[MT İstanbul] 8 Aralık 20.00 Tophane Buluşması

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi denizde öldürme beni ben yüzme bilmiyorum boğulurum, paraşüt cebime para koyup uçaktan at beni:p

nöleceksinnn ülennn...nonuşma..

efendi efendi gel yarın Notere devret makinaları pize...bak tatlı dille diyom...daha hızlı dil darbeleri yemek istemiyosan dediğimizi yaparsın...yoksa kız ölür...:queen:(hangi kız la):p
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Ooo prenses bize sahip çıkmış, aYe'ne sahip çık.:p

Facebook'tan bir mesaj geldi bana "Doğanay'a sahip çık!" diye, soyadım doğanay ya...:silent:

Yavru doğanayları koruyolarmış, soyları tükeniyo diye.:p

Tuğçe ablacım da misyonunu bulmuş, aYe'sine sahip çıkıyo. :queen::queen::queen:

sahip çıkcaz tabii helal bana:queen:
kanka kardeş hepsi bunda yaaa mete beyyy:cherry:

al kankanı turşusunu kur...:p

bak bişi dicem...:wiinkk:

ikimizde kazanabiliriz(İmarbank reklamı..bilardo masası başında tuce ve ben..):queen:


sen Pin RR ı al...bende NITRO yu...:wiinkk:

Mırroyuda sırt çantasına taş doldurup bi buluşmada atarız denize...:queen:

bi dakkam olay değişti...(prensesim bu arada aye saol)
ama işin konıusu pin rr ve nitroya dayandı neyi seççem seni mi:silent:
hmmm napsamkiiii:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
sahip çıkcaz tabii helal bana:queen:
kanka kardeş hepsi bunda yaaa mete beyyy:cherry:



bi dakkam olay değişti...(prensesim bu arada aye saol)
ama işin konıusu pin rr ve nitroya dayandı neyi seççem seni mi:silent:
hmmm napsamkiiii:cherry:

Naap bilionmu en ıyısı benı sec hehehehe:)
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
baba isim denizdi dimi..tanıştımıza bende memnun oldum ...

ya o değilde dostum o cüsseyle sen arkada nası rahat ettin hadi ben öndeydim depoya kadar oturdum sen mete handronun arkada ezilmedinmi :silent: :cherry: gerçi fenada olmuyo hani motor fena gidiyo yola sıfır oturuyo.. gelirken iyiydide giderken biraz ben zorlandım barboros bulvarını 4 le çıkan motor o gece 3 le çıktı bazen 2 yede indi :salut::salut:




abi benim plakada takılı değil zati gören o gece kapkaçcı sansa bile bu cüsseyle pek inanmazlardı olsa bilem yanii :queen::queen:

evet dostum deniz çok memnun oldum bende tanıştığımız için ya bende senin ismini unuttum kusura bakma ama nickinden tanıyorum :)

ya arkadaşım sorma motor ağladı ya ama konfor bakımından iyiydim arkaya rüzgar gelmiyo bi dahasına alcam bi duble rakı çerez falan fıstık öle takılcam rahat yani eksikleride yok değil hani metenin daha çok çalışması lazım müşteri memnuniyeti bakımından :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
baba isim denizdi dimi..tanıştımıza bende memnun oldum ...

ulen keko can bi kere gs yenildi diye moralım çok bozuldu bende hıncımı senden aldım ! 9 tane gol yiyince ordaki abla bile acıdı moralin bozuk diye kocaman bi tost getirdi. ulen bi de bilmediğin yerler hakkında yourum yapma arkadaşım orası benim eve iki km metreyle ölçüp eline mi verim

ya bide ikinci gişelerde koptum ya len bide köprü gişelerini geçince at o poşeti diye fırça kaydın ya bana :queen:

kankam sağolasın valla korkuyorum bi gün buralarda alıcekler elinden motorunu otostopla gitcen eve!! tenk you ederim kankam :wiinkk:


valla şamar oğlanı yaptın beni he...bilmeyenle oynanmaz bu oyun dalga motoru...:pale:anladın dimi benim midenin ne kadar işkembe olduğunu...:p

İstiklal Bereketde bi yarım bi pide döner..datlu..rus salata..kola..
Kazanda patdis pira...
Pleysteyşında tost...
Bide dönüşte çoklatlı gofret..:queen:


eyvallah kankü...şimdi yenen içilen söylenmez ama biz Beşiktaş KAZAN dapatdis yiyip bira içitk ya...gayrısı yalan...sizinde sohpetinize doyum olmamıştır muhtemelen...:queen:pınarın henüz olamayan SS anıları falan...:p


ulan o mesafe 2 km ise motoru sana veriyom yarın...en yakın zamanda ölçücez...ama değilse sen ne vercen...:cherry:bir moturun pile yok...annıyormusun...hani nerede...:p
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
valla şamar oğlanı yaptın beni he...bilmeyenle oynanmaz bu oyun dalga motoru...:pale:anladın dimi benim midenin ne kadar işkembe olduğunu...:p

İstiklal Bereketde bi yarım bi pide döner..datlu..rus salata..kola..
Kazanda patdis pira...
Pleysteyşında tost...
Bide dönüşte çoklatlı gofret..:queen:


eyvallah kankü...şimdi yenen içilen söylenmez ama biz Beşiktaş KAZAN dapatdis yiyip bira içitk ya...gayrısı yalan...sizinde sohpetinize doyum olmamıştır muhtemelen...:queen:pınarın henüz olamayan SS anıları falan...:p


ulan o mesafe 2 km ise motoru sana veriyom yarın...en yakın zamanda ölçücez...ama değilse sen ne vercen...:cherry:bir moturun pile yok...annıyormusun...hani nerede...:p

yok yok ben denız abının aklına gırıyorum yafas yafas ona hyosun gt250r aldırcam Adem abıyede r6 ınsallah allah kısmet ederse sonrada sıra bana gelıo :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sahip çıkcaz tabii helal bana:queen:
kanka kardeş hepsi bunda yaaa mete beyyy:cherry:


:

taam anlaşıldı senin gözün yüskekte...annaşamıycaz...halbukim ben NITRO ya tavdım...:p

[

yok yok ben denız abının aklına gırıyorum yafas yafas ona hyosun gt250r aldırcam Adem abıyede r6 ınsallah allah kısmet ederse sonrada sıra bana gelıo :)


olm deniz abin mobilete binse heyecan yapıyo...250 r ona Concorde uçak...gaz verme yapıyodu öle bir hata...beleş kankası taşıyo işte...o olmasaydı seni taşıyacaktık...ikinizinde kilosu aynı zaten bana farketmiyo...:p

hee sen motor aldırcan abine kendin bana artcı olcaann...vay be uzun vadeli iyi poroje...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
selçuk prenses oo :) akşam en çok dikkatimi zati tuğçe çekti ışıl ışıl bıcır bıcır biri vardı ortada ona ayrıca teşekkür ederim :rendeer:.... sanırım maşallah dememde gerekiyo:bounce:

harbi bu kıza artık Candy Gırl diyelim...sevimli bıdık yaa...Şeker Kız Kendi Tuçe..:p
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
valla şamar oğlanı yaptın beni he...bilmeyenle oynanmaz bu oyun dalga motoru...:pale:anladın dimi benim midenin ne kadar işkembe olduğunu...:p

İstiklal Bereketde bi yarım bi pide döner..datlu..rus salata..kola..
Kazanda patdis pira...
Pleysteyşında tost...
Bide dönüşte çoklatlı gofret..:queen:


eyvallah kankü...şimdi yenen içilen söylenmez ama biz Beşiktaş KAZAN dapatdis yiyip bira içitk ya...gayrısı yalan...sizinde sohpetinize doyum olmamıştır muhtemelen...:queen:pınarın henüz olamayan SS anıları falan...:p


ulan o mesafe 2 km ise motoru sana veriyom yarın...en yakın zamanda ölçücez...ama değilse sen ne vercen...:cherry:bir moturun pile yok...annıyormusun...hani nerede...:p

valla abicim kesene bereket harbi deli götürüyosun bi ara ambulans çağırcaktım playsitationda 10. golde bayılcan sandım ben attıkça tosta dayanıyodun :mrgreen:

tamam abartmayalım ama orası en fazla 4dür be kankam :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
valla abicim kesene bereket harbi deli götürüyosun bi ara ambulans çağırcaktım playsitationda 10. golde bayılcan sandım ben attıkça tosta dayanıyodun :mrgreen:

tamam abartmayalım ama orası en fazla 4dür be kankam :)

la bi dene pira mideyi salladı iyimi...ondan bassın diye tost yedim...çaktırma...Fenerbağçemin şerefine içtim...2.de kesin sarhoştum yani...sonra yolda sen otostop yapardın...yada Viyadükte durduk ya poşet için ordann hooopp aşağıı...:p

ne 4 len hırrım...neyse en kısa zamanda görüşelim...ben 5 ten fazla diyom sen 5 in altında diyon taammı...kaybeden yemek ödesin...Ziya Şark Sofrası olsun mekan...sana en büyük ceza bu olur artık...:queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
la bi dene pira mideyi salladı iyimi...ondan bassın diye tost yedim...çaktırma...Fenerbağçemin şerefine içtim...2.de kesin sarhoştum yani...sonra yolda sen otostop yapardın...yada Viyadükte durduk ya poşet için ordann hooopp aşağıı...:p

ne 4 len hırrım...neyse en kısa zamanda görüşelim...ben 5 ten fazla diyom sen 5 in altında diyon taammı...kaybeden yemek ödesin...Ziya Şark Sofrası olsun mekan...sana en büyük ceza bu olur artık...:queen:

2 kankanın araları bozulmasın :)
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
ula zırto kendi motorunmu zandın cbfyi...:pybr dediğin düdük makarnası...sele tek kişi alır...cbf şasisi uzun maşallahı var...torkuda seninkine 5 basar...herles haddini moturunu bilsin caanımm...:cherry:
ahanda dediği şeylere baq abi dedik ama ybr me laf iddirmem çok ayıp seni esefle kınıyorum..... ayrıca benim egsoz yeter sına tombiş abim zaten sen ybr yi seni taşımıyo die bırakmışın debriyaj bahenee yeme bizi :queen::queen::queen: hem sana anca cbf katlanır oda honda olduğu için üstüne ne yük koyarsan koy eşşek gibim her yere gider :p

yok yok ben denız abının aklına gırıyorum yafas yafas ona hyosun gt250r aldırcam Adem abıyede r6 ınsallah allah kısmet ederse sonrada sıra bana gelıo :)

herşey kısmet kardeşim..
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
la bi dene pira mideyi salladı iyimi...ondan bassın diye tost yedim...çaktırma...Fenerbağçemin şerefine içtim...2.de kesin sarhoştum yani...sonra yolda sen otostop yapardın...yada Viyadükte durduk ya poşet için ordann hooopp aşağıı...:p

ne 4 len hırrım...neyse en kısa zamanda görüşelim...ben 5 ten fazla diyom sen 5 in altında diyon taammı...kaybeden yemek ödesin...Ziya Şark Sofrası olsun mekan...sana en büyük ceza bu olur artık...:queen:

tırstım zaten ulen herif bi bira içiyo ikincisinde sarhoş olurum diyo lan ne fark eder kotuldum ya :)

en kısa zamanda ölçüyoz tamam len ziyada yemek datlu da okey :cat:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
By_Dost kıllıtarkan Metehan abılerım vede ben 4 lü okey cevırek :) tabı buyukler varken bana yenmek dusmez ama ızın verısenız yene bılırım ama yenıldımdemı renkım her turlu renge gırer:)
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
tırstım zaten ulen herif bi bira içiyo ikincisinde sarhoş olurum diyo lan ne fark eder kotuldum ya :)

en kısa zamanda ölçüyoz tamam len ziyada yemek datlu da okey :cat:

Selçukla bizde geliriz tamammı....:queen: bak yenilen ikimizde ısmarlar ayrıca ben künefe yerim :queen::queen::queen::queen:

By_Dost kıllıtarkan Metehan abılerım vede ben 4 lü okey cevırek :) tabı buyukler varken bana yenmek dusmez ama ızın verısenız yene bılırım ama yenıldımdemı renkım her turlu renge gırer:)

o zaman nasıl olcak sen metehan abinle ol biz kıllıtarkanla olumu fiziki güçlerin savaşı olsun he :queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
2 kankanın araları bozulmasın :)

ahanda dediği şeylere baq abi dedik ama ybr me laf iddirmem çok ayıp seni esefle kınıyorum..... ayrıca benim egsoz yeter sına tombiş abim zaten sen ybr yi seni taşımıyo die bırakmışın debriyaj bahenee yeme bizi :queen::queen::queen: hem sana anca cbf katlanır oda honda olduğu için üstüne ne yük koyarsan koy eşşek gibim her yere gider :p



herşey kısmet kardeşim..

kanka 2004 te ybr ilk çıktığında aldım ben...yani senin bastığın ayak izleri bana ait muhtemelen...:queen:


evet Panda taşıyan bir Eşşek...:queen:

tırstım zaten ulen herif bi bira içiyo ikincisinde sarhoş olurum diyo lan ne fark eder kotuldum ya :)

en kısa zamanda ölçüyoz tamam len ziyada yemek datlu da okey :cat:

kankaz az dünya yuvarlak geldi bana söyliim...içirme bana fazla he...2.de çakırkeyf...:p

By_Dost kıllıtarkan Metehan abılerım vede ben 4 lü okey cevırek :) tabı buyukler varken bana yenmek dusmez ama ızın verısenız yene bılırım ama yenıldımdemı renkım her turlu renge gırer:)

güzel fikir valla...en kısa zamanda yapalım...mesela bu Cumartesi akşamı bende toplanalım...Varoş Tayfası grubun adı...:queen:birbirimizi bulduk...Semtlere bakarmısın...Seyrantepe...Ayazağa...Sultanbeyli...:queen:


ama bende takım yok...kimde varsa o getirsin...hobareyy...şoppi...ciddiyim la...Cumartesi 5 de çıkıyom...Kıllıtarkan ayısı bana gelir...Bydostda ayazağadan akar..okmi...foto makinada getirin la şerefsizler...:p

Selçukla bizde geliriz tamammı....:queen: bak yenilen ikimizde ısmarlar ayrıca ben künefe yerim :queen::queen::queen::queen:



o zaman nasıl olcak sen metehan abinle ol biz kıllıtarkanla olumu fiziki güçlerin savaşı olsun he :queen::queen:

kanka bu Kıllıda bir nevi ayu sayılır...bakma tip iyi duruyor ama fırıldak ağır bişey...ben az biliyom...az bilenle çok bilen bir olsun...ben taş kıramıyom ya...beceremem o işleri...bağımsız olsun...sonuncu ısmarlasın kebaplartı tatlıyı...burda kebapcıdan sipariş veririrz...ulan Selcuk bak param ok diye ağlama he...küçüğüm ayağına fasulyeyim sanma kendini...dalarım...:queen:
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
nöleceksinnn ülennn...nonuşma..

efendi efendi gel yarın Notere devret makinaları pize...bak tatlı dille diyom...daha hızlı dil darbeleri yemek istemiyosan dediğimizi yaparsın...yoksa kız ölür...:queen:(hangi kız la):p

Kızı bırakın gitsin o masum, bana atın dil darbelerini.:p
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
kanka 2004 te ybr ilk çıktığında aldım ben...yani senin bastığın ayak izleri bana ait muhtemelen...:queen:


evet Panda taşıyan bir Eşşek...:queen:



kankaz az dünya yuvarlak geldi bana söyliim...içirme bana fazla he...2.de çakırkeyf...:p



güzel fikir valla...en kısa zamanda yapalım...mesela bu Cumartesi akşamı bende toplanalım...Varoş Tayfası grubun adı...:queen:birbirimizi bulduk...Semtlere bakarmısın...Seyrantepe...Ayazağa...Sultanbeyli...:queen:


ama bende takım yok...kimde varsa o getirsin...hobareyy...şoppi...ciddiyim la...Cumartesi 5 de çıkıyom...Kıllıtarkan ayısı bana gelir...Bydostda ayazağadan akar..okmi...foto makinada getirin la şerefsizler...:p



kanka bu Kıllıda bir nevi ayu sayılır...bakma tip iyi duruyor ama fırıldak ağır bişey...ben az biliyom...az bilenle çok bilen bir olsun...ben taş kıramıyom ya...beceremem o işleri...bağımsız olsun...sonuncu ısmarlasın kebaplartı tatlıyı...burda kebapcıdan sipariş veririrz...ulan Selcuk bak param ok diye ağlama he...küçüğüm ayağına fasulyeyim sanma kendini...dalarım...:queen:

Abi olurmukı evde:)..............

kanka 2004 te ybr ilk çıktığında aldım ben...yani senin bastığın ayak izleri bana ait muhtemelen...:queen:


evet Panda taşıyan bir Eşşek...:queen:



kankaz az dünya yuvarlak geldi bana söyliim...içirme bana fazla he...2.de çakırkeyf...:p



güzel fikir valla...en kısa zamanda yapalım...mesela bu Cumartesi akşamı bende toplanalım...Varoş Tayfası grubun adı...:queen:birbirimizi bulduk...Semtlere bakarmısın...Seyrantepe...Ayazağa...Sultanbeyli...:queen:


ama bende takım yok...kimde varsa o getirsin...hobareyy...şoppi...ciddiyim la...Cumartesi 5 de çıkıyom...Kıllıtarkan ayısı bana gelir...Bydostda ayazağadan akar..okmi...foto makinada getirin la şerefsizler...:p



kanka bu Kıllıda bir nevi ayu sayılır...bakma tip iyi duruyor ama fırıldak ağır bişey...ben az biliyom...az bilenle çok bilen bir olsun...ben taş kıramıyom ya...beceremem o işleri...bağımsız olsun...sonuncu ısmarlasın kebaplartı tatlıyı...burda kebapcıdan sipariş veririrz...ulan Selcuk bak param ok diye ağlama he...küçüğüm ayağına fasulyeyim sanma kendini...dalarım...:queen:

Dalarsın abım ne yapak :) bakıcaz caresıne kebabına deılde :) Suyuna oynasak hehehe :) hemde devlet suyuna ben bızım evdende getırırdım hehe :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst