[MT İstanbul] 21 Haziran 2006 / Galata Der Saadet.2

Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
***AŞİL***' Alıntı:
gelmek ısdermım ama malesef kıbrısdayım muzo da bahsetı ama kusura bakmayın benım ucagım da yok kı ucarak geleyım ınşallah başka zaman tesekkurler davet ıcın :bounce:

yafff sen gelmek iste bizim sosyatik albatros abimiz özel uçaklarından birinle aldırır seni
ama kaskını takmayı unutma kirleniyor diye uçağın içine kimseyi sokmuyor
ööööle kanadın üstünde serin serin gelirsin:queen:

bu arada kıbrıs yavru vatana da selamlar:rendeer:

yafff alaman kıbrıs ama büyüdük yaaafffff:queen: :cat:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Ucak

***AŞİL***' Alıntı:
gelmek ısdermım ama malesef kıbrısdayım muzo da bahsetı ama kusura bakmayın benım ucagım da yok kı ucarak geleyım ınşallah başka zaman tesekkurler davet ıcın :bounce:
ABİ BENİM UCAK SENİN UCAK NE FARK EDER GELCEKSEN GÖNDEREYİM UCAĞI, YANLIZ BU ARA İŞLER BOZUK YAKIT PROBLEMİ VAR ARANIZDA TOPLARSINIZ ARTIK YADA MOTORLARDAN CEKİN
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
camadan' Alıntı:
dostdark bende yeniyim bana da çay ısmarlarmısınız :queen:

vay seni yeni üye senii:p
madem yeni üyesin işe önce göbek çayı ile başlaman gerekiyor:queen:


bu arada ben 7 de orada olacağım için 4 saat im kaldıııı:queen: :queen:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
bende sanırım o saatlerde orada olurum ya şu iskeleye giriş kaçta açılıyordu
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
aaa ama ben ben ya ben:pale:
ben yepis yeniyim, en yeni üyeyim, tanışma topikini az once actım!:p

demli şekersiz olsun:queen:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
camadan' Alıntı:
bende sanırım o saatlerde orada olurum ya şu iskeleye giriş kaçta açılıyordu


Dostum Saat 18:00 den sonra Rahat Rahat girebilirsin...

Az Kaldi Azzzzz son 4 Saat.....
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Topukmu Actiniz Vay Be Hepİnİz Bİzİm Alemdensİnİz Ben Galatadayim Ve Bİralamaya BaŞladim Gelİrsenİz HoŞ Gelİn BoŞ Gelmeyİn Cerez Fİlam Getİrİn Bende Para Az Var Sirf Bİra İcİyom Cerezİm Yok Acİl Gelİn Yoksa Dİz ÜstÜnÜ Buraya Rehİne Birakcam Yanİ Pc Yİ
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ferni' Alıntı:
aaa ama ben ben ya ben:pale:
ben yepis yeniyim, en yeni üyeyim, tanışma topikini az once actım!:p

demli şekersiz olsun:queen:

tamam cici yani üye
sanada 1.2.3-1.2.3-1.2.3 tane çay ısmarlarız:cat:
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
oleeyyyy:flower: :flower: :flower: , 3ten fazla sayamıyom zaten ben 3 tane 3 var ay kac oldu:silent: neyse cok gibi geldi bana süper:queen: :queen: :queen:

-ben en iisi her carsamba tekrar uye olayım:cherry: -
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
153
Muzo' Alıntı:
Oooo Abijim naber yaa, buldunmu sonunda kendine Internet:cat: :rendeer:
sizleri çok özledim attım kendimi bu sıcakta bi net cafe'ye oradan yazıyorum.şafak son 4 saat kardeşim,ayrıca bugün'ün 21 haziran'a yani yılın en uzun gününe denk gelmeside çok anlamlı bir tesadüftür:cat:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
ferni kimse bize ısmalamazsa biz birbirimize ısmarliyalım bari yeni üyeler şerefine
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
BRUCE' Alıntı:
sizleri çok özledim attım kendimi bu sıcakta bi net cafe'ye oradan yazıyorum.şafak son 4 saat kardeşim,ayrıca bugün'ün 21 haziran'a yani yılın en uzun gününe denk gelmeside çok anlamlı bir tesadüftür:cat:

evvet en uzun gün bugün sabahlar olmasınnn:queen: :queen:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
en uzun gün bu vay vay gece olmayacak bu akşam :)
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
6
neden kı nekadar uzun olucak bugun
yatmıycakmıyız hıc

getıreyım
super bır tadı var dımı
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ashes' Alıntı:
en uzun gün bu vay vay gece olmayacak bu akşam :)

iyi o zaman bende şort la gelirim:p

***AŞİL***' Alıntı:
neden kı nekadar uzun olucak bugun
yatmıycakmıyız hıc

getıreyım
super bır tadı var dımı

süper yaa hele dilimliyip teflonda pişireceksin nar gibimmm:queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst