kanka 2004 te ybr ilk çıktığında aldım ben...yani senin bastığın ayak izleri bana ait muhtemelen...:queen:
evet Panda taşıyan bir Eşşek...:queen:
kankaz az dünya yuvarlak geldi bana söyliim...içirme bana fazla he...2.de çakırkeyf...
güzel fikir valla...en kısa zamanda yapalım...mesela bu Cumartesi akşamı bende toplanalım...Varoş Tayfası grubun adı...:queen:birbirimizi bulduk...Semtlere bakarmısın...Seyrantepe...Ayazağa...Sultanbeyli...:queen:
ama bende takım yok...kimde varsa o getirsin...hobareyy...şoppi...ciddiyim la...Cumartesi 5 de çıkıyom...Kıllıtarkan ayısı bana gelir...Bydostda ayazağadan akar..okmi...foto makinada getirin la şerefsizler...
kanka bu Kıllıda bir nevi ayu sayılır...bakma tip iyi duruyor ama fırıldak ağır bişey...ben az biliyom...az bilenle çok bilen bir olsun...ben taş kıramıyom ya...beceremem o işleri...bağımsız olsun...sonuncu ısmarlasın kebaplartı tatlıyı...burda kebapcıdan sipariş veririrz...ulan Selcuk bak param ok diye ağlama he...küçüğüm ayağına fasulyeyim sanma kendini...dalarım...:queen: