[MT İstanbul] 8 Aralık 20.00 Tophane Buluşması

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Kızı bırakın gitsin o masum, bana atın dil darbelerini.:p

önce mal sora avrad serbest...:p

hadi ben yatıyom la şarapsızlar...:psizin geyik bitmez vatan bölünmez...:cherry:

Abi olurmukı evde:)..............


olm kahvadamı oynıcaz...az seçici olun ya...sigara kokusu sevmem ben...evim şato gibi mübarek...:cat:



(hadi Abbas Işık Hızında gider...Popomu Örtmeyin çizerim ha gece...belkim kıçı açık yatacam saane):queen:

Cumartesi Porogramı...By Tost...Tüysüz Tarkan...Crezyi Fasulya ...Mete Han Schılaccı okeye çift döner...çüzzz...
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
önce mal sora avrad serbest...:p

hadi ben yatıyom la şarapsızlar...:psizin geyik bitmez vatan bölünmez...:cherry:




olm kahvadamı oynıcaz...az seçici olun ya...sigara kokusu sevmem ben...evim şato gibi mübarek...:cat:



(hadi Abbas Işık Hızında gider...Popomu Örtmeyin çizerim ha gece...belkim kıçı açık yatacam saane):queen:

MİLLET BAKIN KOSUN ARALIK 15 Cumartesi gunu de sıtece mete abının evındeyıs party var:) evı sato gıbımıs hehe :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
MİLLET BAKIN KOSUN ARALIK 15 Cumartesi gunu de sıtece mete abının evındeyıs party var:) evı sato gıbımıs hehe :)

la hırbo parti yok la...4 ümüz grup takılcaz...ulan yakalarım seni Seyrantepede...çift okeye değilde çift dalıcam sana...:queen:

ulan çıkmıştım yeniden girdim siteye...kimse davetli değildir...dağılınn üleynn...


sadece Perşembe akşamına AYE paşa için kabul günüm vardır...:pelele KV izliycez...gelirse tabi...:)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
pınarrrrrrr :) ama seni vetugçeyi görür görmez tanıdı eeenasıl olsa seni tanımamak mümkün degildi kocaman bir ayakla seni beyoglunda o kalabalıkta görsem tanırım :p tugçeyi zaten az çok tahmin ediyodum bide resimlerinden biliyorum. ama yer yoktu kuzum napalım boş bulduğumuz yere sıkıştık napalım almadınki bizi aranıza :p
Vallaa deli mavili tanımamıştı.. Yüzüne bakıyorum bakıyorum konuşmuyo.. En sonunda dayanamadım yanımdan geçerken sen deli mavili deilmisin diye tersledim.. Evet demek zorunda kalmış ta olabilir, yoksa o deli mavili deilmiydi benden tırstığı içinmi evet dedi acep :queen:

Kızdım sonra nie konuşmuyosun ozaman yüzümüze bakıyosun bakıyosunda dedim.. Bütün akşam çıt çıkarmadan oturdu vallaa fena kızdım sanırsam :queen::queen:
valla şamar oğlanı yaptın beni he...bilmeyenle oynanmaz bu oyun dalga motoru...:pale:anladın dimi benim midenin ne kadar işkembe olduğunu...:p

İstiklal Bereketde bi yarım bi pide döner..datlu..rus salata..kola..
Kazanda patdis pira...
Pleysteyşında tost...
Bide dönüşte çoklatlı gofret..:queen:


eyvallah kankü...şimdi yenen içilen söylenmez ama biz Beşiktaş KAZAN dapatdis yiyip bira içitk ya...gayrısı yalan...sizinde sohpetinize doyum olmamıştır muhtemelen...:queen:pınarın henüz olamayan SS anıları falan...:p


ulan o mesafe 2 km ise motoru sana veriyom yarın...en yakın zamanda ölçücez...ama değilse sen ne vercen...:cherry:bir moturun pile yok...annıyormusun...hani nerede...:p

Yok bende comet anısı daha bol olduğu için Cometi anlatıp durdum.. :queen::queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Vallaa deli mavili tanımamıştı.. Yüzüne bakıyorum bakıyorum konuşmuyo.. En sonunda dayanamadım yanımdan geçerken sen deli mavili deilmisin diye tersledim.. Evet demek zorunda kalmış ta olabilir, yoksa o deli mavili deilmiydi benden tırstığı içinmi evet dedi acep :queen:

Kızdım sonra nie konuşmuyosun ozaman yüzümüze bakıyosun bakıyosunda dedim.. Bütün akşam çıt çıkarmadan oturdu vallaa fena kızdım sanırsam :queen::queen:


Yok bende comet anısı daha bol olduğu için Cometi anlatıp durdum.. :queen::queen:

Pınar abla sende gelcenmı mete abı gıle :) bana dalcakmıs sana guvenııom ayagındakı alcıyla bıle ındırısın onu :)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
sadece Perşembe akşamına AYE paşa için kabul günüm vardır...:pelele KV izliycez...gelirse tabi...:)

