[MT İstanbul] 21 Haziran 2006 / Galata Der Saadet.2

Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
29
Büyük ihtimalle ben de geliyorum, keyif adamlarının bir kısmıyla katharsisde tanısmıstım zaten ayıp olmasın simdi. lakin motorla mı gelsem karar veremedim henüz, anadoludan gidicek arkadaslar siz ne yapıcaksınız, bi konusalım
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
53
tmrbaykal' Alıntı:
herkeze selam arkadaşlar.
üç gündür yoktum.kusura bakmayın.cezalıydım.:pr:
ben zaten geliyorum ama adım yazılmamış hemen yazılsın lütfen..


::rantinp: HOOOOP AŞKIM DAHA BİR ÜÇ GÜN CEZAMI İSTİYOR CANIM...

DOSTDARK BENİDE EKLE...
TAMERİ BİLMEM AMA BEN ORDAYIM:)::foto::
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
savaş (luxor ) vay biraderim sende iş çıkışı direk gelsen burdan eve gitsen nasıl olur :)
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
muzo canlar saolsun nevar kine önemli olan dostlarla birlikte olabilmek
 
Katılım
17 May 2005
Mesajlar
227
ccbbdd' Alıntı:
Uğur( deamon) bekliyorum gel uzun zaman oldu en son sizin evi dağıtmıştık:)

sağol barışcım...madem özel çağırıldık gelmemek olmaz...21'inde ordayım...fotolar benden
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ferni' Alıntı:
dostdark senin demek istediğini cok iyi anlıyorum, hatta silivride o kadar az kişi olamamıza en cok sevinenlerden biri bendim, ama arada bir butun MTyi kapsayan seyler de yapılacak, onun dısında keyifadamları toplantıları her zaman benim ilgimi daha cok cekecek, hatta katılamazsam kasıntı tutacak:cat: :rendeer:

ferni burada şunuda açıklamak isterim
bu toplantı bir gurup toplantısı değildir bütün MT arkadaşlarımız davetlidir
tek farkımız bu toplantıda efendi efendi veya hanım hanım oturulmuyor
KEYIF ADAMLARI olarak o mekanda ölesiye eğileniyoruz hatta bütün gittiğimiz yerleri yakıp yıkıyoruz:queen: :queen: :queen:
biz MT haşereler gurubuyuz isteyen herkez her gezi ve toplantımıza gelebilir:rendeer:
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
deamon' Alıntı:

Hah bu iyi oldu işte....

Hiç değilse usturublu foto çeker Uğur. Yoksa ya foto koyamayız ya da hepimiz çiziliriz diye korkuyordum :cherry:

dostdark' Alıntı:
bu toplantı bir gurup toplantısı değildir bütün MT arkadaşlarımız davetlidir
tek farkımız bu toplantıda efendi efendi veya hanım hanım oturulmuyor
KEYIF ADAMLARI olarak o mekanda ölesiye eğileniyoruz hatta bütün gittiğimiz yerleri yakıp yıkıyoruz
biz MT haşereler gurubuyuz isteyen herkez her gezi ve toplantımıza gelebilir

Ben MT kontenjanından katılıyorum :)

şamil' Alıntı:

geliyorum demek bu, değil mi ?
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
tweetys' Alıntı:
::rantinp: HOOOOP AŞKIM DAHA BİR ÜÇ GÜN CEZAMI İSTİYOR CANIM...

DOSTDARK BENİDE EKLE...
TAMERİ BİLMEM AMA BEN ORDAYIM:)::foto::

offf tamer abi yandın sen yandınnnnnnnnnnnnnn:pr: :pr:
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
yok zaten gelebileceklerini bence herkes zaten biliyor ama keyif adamları toplantıları normal sıradan toplantılar değil ben de onu demek istedim sadece, ama kalabalığın abrtı olmadığı zamanların da daha samimi olduğunu tekrarlamak isterim, cunku gercekten boyle:)

boyle haselere bence can kurban, bi dk ben de hasere oluyom bu durumda:p
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
Tweetys, yenge seni unutmamıştır baksana işi çok tmrbaysal 'ın baksana işten güçten fırsat bulup yalan yanlış yazmış :pale:

dostdark yani sen de unutmuşsun yazmayı yengeyi çok ayıp aaaa :bounce:


:queen: eşim karafatma bende karakadir :queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ledo' Alıntı:
Hah bu iyi oldu işte....

Hiç değilse usturublu foto çeker Uğur. Yoksa ya foto koyamayız ya da hepimiz çiziliriz diye korkuyordum :cherry:



Ben MT kontenjanından katılıyorum :)
levent abi merak etme en krall resimleri çekip hepsinide paylaşacağız
saman altı su yürütme olayı:queen: :queen: :queen:

camadan' Alıntı:
:queen: eşim karafatma bende karakadir :queen:
::dalga:: ::dalga:: ::dalga:: ::dalga:: ::biggrinn ::haapppy: ::haapppy: ::biggrinn ::biggrinn
işte bize bundan KEYİF ADAMLARI diyorlar
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Abi beni biliyorsunuz ben sosyeteyim öğle yerlere gelmem gelsemde ben bira icmem o halk ickisi ben viski icerim abi, yok neyle gelelim derseniz abi biz laila ya hep tekneyle giderdik burda teknemi bağlıyacak yer varsa gelirim yoksa gelmem tamamı o da ısrar ediyorsunuz diye gelirim bi dakka durur giderim CÜNKÜ BN KEYİF ADAMIYIM::sefereee
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
yahu nasıl bişii olduk biz? kapkara bir aile, bir sosyete, bir vip,bir fırıldak, bir fırıldak hocası hatalı üretim! her model var!:silent: kafam karıştı bu kadar ayrı alandan insan nasıl oluyoruz da boyle benzinsiz toptan alev alıyoruz? hahahaha:queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ALBATROS-FB' Alıntı:
Abi beni biliyorsunuz ben sosyeteyim öğle yerlere gelmem gelsemde ben bira icmem o halk ickisi ben viski icerim abi, yok neyle gelelim derseniz abi biz laila ya hep tekneyle giderdik burda teknemi bağlıyacak yer varsa gelirim yoksa gelmem tamamı o da ısrar ediyorsunuz diye gelirim bi dakka durur giderim CÜNKÜ BN KEYİF ADAMIYIM::sefereee
gel abicim ya bende helikopterle geleceğim iki muhabettin belini krarız:cat:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
ALBATROS-FB reklam kokan cümleler bunlar senin gibi keyif adamlarını pistlerde görmek isteriz. rock'n roll yaparkene alırım anahratını :queen:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
53
camadan' Alıntı:
Tweetys, yenge seni unutmamıştır baksana işi çok tmrbaysal 'ın baksana işten güçten fırsat bulup yalan yanlış yazmış :pale:

dostdark yani sen de unutmuşsun yazmayı yengeyi çok ayıp aaaa :bounce:


:queen: eşim karafatma bende karakadir :queen:


:) evet çok yoğun...daha öncesini bilemem ama artık garanti ZOR UNUTUR beni...::ranntign :
Kızlarımızı bakacak bir abla bulursam geleceğim ama ben gelmesemde tmrbaykal
garanti gelir.::melek02:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ferni' Alıntı:
yahu nasıl bişii olduk biz? kapkara bir aile, bir sosyete, bir vip,bir fırıldak, bir fırıldak hocası hatalı üretim! her model var!:silent: kafam karıştı bu kadar ayrı alandan insan nasıl oluyoruz da boyle benzinsiz toptan alev alıyoruz? hahahaha:queen:

ama bir ortak yönümüz var hepimiz biraz çatlağız:queen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst