- Katılım
- 22 Mar 2006
- Mesajlar
- 29
Büyük ihtimalle ben de geliyorum, keyif adamlarının bir kısmıyla katharsisde tanısmıstım zaten ayıp olmasın simdi. lakin motorla mı gelsem karar veremedim henüz, anadoludan gidicek arkadaslar siz ne yapıcaksınız, bi konusalım