Abi ben biraz geç geliyorum, sorun değil dersen evi temizlemeye başla, sil süpür, çerez meze felan al, iki de ayran açarız :queen:
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
tamam okey işi olur da cüsseyle bi ilgisinin olduğunu sanmıyorum eğer bize kalırsa nasıl doyurcaz bu ayıları tırstım ben :silent:
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
evet dostum deniz çok memnun oldum bende tanıştığımız için ya bende senin ismini unuttum kusura bakma ama nickinden tanıyorum :)

ya arkadaşım sorma motor ağladı ya ama konfor bakımından iyiydim arkaya rüzgar gelmiyo bi dahasına alcam bi duble rakı çerez falan fıstık öle takılcam rahat yani eksikleride yok değil hani metenin daha çok çalışması lazım müşteri memnuniyeti bakımından :p

Benim isimde ADEM'di...

sen çok şanslıymışın iri kıyım arkadaşından ya ben napım ışıklarda kalkış yapcam motor tekere geliyo dolmabahçe ışıklarda bi dene ybr geldi yanımıza amcam baktı arka kasa ağar ara gazı veriyo kalkışta geçti bizi biz tonajdan dolayı takviyeyle kalktık :queen: ama yinede benim maviş yedi alim allah trafikte eline veremicem makina yoktur... burdanda hodri meydan.... bizim mesleğimiz kuryelik gerisi malum....:bounce:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
tamam okey işi olur da cüsseyle bi ilgisinin olduğunu sanmıyorum eğer bize kalırsa nasıl doyurcaz bu ayıları tırstım ben :silent:

Benım cusselı goruntugume bakma abı ben yemeq yemem harbıdende ole gorundugume bakmayınkucukken topladıgım stresten dolayı 1 dk da bır mutfaga ugruyup bı seyler yerdık onun ııcn yoqsa sımdı eskısı gıbı yesem ohoo kım tutar benı :)
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
kanka 2004 te ybr ilk çıktığında aldım ben...yani senin bastığın ayak izleri bana ait muhtemelen...:queen:


evet Panda taşıyan bir Eşşek...:queen:



kankaz az dünya yuvarlak geldi bana söyliim...içirme bana fazla he...2.de çakırkeyf...:p



güzel fikir valla...en kısa zamanda yapalım...mesela bu Cumartesi akşamı bende toplanalım...Varoş Tayfası grubun adı...:queen:birbirimizi bulduk...Semtlere bakarmısın...Seyrantepe...Ayazağa...Sultanbeyli...:queen:


ama bende takım yok...kimde varsa o getirsin...hobareyy...şoppi...ciddiyim la...Cumartesi 5 de çıkıyom...Kıllıtarkan ayısı bana gelir...Bydostda ayazağadan akar..okmi...foto makinada getirin la şerefsizler...:p



kanka bu Kıllıda bir nevi ayu sayılır...bakma tip iyi duruyor ama fırıldak ağır bişey...ben az biliyom...az bilenle çok bilen bir olsun...ben taş kıramıyom ya...beceremem o işleri...bağımsız olsun...sonuncu ısmarlasın kebaplartı tatlıyı...burda kebapcıdan sipariş veririrz...ulan Selcuk bak param ok diye ağlama he...küçüğüm ayağına fasulyeyim sanma kendini...dalarım...:queen:
gece anlattın debriyajında sorun var dediydin ama inanmıyom bence seni taşımadığı için sattın :queen::queen:

tamam okey işi olur da cüsseyle bi ilgisinin olduğunu sanmıyorum eğer bize kalırsa nasıl doyurcaz bu ayıları tırstım ben :silent:

banada uyar ama yemek memek noluyo bi kerem siz iddiaya girdiniz ben anlamaz ziya şark sofrasına iddiaya girdiniz biz ora gelcez iddiayı kaybeden bizede ısmarlar... ve tatlıyıda okeyde kaybeden ısmarlar olmazmı...

Benım cusselı goruntugume bakma abı ben yemeq yemem harbıdende ole gorundugume bakmayınkucukken topladıgım stresten dolayı 1 dk da bır mutfaga ugruyup bı seyler yerdık onun ııcn yoqsa sımdı eskısı gıbı yesem ohoo kım tutar benı :)


valla junior mete olsun senin adın bence bu sitede :queen::queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
gece anlattın debriyajında sorun var dediydin ama inanmıyom bence seni taşımadığı için sattın :queen::queen:



banada uyar ama yemek memek noluyo bi kerem siz iddiaya girdiniz ben anlamaz ziya şark sofrasına iddiaya girdiniz biz ora gelcez iddiayı kaybeden bizede ısmarlar... ve tatlıyıda okeyde kaybeden ısmarlar olmazmı...




valla junior mete olsun senin adın bence bu sitede :queen::queen:

junior mete hmm kulaga hos gelıo :)
NEse herkese iyi geceler allah rahatlık versın pai pai
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
bende Foto makinası yok telefonumda gamaralı değel kusura bakmen AYE de gelsin cumartesi partiye onunlada tanışırdık.. hem siz başbaşa alla allah garip...:silent::silent:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Abim sana ne dedim gelmek ısteyen cok olur dıe :) nese sana suprız yaparıs forumca hep bırlıkte orda olurus ev ev deıl cunku saray massallah :) sankı kendı evımmıs gıbı herkezı davet edıom gelın :)
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
Turnuva yaparız :queen::queen::queen::queen:

herkeze hayırlı geceler muhabbetiniz bol olsun..
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
günaydın millet c.tesi akşamı güzel keyifli bi buluşma oldu kanısındayım
emeği geçen herkese teşekkürlerimi sunarım
hayırlı sohbetler efenimm
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst