Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 17 Nis 2006
- Mesajlar
- 267
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaz abi yaaazz. benide yazz. geçen seferki eğlenceden sonra kaçarmı beee:queen:
tweetys' Alıntı:Kızlarımızı bakacak bir abla bulursam geleceğim
dostdark' Alıntı:offf tamer abi yandın sen yandınnnnnnnnnnnnnnr:
r:
camadan' Alıntı:ben motorsuz çatlaklardan
getir yenge biz bakarız onlara :queen:
tweetys' Alıntı:
OY KIYAMAM ONLAR SİGARA DUMANI - ALKOL...
YAVRU ONLAR DAHA ...
BAŞKA ZAMAN INŞALLAH....
TEŞEKKÜR EDERİZ..::rendeer:
tmrbaykal' Alıntı:aşkım götürüp bırakırız.onlar evde bakıcaklar.
bir hafta baksınlar bizde her yeri gezeriz.:queen:
dostdark' Alıntı:offf tamer abi yandın sen yandınnnnnnnnnnnnnnr:
r:
tmrbaykal' Alıntı:bana hayatta bir şey olmaz.hem de keyif adamına.
olurmu öyle yandın sen falan.
son sözü her zaman ben söyerim. ''peki karıcığım.''r:
intercom' Alıntı:beni yazmayin !!! ben gelmeeem!!! ne isim var orda? buzz gibi bira, güzel muhebetler, harika bir müzik, indirimli fiatlar... ? yok abi yazmayin beni.....
intercom' Alıntı:muuahhahaa :queen: :queen: :queen: :queen: afferim tamer, SEN olayi cözmüssün sonunda ! tebrikler, erkek dedigin böyle olmali!!!