[MT İstanbul] 21 Haziran 2006 / Galata Der Saadet.2

Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
motorumun lastıği patlamıstı dun tamır ettım
bugun 7 gıbı evdeyım lastıgı takıp yola cıkmayı planlıyorum
ınsallah bır aksılık olmaz....:mrgreen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
evvvet arkadaşlar son saatler ve son katılımlar bu eğlence kaçmaaaazzzzz:cat:
mekan istanbullın ortasında motoru olmıyanlar otobüs taksi ne bulurlarsa atlıyıp gelsinler
KEYIF ADAMLARI eğleniyoooorrrrrrrrrrrrrrr:queen:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
way babam way way
nerdesin muzooooo elleri görelim :)
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
baksana soner tekneden vaz caydım ucakla gelicem ucağımı cekecek park varmı be yoksa onuda köprü girişine park edecez
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ALBATROS-FB' Alıntı:
baksana soner tekneden vaz caydım ucakla gelicem ucağımı cekecek park varmı be yoksa onuda köprü girişine park edecez

bence uçağı uzakta bırakma sakat olur
bizim motorların yanına çek benim motora zincirleriz ikisini birden çalmaları zor olur:queen:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
soner abi benim arabayıda sizinkinlere zincirleyeyimde benimkinide çalmasınlar

pic323917xi.jpg
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
AŞİl HoŞ Geldİn Ben Sİtenİn Sosyetesİyİm Laİla Ya Tekneyle Gİdİyodum Buraya UÇaĞimla Gelcem Gelİrsen TaniŞiriz
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
camadan' Alıntı:
soner abi benim arabayıda sizinkinlere zincirleyeyimde benimkinide çalmasınlar

pic323917xi.jpg

:cat: ok dostum uşak motor ve araba hepsini bağlarız
ama kafalar kıyak olupta çözemezsek karışmam haa:queen:

:queen: abi bu senin araba benim motordanda hızlıymıç yaffff
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Bu Ne

dostdark' Alıntı:
:cat: ok dostum uşak motor ve araba hepsini bağlarız
ama kafalar kıyak olupta çözemezsek karışmam haa:queen:
BUNU NERDEN CALDIYSAN GİT YERİNE BIRAK AKŞAM POLİSLE FİLAN UĞRAŞTIRMA BİZİ BU BİZİ BOZAR ABİ
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ALBATROS-FB' Alıntı:
AŞİl HoŞ Geldİn Ben Sİtenİn Sosyetesİyİm Laİla Ya Tekneyle Gİdİyodum Buraya UÇaĞimla Gelcem Gelİrsen TaniŞiriz

:cat: :queen: evet evet en sosyatik abimizdir bu yüzden biraları hep o ısmarlar sende gel sanada ısmarlar:queen:
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
153
ashes' Alıntı:
kola ile pepsi hayatta içilmez alkolik hareket engelenemezzz engellenemezzz ooooo ooooooo ooooooo hayda yıkılıyorrrrrrrrr
türbünlerrrrrr :)
oooohhhh ne güzel bizim çarşı'nın bestesini al siteye at,akşam alırım telif hakkımı karışmam ulen:queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Muzo' Alıntı:
Evet Burdayim , yaa Manyak cagri geliyor bugün,,,,bi türlü yazamiyorum....

Wayyy Babamm wayyyyt

wayyyyyyyyy babam waaayyyy
kayıp çıktı ortaya :p
len bugün ulusal KEYİF ADAMLARI günü bugün çalışılırmı :p
bugünü ulusal gün ilan edeceğizzzzzzzzzzzzzzzzzzzz:queen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Heyt AŞaĞida Okuyanlar, Sİze Dİyorum, He Sana, Banami Dİye Soran, Evet Sana, AkŞam Sende Gelİyomusun
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
BRUCE' Alıntı:
oooohhhh ne güzel bizim çarşı'nın bestesini al siteye at,akşam alırım telif hakkımı karışmam ulen:queen:

ahmet abai o bikerem KEYİF ADAMLARI atasözü:queen:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
BRUCE' Alıntı:
oooohhhh ne güzel bizim çarşı'nın bestesini al siteye at,akşam alırım telif hakkımı karışmam ulen:queen:


Oooo Abijim naber yaa, buldunmu sonunda kendine Internet:cat: :rendeer:
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
6
gelmek ısdermım ama malesef kıbrısdayım muzo da bahsetı ama kusura bakmayın benım ucagım da yok kı ucarak geleyım ınşallah başka zaman tesekkurler davet ıcın :bounce:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
site mod arkadaşlar bakın birsürü arkadaşın kartı yokmuş ve nasıl alacağız diye soruyorlar
akşam gelir dağıtırsınız veya biz onlara çay ısmarlarız
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst