :queen: ben ordakilere yoq ole bişey yalan valla yalan billa yalan :queen: en son kendime ısmarladım onuda beklemeden kalktık ilk çayı geç getirdiler buz gibiydi zaten bi çay 2 lira ben ordakilere nescafe ısmarlasam ybr yi ordaki kel amcaya bırakmam gerekir :cherry: :queen::queen: ümmet abi yannış anlamışın sanırım sen ısmarlayanı bida sor abi arkadaşlara gerçi ortada biri ısmarlama olayı vardı ama biz içemedik.. artık bidahaki sefere :cherry:
resimler çok güzel ellerinize sağlık.. apaçi amcanın kaskıda çok güzeldi ha arkasında gözleri burnuda var tavşan gibiydi :cherry:
evet yanlış oldu afedersin tanımadığımdan
şimdi hatırladım delimavili(kemal )kardeşimdi jesti için teşekkür ederiz.
Son düzenleme: