[MT İstanbul] 21 Haziran 2006 / Galata Der Saadet.2

Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benide ekleyin +88
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
evettt boğa takımı neredeeeeeeeeeee:queen:
slwer sadobey
tümer
emrahhh
loooooo MT hadiyin köprü yıkmaya
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
soner
+88 dedim ayıp oluyor
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ashes, CHomCHok, civciv, cuk_o, dostdark, kanunisultan, kırmızı, ledo, locco, Meliss, neptun, not_fear, Skullhunter, Slwer, spyle, yserhat

evet hadi bakalım listeye sizde yazdırın isminizi :)
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
locco' Alıntı:
soner
+88 dedim ayıp oluyor
+88 yazdım ama gelecek arkadaşları uyardınmı oturmak yok göbek atacaklar:queen:
şarkılara bağırarak eşlik etmeleri lağzım:queen:
biliyorsun köprü yıkılmadan oradan ayrılmıyoruz:queen:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ok.atarlar.ben dediğim zaman prblem olmz
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
muzafer toplantılarımızın abonesi intercom ve noela yengeyede haber ver sonra küsmesinler:cat:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
brubaker1' Alıntı:
bende varım ..yazın bi zahmet...
veysel abi giderken beraber gidelim bu seferde :) beni unutma burda :)
bu arada judas nerelerde onuda yazın bu sefer peril ve eniştede gelir herhalde :)
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
vedat abi cmrtsi günü boğaz köprüsünün altındayız ortaköy caminin yanı mutlaka orda ol seni beklicez ok?? :queen:
 
Katılım
29 Haz 2004
Mesajlar
127
inşallah ersen o gün istanbul da olabilirim .ordan gecerim .ama bi degişiklik olurda işte olursam beraber gideriz.ben sana haber veririm..
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
373
Göbek atmak? :silent: Şey ben atmasam olmaz mı? Yani şimdi köprüyü gerçekten yıkmak istemeyiz değil mi? :p
Ben kenarda bi yerde oturur nargilemi içerim sizleri izlerim artık ne yapalım :)
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
arkadaşlar bu mekana çarşambaları harici giderseniz(eş dost veya sevgilinizle)
MT T_Shirt veya MT yaka kartınızı gösterdiğinizde hesaptan %15 indirim yapıyorlar bilginize
çarşambaları ise özel fiyat ve menüler var
FİX MENÜ 1 :
Karışık Tabak ( Midye Köfte-Sigara Böreği-Paçanga Böreği-Patates Tava-Sosis) Limitsiz yerli çay ( B-R-Ş ) ve Meşrubat…
35 YTL
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
ianamayın katharsis bulusmasında da 80-100 dedi ama cık...:pale:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ferni' Alıntı:
ianamayın katharsis bulusmasında da 80-100 dedi ama cık...:pale:
insan gelir bi selam verir fernoş
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
dostdark' Alıntı:
arkadaşlar çarşamba akşamı istediğimiz kadar resim çekilebiliriz
çünki bu süper resimleri sadece akşam gelen arkadaşlarla paylaşacağız
:queen: bu gece ordaaa gönlüm hovardaaa:queen:
hadı bakalım eller havaya.....:queen: :)
dostdark kardesım bende gelıyorum...:mrgreen:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
Rolling Stones'dan "Rain Fall Down" çalarım bende size,yada Jimi Hendrix yorumuyla Bob Dylan'dan "All Along The Watchtower" ama çok özel bir parça var ki gecen sefer gelen arkadaşlar biliyorlar sürpriz onu hep beraber söylecez...
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ferni' Alıntı:
ianamayın katharsis bulusmasında da 80-100 dedi ama cık...:pale:

Ferni bizim gurubu biliyorsun çok kalabalık değil çok kafa olmak önemli
150 kişilik bir toplantıya gidip kimseyle tanışmadan kaynaşmadan oturup oturup geri döneceğime :pale: 30-40 kişi toplanır bir ağille gibi tanışılır kaynaşılır amaç bu
arkadaşların bir yerde oturmaları değil kaynaşıp MT kardeşi olması
o akşam sende gördün gelen herkeze sarılıp karşıladık di mi

neyse şimdi karnım aç ama sen benim ne demek istediğimi anladın:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst