[MT İstanbul] 8 Aralık 20.00 Tophane Buluşması

Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
yok ni alaka ... herkes gayet iyi yapıyo önemli olan bi arada olmak onunla alakası var...
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ben yani ben
yani GKN
yani gökhan olarak
tugcetugceye ve tuğçeye ve bıcırık kısımız tuçiye çoook teşekkür ederim
sen olmasan naapardık
seni çok seviyorusss
wee lovee uuuu :))
herşeyimissin:rendeer:

(baskı altında yazdıım çok belli oluomu:queen:)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
ben yani ben
yani GKN
yani gökhan olarak
tugcetugceye ve tuçiye ve bıcırık kısımız tuçiye çoook teşekkür ederim
sen olmasan naapardık
seni çok seviyorusss
wee lovee uuuu :))
herşeyimissin:rendeer:

(baskı altında yazdıım çok belli oluomu:queen:)

Hmm bellı :)......................
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
ben yani ben
yani GKN
yani gökhan olarak
tugcetugceye ve tuğçeye ve bıcırık kısımız tuçiye çoook teşekkür ederim
sen olmasan naapardık
seni çok seviyorusss
wee lovee uuuu :))
herşeyimissin:rendeer:

(baskı altında yazdıım çok belli oluomu:queen:)

içinden gelen sesin baskısı bu:queen::cherry:
hadi hadi bende sizi seviorum yupi:cherry:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
ben yani ben
yani GKN
yani gökhan olarak
tugcetugceye ve tuğçeye ve bıcırık kısımız tuçiye çoook teşekkür ederim
sen olmasan naapardık
seni çok seviyorusss
wee lovee uuuu :))
herşeyimissin:rendeer:

(baskı altında yazdıım çok belli oluomu:queen:)

Olm sıralamayı karıştırdın yine... :queen::queen::queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
taam be
üstüme gelmein:) baskı altında yazdık ama semioda deiliz hani::utangac::
:)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
topicte yeterince geyik var fotolar gelene kadar idare ediolar bizi .. sen de yazma böle...



e timam ben daha kolay olmammı:queen:
Kısım biz daimi kumayıs zaten ama yinede sıramı sana verebilirim sen yabancı deilsin :queen:
:queen::queen::queen::queen:
ama şanslı kıs
3.:mrgreen::mrgreen:
Ben susıyım:queen:

o üçüncü kim la haberim yok ....
sende ammma bızdık çıktın he

3. sen oluyosun :queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
:cherry:kuma olarak kaldın başıma zati:):mrgreen:
gel aynı evde yaşayalım diorum ona bilem gelmiosun gönül de istiyo cem(babam) de...
3 benmiyim eee prensesim ben:cherry:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
biri kemale yardımcı olsun akşam fotoları yüklesin topic e.....
yapamadı:)
GKN gel burayaaaa kavga çıktıııı:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst